永恆、青春、金鑽

剛只看標題,可能大家以為圓圓今天說鑽飾,其實是早陣子去了個尊貴到不得了的ALQVIMIA發佈會,成份之矜貴有如往自己面上貼金,大會送了一盒眼唇精華霜 Maximum Recovery Eye & Lip Contour給來參予的美容編輯們;單只是這眼唇精華霜已經價值$1,588,我自己未試,不敢評定這產品的價值跟效用是否成正比。

老實說,就算試了,真的用完以後,都不會再買;因為對我來說,實在太貴了!不過,可能看這blog的某些負擔得起的大家,會樂於購買。圓圓覺得,一個西班牙香薰品牌,那麼奢華,實在誇張!給大家看一看這ALQVIMIA有多巴閉利害,動輒連塗上身的body oil都要$1,988一支,嚇煞我!真的不知有幾多人會願意一試。

ALQVIMIA創辦人Mr. Idili Lizcano親自來香港解構永恆青春金鑽系列的原理和功效。

這系列標榜的是100%純天然 + 精選有機成分 + 天然防曬物
給大家看下ALQVIMIA這套永恆青春金鑽系列 Eternal Youth的成分及功效:

永恆青春金鑽精華面霜 Maximum Recovery Face Cream ($2,888/50ml)
功效:嫩肌緊緻、補充彈性、抗氧化、延緩青春、減淡細紋及表情紋、均勻膚色、具天然防曬作用。
金鑽成分:印度Karanja Oil、鳶尾花萃取、濃縮小麥蛋白、有機寒桑莓、有機小紅莓、繡線菊油、β- 葡萄糖、所羅門卸用保養油 (Abyssinian oil)、橙花、沒藥、玫瑰草、天竺葵、玫瑰樹。
測試證明:皺紋面積↓48%;數量↓38%;長度↓44%
(20位連續使用4星期後測試)

永恆青春金鑽精華露 Maximum Recovery Face Serum ($2,788/30ml)
功效:深層滋潤、嫩肌緊緻、補充彈性、抗氧化、延緩青春、減淡細紋及表情紋、均勻膚色。
金鑽成分:琉璃苣油、繡線菊油、所羅門御用保養油、芒果脂、可可脂、有機寒桑莓、有機小紅莓、濃縮小麥蛋白、鳶尾花萃取、橙花、乳香、玫瑰草、玫瑰樹。

永恆青春金鑽眼唇精華霜 Maximum Recovery Eye & Lip Contour ($1,588/15ml)
功效:收緊及提升眼形輪廓、嫩肌緊緻、改善黑眼圈及眼袋、減少眼及唇紋、補充彈性及賀爾蒙、抗氧化、具天然防曬作用。
金鑽成分:獨特有機紅景天、天然透明質酸、金雀花、濃縮小麥蛋白、有機小紅莓、有機寒桑莓、繡線菊油、琉璃苣油、榛子油、芒果脂、麝香玫瑰、橙花、天竺葵、玫瑰樹。

永恆青春金鑽身體精華油 Maximum Recovery Body Oil ($1,988/150ml)
功效:嫩肌緊緻、補充賀爾蒙、預防細胞老化、給予肌膚生命力。
金鑽成分:麝香玫瑰、橙花、繡線菊油、所羅門御用保養油、芒果脂、有機寒桑莓。

永恆青春金鑽身體精華露 Maximum Recovery Body Emulsion ($1,788/200ml)
功效:即時嫩肌緊緻、補充賀爾蒙、更生、保濕、抗氧化、具天然防曬作用。
金鑽成分:玫瑰、橙花、繡線菊油、所羅門御用保養油、芒果脂、有機寒桑莓。

另外,ALQVIMIA是豪華Spa及五星級酒店愛選用的品牌,所以其護膚療程都是數一數二的至尊和珍貴:

「永恒青春金鑽療程」Eternal Youth Maximum Recovery Anti-aging Treatment ($1,988 / 90分鐘)
宣傳稿提到,一次療程便可令生理年齡年輕10年**,效果持續顯著。

**6位測試者年齡由30-60歲,平均進行一星期一次之療程,為期2星期。生理年齡明顯持續年青,每次療程均可減去生理年齡之40%,即減去多達10年或以上!

以上字眼,信不信的確由你,不過無論如何,都要捨得花錢,才有機會可試。

留言

  1. 圓圓,
    ALQVIMIA是不是西班牙很聞名的品牌呀?
    這系列的產品很名貴, 又是新產品,
    不是輕易會買來試。

    回覆刪除
  2. 創辦人都來發佈會,真的很重視啊~
    超貴@o@
    怎捨得買?
    而家list定等發達時買!hehe

    回覆刪除
  3. 同埋會不會年紀成熟點才用呢?一用年輕十年,那我咪變bb??都幾好wor~

    回覆刪除
  4. 唔知20年後仲有冇得賣呢?我成日諗20年後女人應該唔洗塗護膚品,科技可以改變一切!!(奇怪的想法)

    回覆刪除
  5. chloe,
    係呀!好出名啊!
    不過真係好矜貴!

    回覆刪除
  6. daidai,
    我都相信成熟肌膚會較適用.
    後生女咁快用, 幾時得到老呀!

    回覆刪除
  7. 20年後女人應該唔洗塗護膚品?
    講得好喎!

    回覆刪除
  8. 哈哈~daidai要变翻bb
    等我再老10年才用,哈哈~

    回覆刪除
  9. 圓圓,
    最近你個BLOG的頭像有時出到, 有時出唔到?

    回覆刪除
  10. 超貴$$$......得個睇字,有幾多女生會捨得用呢?

    回覆刪除
  11. Frozen Angel,
    哈哈!係呀!
    daidai根本就係一個BB啦!

    回覆刪除
  12. Chloe,
    我都唔知點解,
    搵日我得閒D check下!

    回覆刪除
  13. Lovebeauty,
    所以, 我都懷疑架!
    你睇我篇文就知啦!

    回覆刪除
  14. 也太尊貴了~~~~
    一支也要差不多二千
    買full line要多少錢!!!!

    回覆刪除
  15. 等我再做番野  呢d都將會係我既target

    回覆刪除
  16. little ka,
    只係上面三瓶經已要$7264了!
    真的要貴婦才買得起啊!

    回覆刪除
  17. reddy,
    好!有大志!
    我撐你買!
    搵到錢自己買!

    回覆刪除
  18. 哈哈,说得不错,的确要捨得花钱,才有机会可试试效果如何。

    回覆刪除
  19. 圓圓,
    我來啦~

    我用過ALQVIMIA 這牌子的一隻 body oil,
    全名好像是 :
    Body Sculptor Oil 擊脂塑形油 .

    那時,
    我剛剛生完 家言妹妹,
    朋友就送了這個給我,
    著我塗在 肚腩處,可以收肚.
    有冇效就見仁見至啦~
    不過,當 body oil來塗,
    感覺很 正!!!
    因為,它那香薰的味道好棒~

    回覆刪除
  20. 哇,得个睇字兼流口水样!哈哈……

    回覆刪除
  21. reen,
    好久沒見你啦!
    哈哈!貴婦用的東東啊!

    回覆刪除
  22. 哇!ED 媽媽好富貴呀!
    body oil..一點也不便宜啊!
    不過...香薰味又真係好舒服呀!

    回覆刪除
  23. smilingyee,
    哇!好齊人呀!
    我用完那eye cream都冇錢買囉!
    呵呵!

    回覆刪除
  24. 圓圓,

    哈哈,
    富貴的可不是我哦~
    記得這支 body oil好像索價 $ 6xx.

    回覆刪除
  25. 嘩,很貴呀!一次療程便可令生理年齡年輕10年,唔用會唔會老番先!

    回覆刪除
  26. ED媽媽,
    HK$600又唔係好貴喎!

    回覆刪除
  27. vava,
    咁我唔知喎, 真係要試過至知喎!
    哈哈!

    回覆刪除
  28. ^^w00~~好彩暫時唔岩我用姐XD哈哈哈~~

    回覆刪除
  29. kyoko,
    你用昨天我介紹那種咪可以啦!
    年輕無敵!

    回覆刪除
  30. 好贵妇啊。。。。。。。
    祝福你 一切顺利!!

    回覆刪除
  31. hua,
    多謝你啊!
    好緊張, 好窩心, 好忐忑!

    回覆刪除
  32. 做人有夢想(大志) 總比沒有目標生活好
    祝福大家 都能夢想成真 !

    回覆刪除
  33. reddy,
    係呀!有些人好搞笑,
    做人唔知為乜, 只懂得閒出口傷人,
    無聊頂透。

    回覆刪除
  34. 明天的発布會見啦,
    記得見埋那位居帥哥呀!

    回覆刪除
  35. 好華麗,希望十年后我買得起。。。噗!!

    回覆刪除
  36. Wow! Wow! Wow!太貴啦! 謝謝圓圓讓咱見識,見識.

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!