好友相聚早慶生

今年圓圓的慶生活動,由昨晚開始。
從前在廣告公司的一班同事,至今已認識了近13年;如今成為了圓圓一生的至友,以前一起捱更抵夜,趕layout,一齊應付困難,一起搏殺,一起出去面對奄尖客戶做presentation。隨著時光的轉變,大家亦陸續的各奔前程,直到今時,轉化成親密的友人,不時出來傾計吹水兼問候,這種友情實屬難得、可貴。

昨晚,大伙兒就借個藉口 (我的生辰) 一同相聚,今年認識了公關新朋友Hilda,和王加沙的行政總廚輝哥,兩位和小妹一見如故,有傾有講,同是饞嘴的人,便趁大家齊人,待輝哥入得好貨,勁擦大閘蟹!大概有七兩重的蟹連蟹肉都嫩滑鮮甜,膏肥香溢滿廳,輝哥還親自炮製了平日在餐牌上沒有的菜色給圓圓和好友們,賣相有fushion意景、甜酸辣兼而有之的大頭蝦伴麵、史上最好味而最快被本人消滅的魚米羹;湯鮮而味濃,趁熱一口一口的喝下去,暖得胃也叫好!有吃得大家都捧著肚子,爽快健談的經理華姐,體貼週到,花彫酒、薑茶、甚至特地為圓圓做了個趣緻壽包,逗得我笑痴了!多謝大家,來、來、來,飲杯!身體健康,幸福愉快啊!



謝謝Hilda妹送的含蓄而美麗的一束花。

我的好友們,多謝你們十三年來的友誼,讓我們繼續延伸下去,做一世的好友!


色澤紅潤而肥美的大閘蟹公,型態好美啊!

魚米羹給十個好味!

有意大利angel hair感覺的甜酸辣大頭蝦,醒胃兼彈牙;原本幾近大半飽都引得我一吃而盡。

十一點了!蟹飽酒醉,飲杯!

兩位好拍檔!


可愛的壽包,你捨得吃它嗎?

留言

  1. 好可爱的壽包啊,还是第一次看到,呵呵。

    再一次祝福圆圆生日快乐。

    还有希望圆爸的痛苦能够少多一点。

    回覆刪除
  2. 睇到我流口水呀! d大閘蟹睇到好想食呢!!

    回覆刪除
  3. 玲伶,
    哈哈!聽華姐說是從父親節的壽包形態演變出來的。

    回覆刪除
  4. 玲伶,
    多謝你的祝福!
    他今天還好..

    回覆刪除
  5. 靚靚煮飯婆,
    好耐冇見呀!
    大廚話要食大閘蟹要趁快了,
    時節將完了!

    回覆刪除
  6. dearwater,
    好掛著你呀!
    你近來好嗎?
    工作慣嗎?

    回覆刪除
  7. daidai,
    哈哈!聽日至係呀!
    多謝先!

    回覆刪除
  8. 大閘蟹,見到都口水流!!

    圓圓,預祝你生日快樂!!

    回覆刪除
  9. vava,
    好肥美啊!
    多謝晒!記得...聽日唔好花錢...

    回覆刪除
  10. 圓圓, HAPPY BIRTHDAY!!!

    '15年花彫+大閘蟹' 人間絕配, 昨天晚上我在'沪江'也大吃了一頓..

    '壽包'超funny, 祝: 身體健康! 事事順利!

    回覆刪除
  11. 仲有個半鐘就生日,我驚自己12:00 sleep左,講定先~hehe

    回覆刪除
  12. 好好味呀!
    我最鍾意食大閘蟹,
    流口水!!!!

    回覆刪除
  13. Anna,
    果然係食蟹季節啊!
    個壽包仲係雪櫃, 唔捨得食!
    大家都事事順利,身體健康!

    回覆刪除
  14. little ka,
    給你生日熊貓抱!

    回覆刪除
  15. daidai,
    乖啦!早點睡, 唔係聽日唔靚,
    哈哈!

    回覆刪除
  16. Chloe,
    你都要心想事成啊!
    全賴有你, 熱我心窩,
    心中充滿...點點火!

    回覆刪除
  17. 哈哈~~真係好開心,上個星期,我都有食大閘蟹,食左4隻-口-肥死..又飲花雕,不過,都ok既..又唔係成日食~嘻;)你開心就好啦~~

    KYOKO

    回覆刪除
  18. kyoko,
    哇, 好高膽固醇架!
    食4隻!
    錫晒你地!

    回覆刪除
  19. 天日又到我地同你慶祝啦~~開心啦XD嘻嘻!!!

    圓圓生日快樂樂樂樂樂樂樂!!!!!!!!!


    KYOKO

    回覆刪除
  20. 乖乖kyoko,
    識到你地, 今年過得好有意思!

    回覆刪除
  21. 圓圓~~好難忍口嫁..你食得第1隻~
    第2隻又黎~第3隻又難抗拒w0~
    第4隻之後,我都仲想食..不過,可惜第5隻之係都是公來的,我比較喜歡食母的..所以先唔再食~~XD哈哈~~
    我聽聞,下個月又有得食~XD諗起都開心~

    KYOKO

    回覆刪除
  22. 咁咪好囉..永遠都咁開心^^

    KYOKO

    回覆刪除
  23. kyoko,
    你個喂食豬!
    你仲後生, 做下運動就得,
    我地呢D老人家, 食咁多唔得架!

    回覆刪除
  24. 哈哈!
    人生邊有咁如意, 只係我地點去睇呢個世界發生既事嗟!

    回覆刪除
  25. 哈哈~:)冇計啦..我係第一次食嫁咋..
    冇諗過,咁就一試難忘了..咁就愛上左了..~
    哈哈~~圓圓~~大家都咁話XD哈哈~
    呢排少做運動~個肚腩開始有D現= ="我都要快D令佢消失先~;)
    KYOKO

    回覆刪除
  26. 岩!!!『人生邊有咁如意, 只係我地點去睇呢個世界發生既事嗟!!』
    人生係點..係好係壞,在乎自己係用咩心態去看待!!!
    唉!雖則,KYOKO年紀輕輕~~= ="不過已經唔輕,但我早已睇化晒了..

    面對,很多事情,無論個樣野係對自己好,對自己唔好既,我都已經睇化晒了..都以平常心去對待,
    因為,唔係所有事情,都可以係自己去掌握,自己可以控制得到的。每樣野發生都總有它的『因』罷了!

    KYOKO

    回覆刪除
  27. 呢排食就多左..做就少左= ="and懶左.\/.!!可惡!

    KYOKO

    回覆刪除
  28. kyoko,
    係架, 我地平常心, 快快樂樂過每一天啦!

    回覆刪除
  29. 你乖乖地去訓啦!
    我要做野啦!

    回覆刪除
  30. 好啦~~早抖啦~
    KYOKO

    回覆刪除
  31. 呵呵呵呵,现在就是了~
    生日快乐,健康美丽!
    心想事成,恭喜发财!
    XD

    回覆刪除
  32. 圓圓
    終等到正日了 
    祝 生日快樂,心想事成 !

    回覆刪除
  33. hua,
    好開心呀!
    要发财呀!

    回覆刪除
  34. reddy,
    多謝晒呀!
    i love you all!

    回覆刪除
  35. 圓圓
    生日快樂
    祝永遠開開心心

    回覆刪除
  36. Stephenie,
    我好開心呀!
    今年真係好開心呀!
    至於點解.
    我會遲點才告訴大家!

    回覆刪除
  37. 友谊万岁!!
    生日快乐~~希望你找到如意郎君

    回覆刪除
  38. Frozen Angel,
    好啊!友誼進步啊!
    哈哈!我好似突然好恨嫁咁...

    回覆刪除
  39. 生日快樂!
    願你永遠快樂!
    不需要理會他人的言語,最重要是自開心!
    抱抱~
    親親~~

    flyaway

    回覆刪除
  40. flyaway,
    多謝你呀!超開心, 我希望大家都快樂!

    回覆刪除
  41. happy birthday to you
    happy birthday to you
    happy birthday to 圓圓
    happy birthday to you...

    回覆刪除
  42. 好耐無見大家了, 看到熟悉的身形, 掛住大家! (最左邊的是誰?我認識嗎?) 順祝生日快樂.

    回覆刪除
  43. 圆圆:

    生日快乐!!!
    祝你开开心心度过每一天……

    微笑的鱼

    回覆刪除
  44. 生日的烛光中,
    每一枝都是我的祝福,
    祝你拥有一个难忘的生日!

    也祝圆爸早日康复!

    回覆刪除
  45. Happy Birthday!!!
    看到你的email,很為你心疼。。
    要好好的生活,好好照顧圓爸。。
    小云

    回覆刪除
  46. 圓圓~我是否太笨了?我依然都係整唔到,你係前幾篇blog度教人點save blog~><

    回覆刪除
  47. HAPPY BIRTHDAY, YUEN YUEN ~~~
    I WISH YOU A JOYFUL & FRUITFUL YEAR AHEAD & GOOD HEALTH ^_^ & ALL THE BLESSINGS FOR YOU & YOUR FAMILY LAH!
    GA YAU!
    *MUAH*

    回覆刪除
  48. Pauline,
    最左邊的是我朋友, 你唔識架, 哈哈!
    有空出來聚啊!

    回覆刪除
  49. 微笑的鱼,
    承你貴言, 我會過得好的!

    回覆刪除
  50. 若隐若现,
    感謝你啊!
    圓爸...我會盡力讓他快樂!

    回覆刪除
  51. 小云,
    我們大家要為幸福努力!
    謝謝你來看我, 好想你啊!

    回覆刪除
  52. kyoko,
    你唔懂, 就留言比IT高人啦, 佢會答你啦!

    回覆刪除
  53. Karin,
    好想跟大家分享最近的苦与樂,
    有機會跟你詳談!

    回覆刪除
  54. = ="係既~係既~高人中的高人XD"

    回覆刪除
  55. 換左頭像 試下留言先

    回覆刪除
  56. 唔知用小熊維尼好 定用番舊既好呢???
    周公終於肯黎了 要去跟佢私會........

    回覆刪除
  57. 都係用番舊個個拉
    有時唔係好認得小熊維尼
    自己都覺得陌生 

    回覆刪除
  58. reddy,
    點都認得你架!哈哈!

    回覆刪除
  59. 早安!圆圆!happy belated birthday!

    回覆刪除
  60. reen,
    哈哈!多謝你啊!
    昨天很高興!好多好事好人!

    回覆刪除
  61. 我來說聲午安吧 !
    剛起床不久 今天繼續看書去 跟text book 談談情 雖很不願意 但無計 哈哈 !

    高興就好了 我們都要自找快樂 好好的愛自己 

    回覆刪除
  62. 圓圓
    剛更新了 但不知為何 日期show 了昨天的11號
    時間也不是剛才的1點二十分 你有試過如此嗎 ?
     

    回覆刪除
  63. reddy,
    我未試過啊!
    哇, 我好累呀!
    昨天玩左三個party,
    又要同人msn, 累死呀!

    回覆刪除
  64. 生日快樂啊圓圓,雖然遲咗!
    祝你事事順利。
    好多美食,流口水添!!

    回覆刪除
  65. 愛美麗媽媽,
    哈哈!多謝多謝, 有心唔怕遲!
    好呀!我地都要身體健康!
    你小朋友乖乖努力讀書!
    哈哈!我地好似拜年咁呀!

    回覆刪除
  66. 呵呵! 累人的msn 

    回覆刪除
  67. 我是替你高興呀 ! ^-^ 

    回覆刪除
  68. reddy,
    我梗係知啦!
    不過尚待時間的証明啊!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!