愛M.A.C愛到瘋狂時

今年到了近年尾這個時段,派對party feel的產物、產品陸續出籠,上兩個星期收到的M.A.C「Magic, Mirth and Mischief魔幻奇趣彩妝系列」,跟往年比,多了許多的kit-set、gift-set,好悅目,許多姊姊妹妹們都被燒了!見到那些包裝,那些礦物眼影,都瘋了!好一個好fun的系列名字 ─ 魔法、歡笑、淘氣…的確,要玩就要盡興!圓圓希望今年的聖誕可以和自己愛的人在白雪紛飛的地方過!願主成全!

M.A.C一向是圓圓的至愛妝品,愛上了它足有十一年,幾近瘋狂狀態!從前我住在倫敦時,它出三十種色的唇膏,我就買足三十支,家裡有座display架來放它!母親常說我傻;「你怎會塗得了那麼多?」媽啊!我不是真的要塗,當時,M.A.C已經代表「潮」,是樂壇天后M小姐、皇妃D女士的潮妝物,我奉若神明,在spice girl的年代,打開M.A.C的黑銀色化妝箱,一箱都載滿了M.A.C的eye shadow,用的是它的make-up blush,是某種level的象徵,不要笑浮誇,你問問如今的化妝大師zing、Rick C、Gary C…等,有那個不是一到轉季時便飛過加拿大入大量的貨?出名的國際級大師BB,聽聞當年有不少的靈感都是來自M記,因為M.A.C永遠走在最前,顏色要Rock、要Glam、要閃、要癲,要怎玩也可以,M.A.C是少數看到的顏色跟掃出來的顏色一樣的化妝品,這點不是個個品牌都做得到。

收到的其中東東…



大家感受下今季好玩又夠照的一些set and stuff..



三款化妝掃組合 @HK$520


四款眼影組合 @HK$400

胭脂組合 @HK$400


兩款眼部彩妝組合 @HK$350

兩款唇部彩妝組合 @HK$350

唇妝組合 @HK$240

兩款礦物胭脂 @HK$175


六款礦物眼影 @HK$160

兩款指甲油 @HK$90

很喜歡今季這image girl的宣傳照,浪漫又好玩的過聖誕!

留言

  1. 嘩嘩嘩!!!!!!!!!!!!!burning!!!
    預祝你聖誕節快樂
    快跟愛人過白色聖誕!!!

    回覆刪除
  2. 圓圓, 要不是你送我mac的東東, 我好像都沒用這個牌子呢~ 一用不得了~~好正呀!!

    你介紹的這個系列, 絕對燒到我, 我下班要馬上去看看!!!!!!
    仲有, 好人有好報! 祝你願望成真~

    回覆刪除
  3. Rebecca,
    係呀!係我比你試既M.A.C呀!
    係上一set既東東,今次呢set係for christmas, party呀!
    好正!上星期四全線專櫃都有啦!

    回覆刪除
  4. WA!!! nice~~~~ really glamorous~~~ the whole set is totally gorgeous!!!

    u start turn me into fans of them as well...huh?! keeheeehee

    回覆刪除
  5. super girl,
    hehe! many friend influenced by me :)
    coz..i am a super fans of M.A.C.
    very functional, and glamour.

    回覆刪除
  6. 眼影同指甲油好靚,
    對化妝掃組合亦好有興趣,
    真係要去睇睇。

    回覆刪除
  7. 我也被吸引了,每次下班都去看一眼……
    还是控制不了买了 @.@

    回覆刪除
  8. 今個月各大美容品牌都開始做X'mas Promotion,
    樣樣都想買,怎麼辦啦?
    荷包大出血.....

    回覆刪除
  9. 那些閃令令的stuff好吸引人啊!

    回覆刪除
  10. mac 出的set 裝都係又靚又好用的!
    你係度誘惑人, 睇完你呢篇我又要破財了!
    聖誕太多嘢想買喇!!

    祝你早日找到個伴, 陪你一起渡過每一個快樂聖誕節!!

    回覆刪除
  11. 圓圓.....
    你又燒到我喇...
    一直都好想試佢個胭脂,
    心痕痕喇........><

    果醬小姐

    回覆刪除
  12. D袋仔好靚好可愛啊!
    [三款化妝掃組合 @HK$520],只能選三款?但圖片有5枝喎!

    回覆刪除
  13. 圓圓,買胭脂組合好,定礦物胭脂好呢?
    我家胭脂缺貨呀!
    仲諗緊...
    先前想買Jill stuart架,心亂了@O@

    回覆刪除
  14. 黎緊呢個月都是駛錢月呀~
    各大品牌陸續出 christmas set.
    我今日剛剛收到 crabtree & evelyn的 gift guide,
    樣樣都想敗,.....
    其實,最 吸引都是那些贈品~

    回覆刪除
  15. 圓圓
    我喜歡第二張相中的一切 唔知呢隻色係咩顏色 只覺靚

    embrace
    認同呀 ! 黎繄係洗錢既月份 
    我尋日都收到crabtree 既gift guide 
    呢間店對會員都真係幾有誠意 每年比會員既gift 都唔錯 算係咁 諗起舊年九點半到 都有成三十幾人係門外等佢開店 可能因為係星期六 今年閒日開始 唔知會否都會咁多人 不過佢份gift 可能唔少人都like都唔定 
     

    回覆刪除
  16. Reddy,

    C&E 今年的free gift 是熊熊~
    我已經決定左,
    第一天的 晨早, 湊左2隻馬騮返學後,
    就去 青衣城的門市(門口) 排定隊~
    唔知今年有邊dproducts 係for 會員的 半價呢 ????

    回覆刪除
  17. Chloe,
    右下角那款紫色的eyeshadow好你呀!

    回覆刪除
  18. Frozen Angel,
    我都係呀!每次都唔捨得唔睇!

    回覆刪除
  19. reen,
    x'mas party東東真係好靚!

    回覆刪除
  20. 靚靚煮飯婆,
    給你一個熊貓抱抱!
    多謝你!你也要幸福!

    回覆刪除
  21. 果醬小姐,
    尢其那礦物胭脂呀!

    回覆刪除
  22. 愛媽,
    我upload左全部三款的化妝掃組合了, 你揀下啦!

    回覆刪除
  23. daidai,
    我提意你買礦物胭脂, 好靚又冇化學劑!

    回覆刪除
  24. ED mama,
    Reddy,
    今個月真係燒銀紙啊!好多禮品!超多!

    回覆刪除
  25. 每逄呢個月就有好多正野買!

    回覆刪除
  26. 圓圓
    算是破財擋災 哈哈 !

    回覆刪除
  27. 好一句破財擋災!
    哈哈!我唔唇信呢D架, 哈哈!
    洗錢唔洗理由, 最緊要開心!

    回覆刪除
  28. 所以銀包今個月要補水,
    因為俾各大品牌的promotion
    抽乾左水份,
    圓圓有無補水的好提議,
    或如何選擇最慳水的方法,
    e.g.買些什麼最好或最適合....

    回覆刪除
  29. 明天又有平又好用的...
    等下我, 比些少時間我!

    回覆刪除
  30. 呢輪好窮......set 1與set 3好似啱我多D,要去counter睇吓先,謝謝圓圓。

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!