窩心的換季禮物

經歷了一個忙到發瘋、心情大起大落的的一星期,睡得不好,眼圈變黑就見証了這段日子的苦況,狀態不好,相對身體便會展現乾燥、膚色暗啞,早陣子做了Jell 甲,手也乾旱得嚇人!

幾天沒回辦公室了,今天回歸,整個檯面都被文件禮品淹沒了!拆開產品袋子,其中一袋,一張黃色的告示貼看罷直教人窩心;L’Occitane的公關姐姐,早陣子看了我的網誌,知道圓圓做了Jell 甲,但手背又皺又乾,便在這濕度極低的日子送上滿載心意的潤手hand cream和有滋養功效的洗手泡沫乳霜,雖然不是新產品但貼心得很,好教圓圓感動!



教人窩心的黃色告示貼


乳木果潤手霜
蘊含20%乳木果油,質地極度軟滑,能迅速滲透,發揮保護、滋養及保濕作用。獨特的配方,揉合蜂蜜、杏仁油、椰油及乳木果油製成,效果加倍滋潤。 HK$200 /150ml


豐凝洗手沐浴潔膚乳
含乳木果油及燕麥奶,適合經常使用的泡沫乳霜配方,能溫和地潔淨手部及身體肌膚,帶來柔膚及保護功效。 HK$150 / 300ml

再收到兩款Neutrogena的最新面膜「水潤精華保濕面膜Hydro-Boost Mask」「深層保濕面膜Deep Hydrating Mask」,宣傳語句用「積水防飢」來形容,並經醫學認證:水分即時勁升14倍,好利害!

「水潤精華保濕面膜Hydro-Boost Mask」HK$ 119.9(5片盒裝)
採用獨有的孔對孔設計及Smart-Fit剪裁,每片超過14,000個微纖導入孔,蘊含多25%的Hydro-Boost®高效水潤精華,能密集地孔對孔直接注滿每一寸肌膚。

「深層保濕面膜Deep Hydrating Mask」HK$ 89.9(5片盒裝)
蘊含「豐富水盈維他命」,加上獨有高效滲透配方及柔軟貼面的立體面膜剪裁,將精華迅速迫入底層肌膚,讓每個肌膚細胞都注滿水分及水盈維他命。



另外,收到FANCL全新《白金緊緻昇華套裝》,紅紅的包裝,好嬌艷,是冬日限定,即限量版,備有「水潤」「滋潤」兩款組合,以《再生美肌昇華素》配《滋養‧修護精華面膜》、《水潤輕按精華》,另《再生美肌昇華素》配《滋潤修護營膜》、《滋養‧修護精華面膜》,「水潤」套裝,喚醒正值冬眠的疲倦、暗啞肌膚,迅速提升肌膚的吸收力,令肌膚神采湧現。「滋潤」套裝則持續為肌膚注入源源水分及營養,提升肌膚的膠原蛋白。肌膚日夜都得到高效雙重修護,24小時都能水凝緊緻嫩滑。


每套 HK$380


留言

  1. Neutrogena既mask一向都有保證

    回覆刪除
  2. little ka,
    哈哈!因為你係夜貓子嘛!

    回覆刪除
  3. 哈哈 ! fancl那兩套 我已經帶回家去了
    聽ba講 銷情不錯 

    回覆刪除
  4. reddy,
    就係因為我遲了返公司睇,
    所以你都早過我知啦!哈哈!

    回覆刪除
  5. 圓圓
    上個月係L'occitane買野時做左會員 售貨員稱大約十一月會有vip日 唔知會係幾時呢 可否請你代問下公關姐姐  thanks !

    回覆刪除
  6. 我都就去訓啦~~~
    聽日要返工
    圓圓,你都要早d去訓(雖然過左beauty sleep時間)

    回覆刪除
  7. 每年fancl既白金精華套裝 經已成為我指定入貨之選 

    回覆刪除
  8. little ka,
    我仲未訓得呀!嗚!
    你幫我發個好夢先!
    嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 圓圓
    那就有勞你了 謝謝 !

    回覆刪除
  10. 哇!reddy,
    果然係忠實擁躉!

    回覆刪除
  11. reddy,
    no problem la :)
    舉手「打電話」之勞之嘛!

    回覆刪除
  12. fancl 今期個packing 好靚喎! 呢款有無之前粉紅色個款咁補呀!

    回覆刪除
  13. 靚靚煮飯婆,
    好似勁D添喎, 加強版呀!
    「《滋養‧修護精華面膜》採用特厚面膜質料,更能緊貼肌膚,將 18ml 濃郁美容精華徹底滲透,即時滋養乾燥細胞,讓肌膚回復飽滿潤澤,即使到翌日,肌膚依然持續滋潤柔滑。」

    回覆刪除
  14. Neutrogena mask長註屋企架!
    奶奶好中意用~!!!!

    回覆刪除
  15. L’Occitane的公關姐姐真係好好人呀!
    早前旺角店開幕,我都去買左少少~
    玫瑰hand cream好香好甜
    我好中意呀!

    回覆刪除
  16. 早兩日我行過L’Occitane,佢既玫瑰系統真係令我心動了很久,由其是玫瑰膏........hand cream都好好用.....
    可惜我要儲錢,不可以再亂買東東.......><
    fancl 果set 真係靚到有一點過份.......><

    果醬小姐

    回覆刪除
  17. daidai,
    因為相對起其他牌子, 又平但算有效果囉!

    回覆刪除
  18. 圓圓, '乳木果潤手霜' 香味OK嗎? 雙手是最容易顯示女仔年齡的秘密,所以HAND CREAM 多買幾款也無妨。

    另外,FANCL的那套水潤套裝都好吸引,平日單買一支正常size 的'再生美肌昇華素' 也要5百多元,這套雖然容量比較少,但有4款產品只是3百多,最合我這種'花心'什麼都想試的貪靚人...

    回覆刪除
  19. 哈哈!我呢支係乳木果, 特別潤架!
    公關姐姐知我近期好dry, 想滋潤下我呀!

    回覆刪除
  20. 果醬小姐,
    唔要緊, 平有平用, 貴有貴買,
    儲錢緊要呀!

    回覆刪除
  21. Anna,
    係三件product mix and match,
    不過都好, 可以一盒試多幾樣野呀!
    我已前做design, 學油畫, 時常用直接天拿水,
    好難靚得返, 盡人事啦!

    回覆刪除
  22. reddy,
    剛問左公關姐姐了!
    佢話係11月19日呀!
    會員有85折呀!
    仲有好多有贈品既set, 那天記得早點去...
    問下其他人, 愛媽都係會員呀!你地可以去搶貨呀!

    回覆刪除
  23. daidai,
    你如果想買L’Occitane, 記得搵埋reddy或者愛媽呀!
    我那天就飛左了!

    回覆刪除
  24. 你去邊?去幾多日呀?我幫你看屋丫!

    回覆刪除
  25. 圓圓,
    剛 send 左 e-mail 俾你,
    pls check~

    回覆刪除
  26. 昨天去 萬0, 見到 Neutrogena 新出左一個 系列呀 ~
    好似係 水活保濕Gel ,又係 潔面 泡沫和保濕凝露呢~

    回覆刪除
  27. daidai,
    我去吉隆波做野, 要一個禮拜至返,
    你幫我看屋, 好呀!
    19th to 25/26th, not confirm date back yet.

    回覆刪除
  28. ED 媽媽,
    係呀!轉季, 要多點出保濕滋潤野啦!

    回覆刪除
  29. 一轉季,各品牌就狂出保濕與滋潤產品,都唔知點揀?
    圓圓:我眼部精華素用完了,有甚麼好介紹?眼霜我用Roc的。
    19/11是L’Occitane VIP日!
    omg!!我剛不在HK......5555555555555555......慘慘!要找人幫我買先。

    回覆刪除
  30. 真係要巾補充些產品回家。

    回覆刪除
  31. 有机会欣赏你的大作~油画吗?

    回覆刪除
  32. 我好想全部打劫呀:)
    fancl那套包装超甜美娇艳!

    回覆刪除
  33. 圓圓
    多謝你的幫忙 ! 
    最近我看中了HABA既導入器 之前請教過靚靚煮飯婆 
    了解後更加想試下用 呢兩年 我真係好緊張自己塊面呀 !
    哈哈 ...

    回覆刪除
  34. 19號個日之前 我經已交左份assignment 點都要獎勵下自己 跟住就要好好溫書 準備下個月頭既考試了 
      

    回覆刪除
  35. 而家我用緊L'occitane既蠟菊精華霜 同埋同系列既產品
    呢個秋冬天 肯定夠潤 遲下我會輪流用埋fancl & 魚子產品 塊面唔夠補就奇拉  ^-^  

    回覆刪除
  36. 啊,那neutrogena的面膜我也在用着啊,呵呵

    回覆刪除
  37. 真係好窩心~
    圓圓,等你的分享。

    回覆刪除
  38. 愛媽,
    你請reddy幫忙啦!
    佢實會去架!
    眼部精華素:
    貴的..用mtm的eye gel..
    平的..Fancl都ok..眼部修護霜 Eye Serum

    回覆刪除
  39. Chloe,
    剛轉季更要注意, 唔係好易變敏感肌膚架!

    回覆刪除
  40. 若隐若现,
    係呀, 有好多不同的..
    oil paint, drawings...
    都好傷手的呀..

    回覆刪除
  41. hua,
    好姣啊!
    哈哈!
    好feminen..

    回覆刪除
  42. reddy,
    你就好啦!
    咁多野用, 哈哈!
    記得問下愛媽要買乜呀!
    佢19號唔係HK呀!

    回覆刪除
  43. 玲伶,
    我姐姐在美國都在用呀!
    佢話好保水!

    回覆刪除
  44. karin,
    係呀!貼心的心意唔係人人都會做架..
    所以有些就做得好成功!

    回覆刪除
  45. lovebeauty 唔係香港 ? 去邊度旅行呢 ?
    用得著我既 係我既榮幸

    回覆刪除
  46. 圓圓
    有時都覺可能多左d 不過夜晚既機會 暫時都係留俾蠟菊同ROC 日間既就fancl同skinfood
    估唔到我地又就黎相會 真開心

    回覆刪除
  47. 本來做開Q.3  但做做下唔知點做 先發覺q2原來好做d 
    好在唔係開始左好耐  重趕得切轉軚
    你咁夜都重未sleep ?? 明天要否上班 ?? 

    回覆刪除
  48. 食得是福 哈哈 ! 樂活也 

    回覆刪除
  49. 圓圓~
    抱抱~
    很久都沒上來了。
    最近開心嗎﹖
    要加油啊!
    我這一年都要忙忙忙啊!
    抱抱~親親~
    很想你們啊!

    flyaway

    回覆刪除
  50. flyaway,
    抱抱~親親!你要找我們呀!
    聖誕節聚聚啊!

    回覆刪除
  51. I also like L’Occitane stuffs, especially hand cream and shower gel!

    回覆刪除
  52. 男友送左一set,有走珠香水,HAND CREAM,LOTION等等5樣野加埋化妝包包。都係$380好抵丫,好好用丫^^

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!