著數頭炮

今個月份的確是花錢月,轉季護膚買新衫的日子,前一陣子介紹大家L’OCCITANE的新產品,今日收到聖誕購物獎賞〈由今月23號起至12月31 號〉,告訴姊姊妹妹啦!


獎賞一
購物滿淨額HK$780,即可獲贈聖誕限量版手挽袋及身體面部護理旅行套裝乙份。



 
獎賞二
購物滿淨額HK$1,180,即可獲贈
聖誕限量版Tote Bag、身體面部護理旅行套裝及
L’OCCITANE HK$50優惠劵各乙份。

推廣期由2009年11月23日開始。數量有限,送完即止。

另有RoC兩款聖誕限量套裝


Set 1:
RoC Retin-Ox™ Anti-Wrinkle X’mas Set 膠原再生抗皺限量套裝
歡欣價:$745 (價值$895)

套裝內包括:
• Retino-Ox™ 膠原再生抗皺晚間精華 30ml
• Retino-Ox™ 膠原再生抗皺眼霜 15ml


Set 2:
RoC Lift and Firming Treatment X’mas Set 膠原活膚緊緻限量套裝
歡欣價:$830 (價值$1080)

套裝內包括:
• CompleteLift 膠原活膚緊緻日霜 50ml
• CompleteLift膠原緊緻精華 40ml
FREE GIFT :
法國限量Dermatologic Enydrial Hand Cream 50ml

留言

  1. 圓圓,
    這個牌子你推介什麼? ^^

    回覆刪除
  2. 蠟菊極致修護精華霜Immortelle Divine Cream HK$880/50ml
    果蜜玫瑰潤手霜Candied Rose Hand Cream HK$70 / 30ml
    圓圓推介!

    回覆刪除
  3. 12月是燒荷包月!
    想買想買想買!

    回覆刪除
  4. 買!買!買!
    款款都想買,
    對L’OCCITANE有興趣, 好吸引!

    回覆刪除
  5. 圓圓 ,一下子睇左你好多BLOG.....(暈暈地.@@) 太投入啦..哈哈哈哈...

    好久沒同你傾計, 你最近幾好嗎??

    回覆刪除
  6. 手挽袋很漂亮呢~ 呵呵,我对它比较有兴趣。

    回覆刪除
  7. daidai,
    今日返公司, 又收到了好多唔同品牌既x'mas set gift,
    好勁既宣傳攻勢呀!

    回覆刪除
  8. Rebecca,
    今年又早左做promote, 好快就被人抽干水!

    回覆刪除
  9. Chloe,
    L’OCCITANE仲有勁多sets, 入到舖真係都幾開心!

    回覆刪除
  10. didi,
    你記得 saturaday去呀!
    咁我地咪可以有排傾囉!

    回覆刪除
  11. boobo,
    我都鍾意個棗色袋子!
    想買佢返屋企!

    回覆刪除
  12. 希望大家都執到荀貨啦!

    回覆刪除
  13. 嘩......
    要再睇定 d 先至得.....
    我知道其他牌子的 christmas set 陸續有來哦~

    回覆刪除
  14. ED 媽媽,
    到現時為止,我收到了廿幾個email係關於x'mas set的啦!

    回覆刪除
  15. "我收到了廿幾個email係關於x'mas set的啦!"
    勁勁勁!!!!!!!!!!
    我好驚一睇完又忍唔住,救命呀!

    回覆刪除
  16. daidai
    我好想睇呀 你forward比我呀 

    回覆刪除
  17. reddy,
    我話我收到了廿幾個email呀!哈哈!

    回覆刪除
  18. 圓圓
    Loccitane 既vip日係米會通知會員呢
    因為我到而家都重未收到電郵 

    回覆刪除
  19. 我要我要!!!
    圆圆,是不是所有的L’OCCITANE店都一样的pomo呀?

    回覆刪除
  20. reddy,
    詳情要問公關姐姐啊!
    不過...記住19號啊!

    回覆刪除
  21. hua,
    香港的所有店都一樣呀!

    回覆刪除
  22. 19號係米每一間店都做VIP日
    明天打去分店問下先 ^-^

    回覆刪除
  23. 聽日本友人提及'ROC' 在日本好紅,買得得勁, 圓圓妳可有用過,eye cream OK嗎(如果太油用後怕出油脂粒)?

    預祝妳: 感恩節快變!!!

    回覆刪除
  24. Anna,
    ROC只在法國賣的時候, 我已經有用了!
    在濕度四十掎度都夠潤, 但唔會油, 好神奇!

    回覆刪除
  25. 2款品牌聖誕set 都好吸引呢!! 我要儲多d錢先得lu, 唔係實買唔晒呢!

    回覆刪除
  26. 今天有點累..
    出去睇圓爸再去做spa,
    返來至跟大家傾啦!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!