又cheap又正的萬寧潤唇膏

看了那宣傳海報,笑了五分鐘!好搞笑的宣傳語句,「最最潤‧最彈!Lip Hop潤唇膏」,代言人都是找年輕model來當,老實說,圓圓連她是誰都不知!剛收到little ka , daidai的留言, 才知原來她是那位益力多妹妹,哈哈!真的要study一下,否則被人笑我out啦!不過笑還笑,她的嘴就真是很適合一切關於「唇」的產品,夠厚夠潤!看那篇新聞稿上的語句:「連人氣急升的可人兒Evelyn都是Lip Hop同道中人,早前化身美麗活潑網球裁判,與Lip Hop連場激戰,體驗雙唇最滋潤、最有彈性的完美效果。」
圓圓想像一下怎樣與Lip Hop連場激戰?莫非我吾真老矣,已不明白如今的宣傳手法?真的要補習、補習一番!畢竟,創意無限!一支只是賣$19.9的潤唇膏你還想怎樣,莫非要找章子怡來做代言人,花千萬請4A廣告公司來度橋嗎?找中些點子,配合到產品形象,客人又歡喜,那就夠照了!


很「潮」的宣傳海報

擁有一雙厚嘴嘴的model Evelyn


Lip Hop果味清涼系列 – 結合豐富果味及刨冰的清新感覺,令雙唇即時紓緩滋潤。系列共有5種人氣果味:
士多啤梨Icy Strawberry / 檸檬Icy Lemon / 青檸Icy Lime / 蘋果Icy Apple /葡萄Icy Grape


Lip Hop Soda品味系列 –解渴巨星滋潤保護雙唇:
檸檬冰茶Iced Lemon Tea / 青檸梳打Lime Soda / 蜜桃樂園Peach Mix

另有
Lip Hop天然滋潤系列 – Natural Care系列有橄欖精華的滋潤、薄荷的清涼舒緩,無香料的純美潤澤:
橄欖呵護Fresh Olive / 清涼薄荷Mild Mint / 加倍滋潤Smooth Jelly

PS.公關交帶我記得告知大家,Lip Hop潤唇膏,只在全線萬寧獨家發售,體驗價每款HK$19.9 (原價每款HK$21.9)

留言

  1. little ka,
    所以我咪話我老囉!哈哈!
    o靚模我只係識個D是非精, 大波妹呀!
    性感尢物, 扮高貴...
    那些呢..
    原來佢咁紅, 嘻嘻!我又學野啦!

    回覆刪除
  2. daidai,
    哦!哈哈!死未!
    真係見到都唔認得呀!
    要上網study下先!
    唔係被人笑我out精強啦!哈哈!

    回覆刪除
  3. 圓圓,
    老實說,我自己已一早買左支MANNINGS STRAWBERRY YOGHURT LIP BALM,
    但係我覺得唔好用
    塗完成咀白色皮
    唔吸收....:(

    回覆刪除
  4. 平平地,買多幾款試下都好喎!

    回覆刪除
  5. 圓圓,
    因為蝦公在FACEBOOK ADD左佢做FRIEND,好多相睇架,HAHA
    我成日睇美女廚房,所以識O靚模!!
    WA HAHAAAA

    回覆刪除
  6. daidai,
    係嗎!咁防禦睇怕都做到吧?

    回覆刪除
  7. 圓圓,
    妳唔好淨係留意靚仔先得o架!

    回覆刪除
  8. 你呀!連高登女神都識,又真係好in既,
    little ka都知呀, 係我呢D老鬼唔識咋, 哈哈!

    回覆刪除
  9. 唉~
    因為我家有宅男,所以我咪係宅女囉@O@

    回覆刪除
  10. OH~ DAIDAI ...甘呢個好唔好用 ?
    我見圓圓介紹都想用啊..

    之前用開NEUTROGENA 的 潤唇膏, 好好用.. 而且不會太貴.

    回覆刪除
  11. 19.9又真係唔可以要求太多既, 買支玩下又無妨..

    回覆刪除
  12. 我對fresh olive好有興趣 

    回覆刪除
  13. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  14. 你何時會介紹一些不好用的品牌?

    回覆刪除
  15. 匿名人,
    唔好用, 點解仲要介紹, 你都好有趣喎:)

    回覆刪除
  16. 圓圓, 我連續10天出trip, 今天才回到香港,天氣真的變涼了,等一下去買支 'Lime Soda" 試試,我最愛 '綠色' packing!

    妳最近生活可好嗎?

    回覆刪除
  17. anna,
    好忙但好快樂!
    你回來找個機會見面啊!
    你有沒有看我們聚會的相啊?
    去ED媽媽處, 你會看到的呀!

    回覆刪除
  18. 在ED媽媽裏看到你們各人都好開心..... 我12月應唔使出TRIP, 聖誕節前我們一定要聚聚見見面!!!

    祝:(大家)越忙越開心, 越忙越靚 (哈哈..)

    回覆刪除
  19. Anna,
    好呀好呀!
    一定一定!

    回覆刪除
  20. 花花,
    I miss you ah :)
    I will be in KL from 19th to 26 this month ah :)

    回覆刪除
  21. 圓圓.....

    之前行過萬寧已經被吸引住,可惜剛剛買左.....
    下次要試試.....

    另外,我想問有冇好用既碎粉介紹呀,
    我依家用Biotherm不過就用晒,
    等你介紹....^^

    果醬小姐

    回覆刪除
  22. 碎粉,
    Laurier Mercier, La Mer, 都是我喜歡的.

    回覆刪除
  23. 圓圓
    我買左olive 拉
    而家唔洗$19.9 買任何貨品可以以$12.9換購 

    回覆刪除
  24. 我到目前为止还没找到一支满意的润唇膏呢。。。。

    这个的广告做得好吸引呢

    回覆刪除
  25. 唔試住,用緊Caudaile已覺不錯!

    回覆刪除
  26. 玲伶,
    哈哈!其實平宜如vasline都好好架!

    回覆刪除
  27. vava,
    no problem la..just an introduction dear.

    回覆刪除
  28. 圓圚,
    昨晚看到個廣告啦,
    都拍得唔錯呀!

    回覆刪除
  29. 圆圆,
    你要来大马?当然很好啊!那段时间我应该是没什么事,只要没有遇到上课时间应该都没问题的。
    等你的行程确定了,我们再约时间咯~ ^^

    回覆刪除
  30. +$12.9就有一支???
    好wo~
    我 love purple,
    等我去看看~

    回覆刪除
  31. 圓圓
    我好番晒拉 唔再胃痛頭痛 今日開始做自己份assignment
    我想多買枝蘋果味 因以呢個換購價錢來說 的確化算
    尋晚用左olive 感覺日間用較適宜 因為滋潤持久度 未能覆蓋整夜 總的說 質感也算是不錯 

    回覆刪除
  32. 圓圓,多謝妳之前給水留言鼓勵呀!!水會加油家!!

    回覆刪除
  33. 哇。。。。。。。。。圆圆要来KL啦~
    但是我在新加坡呀:(
    不过11月底至12中我在香港呢:)

    回覆刪除
  34. 圓圓
    你知否 我在blog spot 跟 愛美家 的日誌 
    己於今個月起 同步進行 
    多一個家 只要是溫暖的 都是種幸福   

    回覆刪除
  35. boobo,
    confirm會來了!
    19號到, 25或26號離開.
    我要等下星期收到行程才能知那個時候date你地啊!
    等我!

    回覆刪除
  36. ed mama,
    我都係諗住買支玩下冇所謂..

    回覆刪除
  37. dearwater,
    你要愛惜自己呀!
    我地都想你好起來呀!
    add oil!

    回覆刪除
  38. reddy,
    幸福是要爭取的!
    真的高興認識大家!

    回覆刪除
  39. 從相遇 相知 相識 相會
    有些事 無疑是要講點緣份
    我也很高興認識大家 ^-^

    回覆刪除
  40. 圓圓
    OH u give me a big big hug... i love it
    search details for the whole nigh, feel very sleep, go to bed la
    wish us have a nice dream tonight !

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!