今年秋冬的好用品

今年本來以為經金融海嘯一役,零售業和奢侈品會淪陷,不過預計還預計,慶幸香港人銷費心理恢復得極速飛快,我發現今年護膚品幾乎每星期都有新品,但銷情很利害,究竟是人到極地絕境時會發揮腦神經創意做宣傳,幫助貨品升「呢」,還是銷費者要藉著狂買行為來平衡心理,可能兩者皆有,總之得益的是銷費品牌,不過,心理還心理,產品的本質才是最重要,到了年尾季度,圓圓覺得質素不俗的有好一些好貨,給大家介紹其中二、三。


收了近一個月、終於輪到試植村秀shu uemura phyto-black lift黑萃緊緻抗皺精華phyto-black lift黑萃緊緻緊膚精華素 (革新版),上年出的黑萃緊緻抗皺面膜已經令我驚為天人,當我覺得氣色很差,浮腫樣衰的時候,趁浸浴時敷它20分鐘,翌日睡醒覺狀態就返晒來!那時常暗忖何解沒有精華素,卒之等到了!當中草本植物中的抗衰老成分,能否撫平肌膚細紋皺紋,令肌膚光滑緊緻,好快見效的近日至愛。

phyto-black lift黑萃緊緻抗皺精華 HK$680
抗皺專研配方含高濃度黑萃活化物,並加入最新的亞洲黑色植物成分 – 椎茸萃取物,能保護及刺激肌膚裡多種膠原蛋白,有效減少縐紋,提升肌膚緊緻度。

phyto-black lift黑萃緊膚精華素 (革新版)
利用突破性的ILT(即時提升緊膚)科技,令肌膚即時更見緊緻,Tetrapeptide(四胜肽)能有效鞏固膠原蛋白纖維*,讓肌膚即時擁有彷如緊繃了的緊膚效果。

季尾SOFINA出了beauté Deep Moisture Cream高滲透保濕精華霜,一瓶搞定!

三項法寶有效滋養、修復、提昇膚質,令肌膚變得年輕。
1. 高濃度尤加利精華 – 能針對促進「細胞間脂質」的增生及補充其流失
2. 高效滲透技術 – 成分直達肌膚底層,發揮功效
3. 緊鎖滋潤網絡 – 長時間保持滋潤效果

「細胞間脂質Ceramide」對皮膚的重要性:









滑滑的嗲熊據說就是吃得多尤加利樹葉而有嫩嫩的皮膚,可愛極了!

SOFINA beauté Deep Moisture Cream高滲透保濕精華霜 HK$390 / 50g
可於早晚使用,早上可作保濕打底的作用,晚上則可修復膚質。
多功能高濃度精華霜,可用於眼部及唇部給予額外的修護, 晚上可薄薄塗開作cream mask使用。


今次主打100%純膠原的RX細胞激活的MIOGGI,一套包括細胞重組RX精華 50ml + 細胞重組RX霜50g (細胞激活專業系列Healing Effector RX Series $1,280 / 套),不玩EGF,玩人類工程學 ── 激活;利用醫學界用的100%純膠原及活勝肽成分,啟動細胞記憶使纖維母細胞增生,激發膠原蛋白及彈性蛋白的自我製造及細胞更生功能。

仍是Joey做代言人
 
老實說今趟質感真的相當滋潤,塗上面很快就吸收了,臉蛋也很快的彈彈脹扑扑的,真的不能對現代科學看輕。

留言

  1. 因為我要在出trip前寫好多的稿..
    又睡不著..

    回覆刪除
  2. 好想試.....
    phyto-black lift黑萃緊膚精華素 (革新版)呀......
    緊繃效果.........^^

    圓圓......十卜十卜...........

    果醬小姐

    回覆刪除
  3. 圓圓
    人說 改變不了環境 只好改變自己
    祝 快樂 ! 

    剛電郵給你 

    sofina 精華霜 是我決定今季擁有的產品之一 ^-^

    回覆刪除
  4. 圓圓,

    我都記得去年你提過植村秀的 黑萃緊緻抗皺面膜~
    仲記得她的price 不便宜哦~haha....

    sofina那個高滲透保濕精華霜,
    我在 某個網站裡看過某些bloggers試用後,
    都大讚這個 cream 好用呢~
    而且,她的包裝真的很美~

    回覆刪除
  5. 圆圆,怎么啦?
    看来我要兑多D港币才行了~
    愿你一切安好!!

    回覆刪除
  6. 圓圓
    想問下你對 SUISSE 呢隻品牌有冇D咩COMMENT
    由大S做代言人 之前就林嘉欣擔任

    頭先我同DAIDAI行L'occitiane 上次個好人售貨唔係度
    可能差唔多close 所以我地都未睇完野 佢就同我地講 88

    but 我地無理佢 照睇野 哈哈 ...

    回覆刪除
  7. 希望今朝知醒 我要去sogo 帶 sofina既精華霜返屋企 hehe

    回覆刪除
  8. 每次聚會有你係度 一定唔會有冷場 
    就算我地被哥哥警告 都忍唔著 繼續 ’嘈 ’ 哈哈 !
    頭先個支野有防曬功能 記住遲d去KL 記住用 好好保謢嘴唇 米曬黑埋呀 ^-^
    去sleep 了 sofina 等緊我 

    回覆刪除
  9. 果醬,
    圓圓......十卜十卜...........哈哈!

    回覆刪除
  10. reddy,
    SUISSE 呢隻品牌..我有點保留,
    我自己覺得佢唔係太有效..
    同一個價錢level的有好多選擇..

    回覆刪除
  11. reddy,
    「人說 改變不了環境 只好改變自己」,多謝你!

    回覆刪除
  12. ed mama,
    sofina那個高滲透保濕精華霜, 我好多行家都讚好, 好吸好潤..唔係只係blogger話好..ok架..

    回覆刪除
  13. reddy,
    L'occitiane!哈!
    記得19號去掃貨呀!

    回覆刪除
  14. 这牌子已在美国上架了,价钱超过~
    “昏”

    回覆刪除
  15. qq, 昨晚回到天水圍己困到不行呀.......-.-
    剛看了你送我的見面禮呀, 天呀, 太感動了....我的臉乾到快不行, 馬上就做了一個n mask.....現在...好水呀!!! 還有我最愛那個shu的唇膏呀, 這個色看起來人都年青些...(羞...) thank you 呀!!!!

    很高興見到大家!!!

    reddy, 我也想要sofina..

    回覆刪除
  16. Frozen Angel,
    你說那個牌子啊?
    Sofina, shu uemura or Mioggi?

    回覆刪除
  17. Didi,
    呵呵呵!你喜歡就好了!
    好開心終於見到你啦!
    可愛的妹妹仔!
    又多位真心爽直的新朋友啊!

    回覆刪除
  18. 花花,
    快來呀!等你等到死啦!

    回覆刪除
  19. 圓圓,我好攰呀!玩完返屋企~~~
    上次我買那支SHU紅萃精華我用哂啦,太好用了!一滴都冇淨!!!!

    而家又出一支新的黑萃,我諗又要買啦!

    又破財

    回覆刪除
  20. 圓圓
    最後結果實在太sleepy拉 又天氣唔好
    都係無去到sogo 

    唔知其他分店有無精華霜既套裝 唯有碰下彩數拉 

    回覆刪除
  21. 唉...我今日喉嚨發炎呀!
    我那天說得太多野啦!
    又冷親, 要透下...

    回覆刪除
  22. O.........差唔多個個都病呀 ~
    大家要 take care 啦~

    回覆刪除
  23. 圓圓..

    shu uemura 唔知買 "黑色" 還是買 "紅色" (精華素)糸列好? SOGO有很多gift set, 今晚放功無論如何都要去睇睇.... SOFINA, CLINIQUE, BIOTHERM, LANCOME.... GIFT SET很多很美, 實在太難忍....

    你本星期出TRIP, 祝一切順利...

    回覆刪除
  24. 圓圓
    剛submit 左份assignment
    今晚去慶祝 食hot pot

    就快出trip了 你要保重身體 祝順風 !  

    回覆刪除
  25. anna,
    shu uemura 買 "黑色"有lifting作用, 你看那種合你啦!

    回覆刪除
  26. 嘻嘻~~圓圓介紹的, 我全部都有~~~~yoyoyo

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!