以HK$320換購LANCOME珍藏版聖誕閃耀彩妝系列

今天圓圓病了!喉嚨痛得不得了!可能那天在ED 媽媽家大聲得太多話了!前晚又著了涼!昨天還要出外工作,累得要命!今天差點起不了床。

過一會兒又要出去,快快現在給大家LANCOME的優惠消息:
凡購買任何LANCOME產品滿HK$500, 即可以HK$320換購珍藏版聖誕閃耀彩妝系列

一套共9 款精選「珍藏版聖誕閃耀彩妝系列」包括:
• HYPNOSE Mascara Waterproof OR VIRTUOSE Black Carat Mascara

• COLOR DESIGN Grand Eye Palette (7 shades)

• ALL-in-ONE Face & Eyes Compact (6 shades)

• BI-FACIL 30ML

• L'ABSOLU ROUGE MINI #363

• JUICY TUBE MINI (2 shades #17 & 95)

• MAGNIFIQUE EDP MINI

• Portable Makeup Brush Set

• Elegant Makeup Box (Black / Red)


返來再跟大家談心了!

留言

  1. 保重身體, 妳要出trip啦, 快些看醫生!

    回覆刪除
  2. 圓圓.....
    果醬星期日都發燒呀,可能果日玩得太癲喇.......
    天氣凍左好多,小心身體呀......
    $320換購珍藏版聖誕閃耀彩妝系列好吸引,
    圓圓我想買eye gel呀,有什麼好介紹,
    想要清爽質地,去黑眼圈同時可以去眼紋既.....^^
    好似好貪心tim.......^^

    回覆刪除
  3. 刺激刺激刺激~$320好抵!
    圓圓,你要小心身體呀!睇左e生未呀?
    今日真係超凍,d風大到吹到頭都甩....
    你係咪在被窩裏面呀?
    凍凍震............

    回覆刪除
  4. 圓圓妳要小心身體,多保重!!!

    昨晚去SOGO,真是開心都不得了,品牌的GIFT SET 又多又靚,昨天LANCOME counter 太多人,迫不進... 又心思思想再去多趟....

    回覆刪除
  5. 圓圓
    快將出trip的你 定要好好養返好個身體 祝快痊癒 !
    有無食雪梨 早排我喉嚨都好唔舒服 食左梨就無事 加埋蜜糖水 一定有效  

    回覆刪除
  6. 果醬
    咁你而家點呀 ! 保重呀 黎緊重要凍多幾日 

    回覆刪除
  7. daidai
    未睇到留言 見到呢套 就諗起你了 呵呵 !

    回覆刪除
  8. 你要take care!
    大马美食等着你呢!

    回覆刪除
  9. 個日個個吵到沒哂氣/聱...

    你 要TAKE CARE啦 (抱抱~~)

    回覆刪除
  10. 圣诞节要到了,有很多精彩的礼品啊!
    你的大马之行已经确定了吗?

    回覆刪除
  11. 我家陛下與joyce都在星期日發燒嘔吐,hayley就昨天有微燒,我喉嚨都有點痛......星期四就飛喇!:(

    回覆刪除
  12. 可憐啦~
    要好好休息~
    唔好出咁多聲啦~
    有冇喉糖傍身呀 ?

    好在 那天我負責煮飯,
    hohoho..........

    回覆刪除
  13. 經圓圓介紹後...
    又幾誘人喎 XDDD
    忍忍忍忍
    =P

    get well soon, Yuen.
    各位都要小心身體~~

    回覆刪除
  14. 果醬,
    mtm啦!eye gel好用!
    去黑眼圈同時可以去眼紋既!

    回覆刪除
  15. Chloe,
    唉!好多野未做呀!

    回覆刪除
  16. reddy,
    飲左金桔蜜糖水, 好少少!
    今朝有黃痰!

    回覆刪除
  17. 若隐若现,
    諗起魚頭米粉就開心呀!

    回覆刪除
  18. DIDI,
    係呀!我都係個日講到沙晒!

    回覆刪除
  19. boobo,
    明天有confirm schedule,
    我email 比你!

    回覆刪除
  20. 愛媽,
    你同我都要保重啊!

    回覆刪除
  21. ed mama,
    你醒目囉, 唔同我地癲!

    回覆刪除
  22. karin,
    你都要小心冷親呀!
    哈哈!我就去KL大買特買呀!
    big sale呀!

    回覆刪除
  23. daidai,
    我今日超頭痛呀!對眼好累!
    又要搞好多野, 好煩呀!

    回覆刪除
  24. 圓圓
    咁你攪完好去休息拉 
    天氣凍 抵抗力差d真係好易累低

    我慶幸早前捱份習作時 天氣未凍成咁 但就覺好熱 

    回覆刪除
  25. 我今晚開始溫書 但唔可以過三點休息
    因為明天要去C&E掃貨 

    回覆刪除
  26. 哈哈!reddy,
    努力買呀!我送左兩張熊仔券比edmama等佢換多兩只!
    我訓啦, 病得要命!

    回覆刪除
  27. 圓圓
    你真細心 家言妹妹跟哥哥有福了 
    ^-^

    回覆刪除
  28. 圓圓,我想問下有什麼產品可以除雀斑呢?

    回覆刪除
  29. reddy,
    ed mama自己都有, 我只係懶, 又唔想浪費, 哈哈!

    回覆刪除
  30. 匿名小姐,
    哈哈!除雀斑..LANCOME那支淡斑筆好使得!
    我契媽有好多的雀斑, 用了一個月, 淡了好多!
    她說如今一直都會用下去..

    回覆刪除
  31. 我都見到呢set 嘢, 真係唔錯呢, 可惜唔可以單買, 只能加錢換!

    回覆刪除
  32. 啱啱係C&E掃貨返黎 今年第一日vip話晒係閒日 唔似舊年咁係星期六 逼到不得了 今年好好多 雖然都重係有D客有D不滿 

    每年呢個時候 有D朋友會想起我 搵我幫手 哈哈 !

    回覆刪除
  33. 圓圓~~

    頭痛可以飲d寶礦力~ 有時間去針灸啦~~Take care, sweetie~

    回覆刪除
  34. 圓圓,

    原來你俾我那2張 換熊卷同我自己本身那張是不同的~
    我自己那張是由今天開始有得換~
    而你那2張 要等到 20日才有得換~
    而且,我自己那張寫著價值 $395.
    而你給的2張寫著價值 $ 195.
    我問過 店員,佢地都話所換的熊係唔同的.
    所以,星期五我可能會走多一轉啦~

    回覆刪除
  35. 明天,你就飛啦~
    身體好返 d 未呀 ???
    好好 take care 呀~

    回覆刪除
  36. 不斷叫人消費

    是非常不環保不理智的行為

    請愛惜地球

    回覆刪除
  37. 圓圓
    一路順風 !
    ^-^

    回覆刪除
  38. mimi,

    不斷大噴口水在此批評人,

    是非常不衛生不理智的行為,

    請愛惜你自己~

    回覆刪除
  39. take care dear friend!

    回覆刪除
  40. 人貴自重,Mimi如果你不要來攪事,便是最環保!!!

    回覆刪除
  41. 有時也真的認同某網友日誌內曾引過的話語 
    要是有一隻瘋狗向你吠叫 難道我也要如此回向嗎 ? 

    祝福 !

    回覆刪除
  42. 圓圓你出TRIP我會好掛住你的!

    回覆刪除
  43. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  44. mimi,
    then..you need to stop to work for your magazine company, coz magazine used so many trees..
    that is real enviormental distroyer!

    回覆刪除
  45. 唉 ! 言則mimi閣下則承認了是一隻瘋狗 

    佛說: 眾生皆苦
    何苦要如此為難人家呢 
    能作為人 都是我們前世的造化
    看過”大隻佬”這套戲嗎? 萬般帶不走 唯有業隨身 
    我們都好自為之 

    祝福妳 ! 

    回覆刪除
  46. 所謂先撩人者 .... 這就是因果 
    為何不能和平共處
    ’存好心 做好事 說好話 ’
    畢竟每人都有選擇的自由 管不得
    請恕我多言了  ^-^

    回覆刪除
  47. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  48. 咁憎呢個BLOG又要睇,睇完又要鬧,盞激親自己......
    既然要愛護地球,不如節約能源,電腦也不要開吧!
    那麼MIMI小姐雙眼又乾淨D,環境又清新D,地球靠你了!

    回覆刪除
  49. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  50. 我来啦,最近都好久没来看你.

    你生病了?要多休息啊....

    想你..

    lingling

    回覆刪除
  51. 这么多样的化妆品才320元?

    lingling

    回覆刪除
  52. 今晚見boobo和reen,
    好緊張!

    回覆刪除
  53. 我竟然忘了你已经来大马了......真好啊,可惜我太远了..

    昨晚的聚会如何?期待你们的分享呢.

    lingling

    回覆刪除
  54. 玲伶
    昨晚跟二人見面了!好開心!
    新相識了一位新朋友呢!

    回覆刪除
  55. 圆圆,
    我也很开心见到你呢!
    要保重身体哦~ 要继续和我们分享好东西,不要灰心。^^
    take care~

    回覆刪除
  56. 圓圓,妳要快點回來,香港很多人在掛念妳.....

    回覆刪除
  57. 係呀,香港很多想買平貨的師奶等緊你架。

    回覆刪除
  58. 匿名人,
    無論你扮何人的名字,都掩飾了你空虚無聊的心,可悲!

    回覆刪除
  59. 认识了新朋友?真好啊。。。。。

    玲伶

    回覆刪除
  60. 圆圆,这几天就在kl而已?

    玲伶

    回覆刪除
  61. 玲伶
    這幾天累死了!
    想念妳們!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!