ORIGINS...替肌膚在睡眠時補水!

這幾天忙得要命,在美國的姊姊回來了!幫圓圓換班看顧圓爸,圓圓今晚便飛去德國慕尼黑足足一個星期,去參與一年一度的Oktoberfest啤酒節盛會,亦會去BMW寶馬科技園參觀,22日離開大隊,我亦被邀去Museum Brandhorst出席當代藝術的權威「Schoonhoven Silver Award」發佈會。今晚將會舒舒服服的坐由德航安排的商務客位,十二個小時多便會到達Munich Airport,到時再跟大家分享,機上的美食。

今次的亞洲傳媒,被邀的除了只得我一個是香港的旅遊作者,其餘的包括新加坡、印度、上海、韓國等地的雜誌總編,很榮幸,亦趁這趟旅程舒一口氣,放鬆心情,希望圓爸會有更好的進展。

昨天去了ORIGINSDrink Up Intensive Overnight Mask晚間深層水分面膜,公關姐姐形容這是深效紓渴版,是「GOOD NIGHT」MASK。讓我們趁睡眠時解決晚間水分流失問題;一邊鎖緊水分,一邊源源不絶地灌溉水分;ORIGINS於2009年3月完成的八星期臨床驗證,使用後能令肌膚的水分在一夜間急升75%!好利害!

十月一日推出的全新深效紓渴版本Drink Up™晚間深層水分面膜HK$250 / 100ml,蘊含大主要「水」果紓渴成份:
-能夠重建肌膚水分屏障,作保濕修護的牛油果(Avocado)。
-能滋潤並軟化皮膚的杏桃油(Apricot Kernel Oil)。
-兼有全能強效鎖水、修護天然保濕屏障、抗氧化,含豐富的蛋白質、維他命E及氨基酸的沖繩海藻(Japanese Seaweed)。

公關姐姐叫我記得帶上飛機用,不用搽精華及面霜,睡前塗抹後敷過夜,直至翌日早上清洗便可以了,等我試試看,只是塗上面便可睡覺,省得貼面膜紙那樣尷尬,真好!

發佈會在酒店的有POOL SIDE VIEW 的FISH BAR舉行,,很養眼。

每張檯上都放了成份之一的牛油果和杏桃。

麻煩了友人試上手上,

初初已為他塗得太多,但這MASK吸收力很強,

轉眼間便令手背有很潤滑的感覺。

這杯用杏桃攪伴的凍飲,透心涼,DRINK UP!飲勝!

大會為我們預備的午餐:吞拿魚凍蝦沙拉、

好清新的凍茄湯、

炭燒豬扒,好美味!

芒果慕絲cheese cake。

沙拉中有下面那片有「水雲」之稱的海藻呢!爽爽的,好美味!

留言

  1. ~sofa~
    早晨呀 ~
    圓圓~

    回覆刪除
  2. 圓圓,

    我一直都有個疑問,
    就是塗這些 overnight mask 前,
    是不是都要塗足精華素 + 面霜 後,
    才塗上 overnight mask 呀 ?

    回覆刪除
  3. 每種overnight mask都有自己的特性, 這支ORIGINS的,不用搽精華及面霜,睡前塗抹後敷過夜,直至翌日早上清洗便可以了。

    回覆刪除
  4. 圓圓,
    係好早呀 ~
    今早 六點就起床啦~
    因為家鳴哥哥今天長週要返早呀 ~

    回覆刪除
  5. daidai,

    你今天緊係好似家鳴哥哥咁長週要 返工啦~

    回覆刪除
  6. ED媽媽,
    哇!我今早六點都被圓爸弄醒了!
    昨晚只睡了三個鐘!

    回覆刪除
  7. ED媽媽,
    係呀!好彩有得坐business class,
    唔係就慘啦, 早上七點到步, 便要開始行程了!

    回覆刪除
  8. ed mama~ 係呀!今日長週!
    圓圓!咁呢隻mask可唔可以日日用?
    白色果支咩黎?
    我又識多個品牌,事實上我未用過ORIGINS的產品呢~

    回覆刪除
  9. question existing:

    laneige or origins
    over night mask is better?

    Btw, Have a nice trip~ ENjoy!!!

    回覆刪除
  10. daidai,
    你唔會只得呢支mask架嘛:)
    你可以一,三,五用其他牌子, 控油,美白,深層清潔呀!
    二, 四, 六, 做補水, 滋潤呀...既mask嘛!

    回覆刪除
  11. supergirl,
    都係個句, need to know how is your skin condition, suit which type of skincare,
    both have a certain level, you can try try la :)

    回覆刪除
  12. 圓圓,
    頭先中斷左對話,因為我更新左個msn,點知依家msn唔見埋Tim啊,連我公司既系統都開唔到,搞到我成朝,都唔知點算,今日係星期六,都搵唔到人整.~_~

    Nicole

    回覆刪除
  13. drink up加強版,唔先?
    圓圓,你好好休息預備一個星期的工作,唔好掛住飲beer!:)
    同daidai打個招呼先!

    回覆刪除
  14. lovebeauty,
    哈哈!我整係睇靚仔呀!

    回覆刪除
  15. 我来了~~~
    又有“好野”介绍
    可惜我这里没这个品牌的counter
    圆圆,一路顺风!!

    微笑的鱼

    回覆刪除
  16. dear smileyee,

    long time no see la,
    I am now at the HK airport,
    hehe, getting into the business class ,
    yeah!

    回覆刪除
  17. 圓圓i"ll miss you~快d番黎呀。

    回覆刪除
  18. daidai你個定幾時開張呀??^^

    回覆刪除
  19. 圓圓,旅途愉快!

    回覆刪除
  20. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  21. 圓圓,

    可以讓我知道嗎? 你用的相機是那個型號, 是單鏡反光機嗎? 因為相片的效果很好。

    回覆刪除
  22. SUKI,
    圓圓部機好似係 CANON 450D ~ 又好似係 400D ~

    回覆刪除
  23. 謝謝, daidai.

    我都有部CANON 400D, 另加一支17-40 F/4L 的鏡頭, 但室內相的效果沒她拍的好, 她的鏡頭光圈是F/2.8 嗎?

    圓圓, 祝你旅途愉快。

    回覆刪除
  24. SUKI,
    我自己有部500D,但係都唔夠圓圓影得靚!
    我記得圓圓教過要用ISO400以上,D相先夠光同靚
    同埋角度的問題!!
    要多試
    我都係在磨鍊中....
    我開了新BLOG LA!
    你地要來看呢~
    http://daidaipipi.blogspot.com/

    回覆刪除
  25. 圓圓,到逹了Munich嗎? 要好好享受美好旅程,當然要多睇靚仔.. all my best...

    回覆刪除
  26. bravo my dear....i love the food instead of the facial products..hahahha

    回覆刪除
  27. hello . origins ...賣飛伄, 我好愛呀

    didi

    回覆刪除
  28. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  29. 旅途愉快呀:)
    我敷免洗面膜会睡不好,因为总觉得块面~痴粒粒的:(

    回覆刪除
  30. 我部係canon 400D,
    cheap 野, 哈哈!

    回覆刪除
  31. 我來了~
    又有新貨介紹~
    我沒用過這個牌子的產品呢

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!