「日本雪糕物語」滿足一眾愛軟雪糕的你

剛從日本鳥取、岡山等地回來,去到薰衣草園就吃薰衣草軟雪糕,去到鳥取沙丘,當地最合時令的就是大梨,圓圓就嚐那用新鮮大梨味造的梨子軟雪糕,去到蒜山高原就食牛奶軟雪糕,日本的軟雪糕真係太好味啦!好彩,香港家陣都食得到了!

「日本雪糕物語」上個月經已係尖沙咀開左,有CREMIA軟雪糕同埋日本清新水果系列JAPAN PREMIUM,日本知名軟雪糕品牌NISSEI的日本濃厚系列,3種系列共14種款式,真係諗下都開心呀!「日本雪糕物語」特別引入14款日本軟雪糕,當中包括近期大熱的CREMIA軟雪糕。如絲綢般流暢的波浪形雪糕,以法式餅乾儂格酥(langue de chat)曲奇脆筒盛載,用上25% 北海道優質鮮奶油製成,滑到入口綿綿細緻的,那天試食時候,我試勻了四款超人氣CREMIA味道,金箔、宇治抹茶味以及朱古力味雪糕,仲有香港首創的金枕頭榴槤口味CREMIA,正到無朋友。

另外,仲有我最喜愛的生果系列,JAPAN PREMIUM清新水果雪糕,系列用日本新鮮當造優質水果,味道天然果味突出。被譽為日本「果物の女王」的山形縣特產La France 西洋梨,含30% 果汁成份,入口香甜清新,果味濃厚卻不失順滑口感,雪糕店更會因應日本不同時節更換不同產地的時令水果口味,包括福岡縣「甜王」Amaou士多啤梨以及山形縣「佐藤錦」櫻桃,以確保水果口味皆為當造上乘之選。除JAPAN PREMIUM的季節限定口味之外,可選擇另一款含有25% 果汁成份的嚴選日本士多啤梨軟雪糕,甚至可以將兩款口味二合為一的扭紋旋風軟雪糕,合埋一齊又好夾呀!


間店裡面個雪櫃係好多人都鍾意既雪糕產品,有16款的樂天雪條、雪糕三文治、冰凍甜品杯、雪米糍、沙冰等等,還有明治雪條、不二家忌廉泡芙及以多款新奇口味取勝的Seika產品,例如波子味雪條、水果味雪條以及含有果肉的鹿兒島南國白熊及黑熊刨冰,我自己都現場試左幾種刨冰,肚子好安份,滿足得很!
 (要暖下個胃,可以幫襯連鋪的玖子貴,吃薩摩魚餅同釀松葉蟹蓋,魚條魚蛋,超美味)



日本雪糕物語by Okashi Land
地址:九龍尖沙咀金馬倫道8號地下
營業時間:11:30 — 23:00
查詢電話:2797 9967


#日本雪糕物語 #Japanicecreamhouse

留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!