美少女Stecia來了!

終於,來自大馬的美少女Stecia來港了!今天我們的DAIDAI乖妹妹,充當旅遊大使,帶Stecia逛旺角,辛苦你了!

晚上,大伙兒在旺角潮樓聚會,食物當然不是最重要;重要的是,我們這班好朋友又可以聚在一起了!雖然有好幾位今晚有事來不了,但大家仍然是那麼熱情、熱烈….尤其是我,今晚跟大家談談說說笑,今晚返到家,才發覺喉嚨沙啞了!要吃喉糖,又喝了杯蜜糖,才開得了聲,真誇張啊!也多謝Stecia的好友Joyee幫我們逐一拍下照片,有勞了!

詳情不細表了,留待香港大使DAIDAI給大家報導!


大伙兒…笑!Chloe 害羞,怕上鏡,哈哈!做了朦面人。

ED媽媽,我今晚帶著你給我縫的和風袋啊!我的朋友見過都讚美極了!
我愛你呀!

今晚聽DAIDAI說起,最近買了四奶奶做代言的「樂敦養潤水」要75元一支,晚上滴了,翌晨有漿住了眼睛的感覺,及多了分泌物。效果也不見得十分好,那我突然想起,早陣子和圓媽去浸會眼科覆診,醫生開了一支「淚然人工淚液」給她,一般人在長時間使用電腦,感到眼睛乾澀,都可以滴,有專利潤滑配方,舒緩眼部不適,在一般藥房,都可以買得到,只是賣四十餘元。製造商是美國Alcon公司,專門研究製造放置在人體眼球內的高科技優質人工晶體、眼科手術儀器及藥物等。頗權威!

有興趣可參巧網站:http://www.tearsnaturale.com.hk
PS. 原來周麗淇是其代言人。

淚然 人工淚液,經臨床實驗證明,其獨有的Duasorb 專利配方,比一般兩種常用的人工淚液,有雙倍保持淚膜水份功效,滋潤眼睛,效力更持久。


而另外的那支「樂敦養潤水」,可能那些成本都給了四奶奶的廣告費了,所以價錢並不便宜啊!要75元一支!只是她那句「猶如眼睛的moisturizer!」夠卓頭罷了!
給曼秀雷敦公關姐姐看見,實給她追打!

留言

  1. 又聚会了,很开心这么快就看到报道
    Kyoko第一时间facebook我了,搞都我都紧张起来
    哈哈哈~

    回覆刪除
  2. 真係好快手,尋晚我好快打完blog,開心真係會特別快手~~haha

    回覆刪除
  3. joyee>>> joey才對!
    $75還要是特價! 我也覺得貴啊.......

    回覆刪除
  4. 嘩~ 真的好快!!
    哈哈, 聚會真的好開心~~
    啊~ 我正正就是天天用淚然, 效果是ok, 不過我覺得要"頻頻"用才可滋潤眼! 秋冬天實在太乾了。

    回覆刪除
  5. 眼睛乾涸可能是現在女生最經常碰到的問題之一,謝謝圓圓的介紹。

    昨天渡過了一個很開心的晚上.... (回家後我都要馬上食蜜糖潤潤喉)

    回覆刪除
  6. 圓圓,

    真好~
    袋子合用就好了~
    好想幫你縫返條拉鏈上去呀 ~

    回覆刪除
  7. 圓圓,

    你瘦左 wo?????!!!!!!!!!!!!!
    係唔係呀 ???

    你地唔係在尖沙咀吃飯的麼 ?

    回覆刪除
  8. 昨晚真係好開心呀!
    從遠方帶來的斑蘭蛋榚好好味!

    回覆刪除
  9. 我本身用開淚然, 但用完後只保留個一刻, 好快又要再滴, 對我呢隻乾眼人無效了! 所以最近先轉用樂敦, 唔平呢, 不過我用又無dai dai 所講咁有好多分泌物喎, 起碼我滴完都唔使成日再滴, 估唔到眼藥水都要夾人呢!

    回覆刪除
  10. Frozen Angel,
    kyoko放了相啦?這麼快!

    回覆刪除
  11. vava,
    快樂事會寫得特別起勁呢!
    尋晚兩點至訓值得架!

    回覆刪除
  12. daidai,
    因為好快用完架, 75元好唔抵呀!

    回覆刪除
  13. Rebecca,
    我而家睇得耐電腦都係用佢架!

    回覆刪除
  14. Anna,
    今朝我喉嚨痛呀!唔知係咪又夜訓, 所以借D意!
    好開心見到大家呀!

    回覆刪除
  15. ED媽媽,
    唔使擔心呀!冇拉鏈有冇拉鏈的好, 可以放多點東西呀!
    瘦左?我冇特別留意ah!

    回覆刪除
  16. ED媽媽,
    我地原本想訂的那間搬了!所以選旺角分店囉!
    也方便Stecia購物呀!

    回覆刪除
  17. Chloe,
    斑蘭蛋榚..好正呀!
    由好朋友帶來特別好味架!

    回覆刪除
  18. 靚太,
    同意呀!同skincare一樣, 都係人夾人架,
    不過, 浸會醫院都提意病人用, 唔差得去邊既, 嘻嘻!

    回覆刪除
  19. 我對眼好多紅筋!但我眼科DR.話都係滴小D好喎!所以我好小用這些。
    我要認住stecia嗰樣先!

    回覆刪除
  20. 愛媽,
    係架,其實除非好累,否則也不提意經常用架!
    我最多一天滴2次咋!

    回覆刪除
  21. 眼藥水我用了3晚,隻眼都係好多眼屎,但係就少左紅筋了!

    回覆刪除
  22. 咁我又信佢唔會完全冇效果既, 話晒都係日本藥廠.不過75蚊就好貴...

    回覆刪除
  23. 我返星洲了~
    请原谅我没找你啊,现阶段的样子真不想见人呀^.^

    回覆刪除
  24. 我的验光师说,眼药水滴多了会影响眼水的自然分泌,会更干的,所以不是严重的还是尽量少用哦~

    回覆刪除
  25. 花花,
    有乜樣子見不見到人呀!
    我想你想得要命了!
    至少打個電話給我嘛!
    我send email給你!

    回覆刪除
  26. 好開心的聚會 ^^
    很累 去睡了 

    回覆刪除
  27. 圆圆,你好像瘦了o窝,要保重身体啊,take care!

    回覆刪除
  28. reddy,
    我昨晚三時才睡, 今日好多工作要做...
    累死!

    回覆刪除
  29. boobo,
    難得瘦了少少!哈哈!沒事啊!

    回覆刪除
  30. 圓圓,翻看照片,1月1日聚會跟星期日食飯的照片相比,妳明顯瘦左 (不是因為生病而瘦,實在太好...)

    回覆刪除
  31. 和風袋真係好靚
    圓圓 take care ar~!

    回覆刪除
  32. 這幾天很忙, 今晚回來才update啦!
    I like the bag soooooo much!!!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!