RMK 好一只花蝴蝶

應承了Rebecca今日給她介紹RMK,前天才去了press con,好東東不等了!

今次玩「現代藝術」「Spring Modern」,玩色彩Layering層層疊,配搭user friendly,一看便懂怎樣掃上面、眼、唇,好像是繪畫,春天就是要像花蝴蝶,要先聲奪人!有質素、有內涵的永遠站得住腳;色彩鮮明而不失柔和,是RMK 2010 S/S Collection的特質,愛美的即管盡力描畫,當臉是畫版,試試自己有否藝術家的氣質。說真的,色彩斑爛蠻好玩!


好喜歡image girl的妝容,個人認為,亞洲人改用紫會較合襯,金髮美女則越藍越艷!



RMK Irresistible Lips C 新色3色 (春夏限定色) HK$230

易襯又方便攜帶的eye shadow,你選到那款未呢?

最好味的兩款小吃,Mira Hotel的cocktail 小吃不俗。

Nice and friendly的editor妹妹 Gloria,好悉心的穿上一身的粉紅,

跟現場的art piece很合襯。

RMK Nail Color N 新色4色 (春夏限定色) HK$150

RMK Spring Modern Cheeks 全3款 (限定發售) HK$320

RMK Spring Modern Eyes 全5款 (限定發售) HK$360

留言

  1. 我未食早餐,見到你的小點好餓呀~

    回覆刪除
  2. 圓圓你越戰越勇!加油呀!

    回覆刪除
  3. daidai,
    好早呀!做乜唔食早餐呀?
    去左好多events, 要跟大家分享好東東!

    回覆刪除
  4. 顏色的combination超醒目,
    好適合春天架!

    回覆刪除
  5. 剛才咬左個飽啦~你做咩咁夜唔訓又咁早起身呀?

    回覆刪除
  6. daidai,
    我今日好多野搞呀!圓爸明天設靈...

    回覆刪除
  7. 係喎~祝你一切順利~~~
    圓爸走得安樂~~
    hughug*

    回覆刪除
  8. 感激, 有心!
    下星期四我又飛了, 又要做專訪, 又忙到頭甩了!

    回覆刪除
  9. daidai,
    你有看我在你家的留言嗎?

    回覆刪除
  10. 圓圓早,RMK 這糸列的眼影會不會太淺色 (too pastel)? 因我用淺色唔好睇...

    回覆刪除
  11. Anna,
    唔會呀, 係sharp唔淺色架:)

    回覆刪除
  12. 一個字---「靚」! 春系的妝容都如花般美,但.....我無咩衫襯到呀!!!!!

    回覆刪除
  13. Rebecca,
    pure color就得架啦!等focus係面上呀!

    回覆刪除
  14. 圓圓,
    我有睇你在我&edmama度既留言
    hhaahahaaa
    我覺得自己"有病"的人應該去看看醫生!

    回覆刪除
  15. 今期rmk 眼影及甲油d色好春日, 好靚!

    回覆刪除
  16. 我班行家friend即場試呀!都讚好正!

    回覆刪除
  17. RMK o既唇膏都唔錯, 都幾潤,
    唔知新包裝同以前的有沒有不同。

    回覆刪除
  18. 圓圓,
    今早看到一則不知是笑話還是慘事,
    有人不知自己生病,
    不斷數落自己的錯事,
    真可憐, 又可笑!

    回覆刪除
  19. 有病咪去睇醫生啦!
    記得對症下藥, 精神科呀!

    回覆刪除
  20. Chloe,
    包裝沒大分別, 但四四方方的好易放落化妝袋..

    回覆刪除
  21. 都係唔好咁...海闊天空呀!

    回覆刪除
  22. 好Sharp架....Aiya又心動.....

    圓圓,那些不知所為的"XYZ", 真是無咁好氣,最好當佢透明!!!

    回覆刪除
  23. 圓圓,
    有病的人是可憐的,
    請以憐憫的心為她們祈禱!

    回覆刪除
  24. Anna,
    好靚, 好似穿花蝴蝶!
    我睇唔到污穢野架!

    回覆刪除
  25. Chloe,
    我唔得閒理咁多,好忙呀!

    回覆刪除
  26. 很亮丽的色彩,好适合新年开心的气氛哦~
    不过我还是对美食比较感兴趣,嘿嘿。

    回覆刪除
  27. boobo,
    等我去完巴里再跟大家分享美食呀!

    回覆刪除
  28. 哈哈哈哈哈...........
    睇左你同 Chloe的對話,
    真攪笑呀 ~~~
    咪就係,邊鬼咁得閒理埋 d 咁既發神經閒人.
    頭先同 daidai have lunch 提過下 呢件事.

    回覆刪除
  29. ed mama.,
    你咁快吃完了?
    哈哈!莫理, 小理, 費是理..

    回覆刪除
  30. 都係粉色嘅配搭。:)
    想問:化妝品每季轉吓顏色深淺配搭,咁同上一年嘅同一季節,係唔係多數唔同?還是有D色,會沿用幾年呢?
    圓圓:陛下不放人,明天應該來不了。希望喪禮順利完成,私禱中繼續記念你和你家人。

    回覆刪除
  31. 愛媽,
    圓爸在天上知道大家有心了!感激代禱!
    combination會唔同, 物料方面會更有利光的折射,
    色彩更突出架!

    回覆刪除
  32. 那个好象是TIRAMISU... :D

    LING

    回覆刪除
  33. 圆圆
    想你了~!
    来给你抱抱 <3

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!