從新出發

三天了!我們一家從新出發,星期一圓圓已經開始出席產品發佈會了!又弄了指甲。昨天更去了自己很喜歡的品牌香水發佈,Savlatore Ferragamo,二十來歲已經用它的Pour Femme,鍾愛它的木香味。



踏入2010,很突破地為young generation,高貴而年輕的女性design了Incanto Cult 系列….Incanto Bloom香水,是花香與果香組合而成的淡香水,以Ferragamo著名的蝴蝶結 (Vara Bow) 成為主要的包裝元素,so fashionable!有花香和生果的氣味,剛開始噴的時候有西柚花 (Grapefruit)和玲蘭 (Freesia) 的香味,之後再有花茶玫瑰(Tea Rose)和木棉花 (Cempaka),最後再有麝香 (Musk) 和 喀什米爾木 (Cashmere Wood)清新而甜美。



乳白色的瓶身由著名的Sylvie de France設計,配以黑色和粉色的蒲公英的花蕾,形成別緻的對比。外盒的包裝更配以蝴蝶結,盒頂以蝴蝶結的條紋(Gros-Grain)為效果,再配以蝴蝶結作點綴。


(30毫升淡香水噴霧 $400) (50毫升淡香水噴霧 $545)
(100毫升淡香水噴霧 $740)
(150毫升沐浴啫喱 $210) (150毫升潤膚乳 $235)



昨天Mandy Lieu 穿上了Salvatore Ferragamo 10年春夏新裝,全身噴上Incanto Bloom香氛,sweet girl加sweet perfume,絕配!

記得我開始留意Savlatore Ferragamo,是當年我跟我們的好朋友Chloe做同事時,她每天都穿SF的蝴蝶結鞋,不同顏色不同質料的都有好幾對,她說在街跑來跑去都不會覺得疲倦,今季看到這些,不知她又會敗幾多對了!


經典的蝴蝶結鞋10年SS collection。



昨天event完結後在IFC踫到開心名模Ana R,很久沒見面的我倆在某小籠包店門前攬攬抱抱兼錫錫,她一見到我如孔雀開屏般的ICE GEL靚靚指甲就眼睛也發光了!
(其實她已不是第一位看到我的指甲讚不絕口的女性)




我又介紹她去Café de Nail做甲,哈哈!真的害怕老板娘越多客戶,將來沒空幫我弄啊!


明天早上圓圓飛峇里,先住兩晚Ayana Resort and Spa   http://www.ayanaresort.com

30號再上「Silversea郵輪」,遊印尼小島,在工作鬆弛一下。

留言

  1. 香水(雙眼發光)
    Salvatore Ferragamo 鞋子(雙眼發光)
    峇里(雙眼發光)

    回覆刪除
  2. 你的手握著ed mama的拼布包啊!*o*
    同事跟我說Salvatore Ferragamo的高跟鞋穿上一點也不會腳趾痛,可是索價幾千元,不捨得買,真係要等發達.....

    回覆刪除
  3. d指甲又轉咗款喎! 好靚呢!
    Sylvie de France設計好可愛!

    回覆刪除
  4. 哈哈!係呀,係ed mama的布包呀!
    如果舒服, 有需要都要懂得揀呀!

    回覆刪除
  5. 雖然對sf比較陌生(對我來說太貴了~), 不過它的香水瓶超靚! 蒲公英是我最愛的植物!!! 我想未試聞都會因為這個香水瓶而購買...呵呵
    btw,
    圓圓, 旅途記得愉快~

    回覆刪除
  6. Rebecca,
    我都覺得好girlie, 好靚..
    多謝你呀, 返黎見!

    回覆刪除
  7. 靚太,
    好靚呀, Sylvie de France設計真係好可愛, 好sweet!
    SF今次好突破呀!

    回覆刪除
  8. 圓圓~~ 加油呀~~ 努力工作, 盡情玩樂~~ 祝你有個浪漫遊輪之旅~~~ 回來見~~

    回覆刪除
  9. 嘿嘿,指甲很特别咧.....

    LING

    回覆刪除
  10. woo hoo....
    飛甩雞毛呀 ~~~
    呢個 brand 一直都認為好貴婦feel 既呢~
    而家開發出一條 young line,
    products 賣相好 sweet 呀 ~
    SS collection的鞋子好美哦~(雙眼發光中~)

    回覆刪除
  11. ed mama,
    你個friend亞Chloe係大擁躉,
    你可以問下佢曾經有幾多對鞋!
    哈哈!

    回覆刪除
  12. 哎呀~
    daidai唔講,
    我都認唔出係自己個包包呀 ~

    甲甲真係做得好鬼靚呀 !!!!!!!!
    仲要係紫色ga~

    回覆刪除
  13. 第一幀相的design好cyber!!*o* i like it。

    係意大利曾睇中一個Salvatore Ferragamo華田色皮包,挑通花圖案,配玳瑁扣好鬼靚!約$8XXX元,其實抵買嘅,但我一個家庭主婦,幾時用得着呀!結果無買到......
    去峇里,羨慕死人!愛媽都好想去!你終於肯去印尼喇......要好好休息,take care。

    回覆刪除
  14. 哈哈,
    咁Chloe而家仲有冇著緊呀 ?
    等我下次留意下佢著咩鞋先~

    回覆刪除
  15. 係呀, 我同老板娘講, 我呢幾日好憂屈,
    佢就幫我做左呢個款, 超愛!

    回覆刪除
  16. 圓圓,
    chole幾時上你blog?
    我想問佢Ferragamo的鞋子大約多少$,
    佢有冇discount???

    回覆刪除
  17. 唉!愛媽,
    為左工作咋, 唔係真係唔想去!
    前年去米蘭, 我地fashion reporter有六折架,
    我只係小小地敗左Gucci, dolce n gabbanna, 都冇買佢添!

    回覆刪除
  18. Chloe 佢出左去呀!
    2千至4, 5千都有!

    回覆刪除
  19. 如果真係好著的話買返對都好架,應該會襟d!
    (但我在貧民區返工,冇人會睇到係名牌wor.......)

    老板娘真係好細心~

    回覆刪除
  20. 貧民區? 哈哈!
    咁去街街著囉?

    回覆刪除
  21. 我要執行李了!一陣再傾!

    回覆刪除
  22. daidai:無所謂喇!自己高興,着得舒服最緊要。

    回覆刪除
  23. 愛媽, 我都係咁話, 開心咪得囉!

    回覆刪除
  24. love ya yuen yuen, waiting for ya~~~
    have a nice trip and take gd care ar

    回覆刪除
  25. Savlatore Ferragamo 蝴蝶結平底鞋,我想很多OL都有一對旁身....

    回覆刪除
  26. 旅程玩得開心d啦w0~~^^
    話唔定會有咩艷遇呢XD哈哈

    回覆刪除
  27. 原来Savlatore Ferragamo也有出香水呢~

    回覆刪除
  28. 有蝴蝶結的鞋子 一直都是我所鍾情的
    新的開始 也是好的開始 
    blessing !

    回覆刪除
  29. 你d手甲真美呢 
    越睇越想去修甲 但實在無時間 
    起碼要年尾先得閒 

    回覆刪除
  30. 圆圆你的指甲好yeah啊!
    重新出发!加油!!!

    回覆刪除
  31. supergirl,
    返黎搵你打邊爐!

    回覆刪除
  32. Anna,
    冇錯呀!一對兩對一定有!

    回覆刪除
  33. Kyoko,
    艷遇?哈哈!發夢個陣...

    回覆刪除
  34. 花花,
    香水出左好耐架啦!
    今次就出young line..

    回覆刪除
  35. Reddy,
    我想像到你穿上蝴蝶結的鞋, 一定好美!
    修甲快點做啦!年尾啦!

    回覆刪除
  36. boobo,
    係呀!多得老板娘落足心機呀!

    回覆刪除
  37. 圓圓太跨張啦,
    只係買過幾對SF的高跟鞋,
    最近一兩年都無買啦,
    因為款式唔係咁合意。

    回覆刪除
  38. SF這個品牌的鞋真係好好著,
    一定唔會腳痛,
    皮質柔軟,耐穿,不易變形,好舒服。

    回覆刪除
  39. 睇見圓圓的介紹有些心動,
    真係要去睇下先。

    回覆刪除
  40. DaiDai,
    這個品牌我無discount,
    去Time Square店用LC卡有九折。

    回覆刪除
  41. DaiDai,
    SF每年都有兩次大減價,
    可以低至半價o架!

    回覆刪除
  42. 低至半價???????????????????????
    好吸引wo~
    不過,到時會不會斷晒碼ga ??

    回覆刪除
  43. 半價,真係要等下,呢對蝴蝶鞋係春夏款,真係等半年先有discount呀!!!!!!!!!!!!!!

    圓圓,你執好旅程的行李未呀?
    開心d!
    我等你! see u~

    回覆刪除
  44. e.d.mama,
    以前半價買o的size都齊,而家好難講,
    因為都好多自由行幫襯o架。
    DaiDai,
    真係等下都值得o架, 個款唔會Out o架,

    回覆刪除
  45. 圆圆,我男朋友这个月尾要去香港了,我没得去呀,55555

    LING

    回覆刪除
  46. Daidai,
    最新資料Time Squre 店唔可以用LC卡啦!

    回覆刪除
  47. 哈哈~~~多謝妳圓圓....即使我有幾忙幾多嘢做...我都會始終如一地比心機做好每一個....至於你..哈哈~~~只要你想見我~~~死都死個時間比你~~~^^~~~Hehe~~

    回覆刪除
  48. 圓圓
    昨日交左份O既習作
    休息左一晚 今日又開始第二份去
    你既旅程如何 祝繼續快樂 !

    回覆刪除
  49. 等了你整个下午的SMS 以为你被印尼土著拐走了呢^.^
    知道你已平安回港 放心啦~

    回覆刪除
  50. 圓圓你回來了嗎?想念你唷~

    回覆刪除
  51. 你返來啦~
    冇左你0係到,
    好鬼靜呀 ~
    快 d 浦頭啦~

    回覆刪除
  52. 回到大马了,
    终于也都可以上blogspot来探你。。。
    原来你去了一圈印尼啊!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!