賞心悅目的春妝物

圓圓在09年尾參加了兩個妝物發佈會,同樣是東瀛產品,兩個不同的聚會,簡單直接的展示了2010年的新產品。有別以往,新一年,我不一定會詳細的告訴大家價錢、成份;老實說,想知和有興趣的朋友可以上品牌的網站,或在留言問我,而我盡量在這裡分享我去完發佈會的感受,或對產品的感覺,純屬個人分享。

好,先說Kanebo的Coffret D’or 2010 spring collection,主題『Romantic Pleasure』,繼續玩bling bling閃、閃、閃,利用「透明發光珠澤」,混和在眼影、唇膏及胭脂之間,色澤很通透,好sweet、好romantic,eye shadow的包裝呈鑽石形,個人好喜歡那紫色的combination,好嬌媚!那Coffret D’or IC Blush碎秎胭脂,粉感很幼滑,掃上很自然,很適合春天季度。



全新素材「透明發光珠澤」,將色彩與光芒調較至最完美的平衡,超明澄閃爍光采,由此而來。





品牌請了靚仔日本化妝師做示範,好友看到眼也不眨。


真的很 sweet sweet的妝容。

另外的東瀛妝物,sofina AUBE發佈會,今次玩遊戲鬥畫靚靚畫,用2010春日彩妝系列來做畫作工具,圓圓跟其他九位傳媒朋友獲得Gary哥哥的青睞,賜了哈哈笑一個,獎獲一千大元的Sofina現金券,好開心呀!哦!提自己記得17號前落鋪選產品呀!
今季重點在唇,玩3D光澤效果。都是玩實色一點,有以玩鮮艷唇色的Party Look和甜美的Spring Look,自覺較成熟,不過遠看和晚上就好sharp,好艷!個人喜歡那AUBE couture彩形完美美容液唇膏,唇紋的確遮蓋到,美容液掃是斜三角形,圓圓試過沒用鏡子也塗得到而不會描出界,讚!




Gary哥哥的作品,好美呀!


圓圓的拙作。

恭喜大家!

大會送給我們的小掛飾,自己揀選了周..C字樣。

順帶一提Alblanc出了Medicated Extra Create Vitalizing Cream 潤白美肌喚肌精華霜40g 便要$720,現場試感覺好水潤,產品有緊緻肌紋,和潤白活性成份,我那日藉的舅母,早幾個月,這產品在日本一出了,她便即買即試,聽她說效果相當好,美白但不會過乾,跟一般美白產品或多或少會引致乾燥,相比之下,能保濕兼明亮白皙。聽她讚不絕口,我都要開了它潤一潤,因為這陣子睡得不好,面如死灰;看能否打救我!

留言

  1. 你畫得好靚呀,抵送哈哈笑俾你.......^^

    回覆刪除
  2. 哇, 快得你呀!
    哈哈!汗呀!

    回覆刪除
  3. sofina 小掛飾好靚呀,
    今季cd 出的胭脂d包裝同js 有得比呀, 一樣咁靚!

    回覆刪除
  4. 靚太,
    係呀,好閃好靚!我送左比我好朋友做生日禮物, 佢攬住我係咁錫呀!

    回覆刪除
  5. Sofina白色光影粉用後會不會好 "跨張"?

    MODEL的MAKE UP真是好靚...

    回覆刪除
  6. anna,
    小小薄薄的加上去, 遮到我個黑眼圈下面的喑啞位.

    回覆刪除
  7. 圓圓寫的化妝品文來了~~~~!
    每次你寫親我都好想好想十級想買架!!!!!!!!!
    因為真的好吸引~~!
    尋日行過KANEBO都未想買,
    睇完你寫真係唔掂,好想買,好靚呀~

    回覆刪除
  8. 你的畫很美,我喜歡紫色,我都有試過新的AUBE唇膏,嘻嘻~

    回覆刪除
  9. 第一幅右邊model隻唇膏色好靚呀
    咩號碼呀 ??

    回覆刪除
  10. daidai,
    去左試左梗係要分享下既, 好開心贏到Gary哥個哈哈笑,
    Meling仲叻女, 佢係我地10個中最後選到最好, 又拿獎呀!

    回覆刪除
  11. 呀,reddy,
    係美容液唇膏(OR763)呀!

    回覆刪除
  12. 我有睇meling個blog,佢有3000蚊,好勁呀!

    回覆刪除
  13. QQ 這2個品牌都很讚呢

    你就好了, 跟很多帥哥近距離接觸

    回覆刪除
  14. 你那幅畫得不錯wor!!

    那盒碎秎胭脂個色很美,但啱啱用緊盒新nars,唔買住lu!!

    回覆刪除
  15. daidai,
    我地都替佢開心呀!

    回覆刪除
  16. DIDI,
    哈哈!你那位咪就係帥哥囉!

    回覆刪除
  17. vava,
    你龜息完了?
    係呀!我唔捨得用, 送左比我就黎結婚的女友呀!
    佢感動到流眼淚呀!

    回覆刪除
  18. 圓圓,
    我來啦~
    假期要同哥哥溫書,
    冇咩點上網~

    我發現 sofina 的 Alblanc 系列比較貴呢~
    不過,又真係幾好用的,
    哈哈,
    仲好記得上年我生日時被你抽中左,
    有一set Alblanc 系列的 東東呀 ~

    看到你提起日藉的舅母,
    使我又記返起以前 看Amy magazine,
    你都提及過 這位日藉的舅母的,
    那一次你是為 sofina 的肌膚之芯寫稿,
    那一篇你寫得令我印象難忘呢~
    話 這位日藉的舅母一直用開 sofina,
    所以到現在年紀大了, 肌膚仍然白白滑滑~

    回覆刪除
  19. ed mama,
    哈哈!上年你生日時被我抽中...已成歷史了!
    你仲記得我那篇文...哦!利害呀!
    她在長野住, 而家好少返黎探我地了!
    或許找個時間去探她啦!
    她真係好白滑架!
    尋日去了找Chloe,她見我用你親手做的袋袋, 猛說不捨得用, 怕弄污呀!哈哈!

    回覆刪除
  20. 圓圓,
    好耐沒來探你了,
    如今海闊天空, 見你開心就好了!
    你要努力呀!我betty撐你呀!
    寫得用心自然有捧場客!
    有自己個性, 就好了,
    快快活活是你的風格, 我最愛你這點!

    回覆刪除
  21. Coffret D’or 2010 spring collection好好用,好靚!
    我班妹妹仔都有買, 日日係度晒命, 哈哈!
    我就鍾意睇佢地鬥靚, so much fun!

    回覆刪除
  22. 圓圓,
    我要味道個袋,下次你拎比我丫~謝謝~

    回覆刪除
  23. 我仲用緊sofina支閃閃石唇彩咋......:(

    回覆刪除
  24. 愛媽,
    呢支好潤..好易搽..唔使照鏡都搽到.

    回覆刪除
  25. 圓圓
    我尋日去左做Yoga拉,我好努力咁TRY呀,
    真係要做多D運動, 肌肉好緊呀 !

    見到Meling 及其他人 都好nice呢 ! ^^ 

    OR763 等我再去望下先

    回覆刪除
  26. 近日我的咀唇,眼臉都"爆拆",
    怎麼辦?

    回覆刪除
  27. 而家什麼化妝品都不能塗啦!

    回覆刪除
  28. reddy,
    玩得開心咪好啦!Meling都想你地enjoy架!

    回覆刪除
  29. Chloe,
    你暫時停用其他的skincare, 去Watsons買那支
    the PHYSIOGEL Hypoallergenic Cream
    (Brand : STIEFEL)係放近配藥位置..
    快點去買啦。整塊面搽..4,5天就會好了!

    回覆刪除
  30. 圓圓
    呢幾日好凍呀 !
    記著著多件衫 保重呀 ! 
    我覺得好凍呀 就算係屋企 都包到自己好密實 

    回覆刪除
  31. reddy,
    我呢兩日睡得不好, 又諗野..

    回覆刪除
  32. 天使,
    我收到了, 好想錫錫你!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!