傳媒好友Dennis 話我塊面比兩個月前尖咗又靚咗!


以前在西方日報工作,認識咗同一層的外媒同事   Dennis,我地二人相繼離開公司,在不同的範籌工作,偶然會在某些酒店等傳媒飯局碰到,如今不在其位,天南地北反而無所不談,自己除了主攻旅遊稿,周圍去,美容這方面仍然是我的興趣,亦多得各大品牌讓我試新機、新 treatment、新   facial,一個月前,圓圓剛去完瑞士、泰國回來,就去了INGRID MILLET英格蜜兒試機,上星期在某飯局碰到西方日報舊外媒同事Dennis,他老遠便說:「圓圓妳塊面比兩個月前見妳尖咗又靚咗!」老實說,我這位舊同事,工作務實,是個老實人,少說廢話多做正事,其他人講我未必百分百相信,但由他的口說來,我就    100%  believe

講番我究竟試咗乜野機?就係新一代既  Sideria HIFU導向式煥顏緊膚療程,做咗大概少於一個鐘頭,個原理係透過高能量錐體超聲波能量,重點穿透直達肌底不同深度   1mm - 11mm,以非入侵性式加熱真皮層至SMAS筋膜層肌底組織,密集式為肌底進行修復,強效激發膠原蛋白增生,針對改善真皮層的皺紋及毛孔等肌膚問題,同時從筋膜層緊緻提升,修復鬆弛下垂肌肉,拉緊立體輪廓線條。表皮層、底層一同拉緊、提升及修復,令肌膚重新變得有彈性和緊緻,修正雙頰及下巴的輪廓。

還記得當日高級治療師事先給我拍照,和讓我對著鏡看一次,兩邊面的確不平均,由她專業的判斷,她把重點放在鬆弛的區域,尤其這些年來我個人整體消瘦了,瘦咗頸部就變得多紋,治療師幫我完成了一邊面,就給我對著鏡子看一次,即時發覺毛孔緊致咗,面色較之前均勻,最重要係唔再有鴛鴦面的況,係即時睇得到的效果!

做完機通常膚質較乾,治療師最後幫我敷了
20分鐘的補濕面膜,幫助潤濕肌膚。另外我覺得好多人都怕痛,唔係人人都愛靚唔愛命,安全又唔痛係呢個  Sideria HIFU導向式煥顏緊膚療程 既重點。我會極力建議,大家如果覺得自己有鴛鴦面、有細紋,膚色唔均勻的男士女士們,快快去試下。

先做膚質檢測,清楚自己的肌膚況。

塗上濕潤啫哩,方便緊膚療程。

條頸之前頸紋好顯眼,做完效果比之前的改善了。

自動調頻機頭,配合智能超聲波系統,可透過顯示屏幕清晰監察肌底組織狀況,及準確探測治療部位的深度。

未做療程之前兩邊臉有不對稱的況。

新一代的自動調頻機頭,好像按摩般的感覺。

如果不是邊做邊拍照,相信我會好快睡著覺。


做完半邊臉,已經清楚睇到兩邊既分別。

整塊臉做完,覺得兩邊臉尖咗又平均咗。


英格蜜兒

客戶服務熱線: (852) 2581 2666
Instagramingridmillethk
Youtube IM TV
LinkedIn Ingrid Millet Paris

留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!