奇華餅家照顧童心未泯的粉絲 ~ 我愛【小丸子奶皇月餅】


細個時候阿媽供「奇華月餅會」,我地幾兄姊妹就由古裝女既紙盒食到鐵盒,又再食番紙盒,四歲已經識食月餅,食完仲cut開個餅盒用黎整燈籠。早排去咗「奇華餅家」【小丸子奶皇月餅班】一早去玩整月餅,仲係小丸子奶皇月餅,自己親手整真係好味好多㗎!不過圓圓好好彩,因為月餅班已經額滿了,大家要想試真味道,就要自己買了!一系列奇華餅家的全新小丸子奶皇月禮盒,包括「小丸子鴛鴦奶皇月手提箱禮盒 (四個裝)」、「小丸子及小玉奶皇月禮盒 (兩罐裝)」同埋「花輪及野口奶皇月禮盒 (兩罐裝) 」,除了月餅禮盒外,仲有好多造型趣致又實用的小丸子精品,好似附送小丸子A4文件夾、小丸子麻布袋、小丸子行李牌、花輪行李牌及1套12個小丸子成員貼紙,可以比我呢種鐵粉儲㗎。

要食現即製新鮮出爐既【小丸子奶皇月餅】,就可以去「奇華餅家」灣仔特色旗艦店即刻食熱辣辣的!我同阿母親大人都喜歡「麥芽糖醇高纖迷你果仁月」,內含南瓜籽、杏仁、松子及芝麻等多款高纖果仁,又香又健康。另外豆沙貢餅,以十五年的陳皮,面上以金箔點綴,好矜貴啊!果皮香配上天津紅豆,清甜而不膩,阿媽特別鍾意。

自己親手型梗係好味好多啦

小丸子一家好齊人

奇華工作坊月餅班由大師傅教授了好可愛既「小丸子奶王月餅


 最難就係掃蛋漿,否則會烘到過頭的。


仲學埋傳統既「黃金黃蓮蓉月餅」,好大粒蓮蓉啊!

「小丸子及小玉奶皇月禮盒 (兩罐裝)$80/2個,包括 小丸子「蛋黃奶皇月」和小玉「芝士奶皇月」
「花輪及野口奶皇月禮盒 (兩罐裝) $80/2個,包括花輪「蛋黃奶皇月」和野口的「朱古力奶皇月」

中秋限定造型「小丸子鴛鴦奶皇月手提箱禮盒」HK$188/4
奇華餅家今年亦新推出了「小丸子鴛鴦奶皇月手提箱禮盒」,小丸子扮嫦娥,笑鬼死我。內有「蛋黃奶皇月」和「朱古力奶皇月」各兩個。

阿媽至愛「十五年陳皮豆沙貢餅」$298/8

80週年限量月餅禮盒」 HK$338/6個:「雙黃純白蓮蓉月」「金華火腿五仁月」和「十五年陳皮豆沙貢餅」

奇華餅家 Facebook

奇華餅家 Website


留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!