圓媽做了聖誕老女人!

圓圓抓頭!不知道怎才能公平的地送出三份禮物,今早見圓媽在閱報,靈機一觸,寫了這兩天留了言的大家的名字在顏色標貼上,然後請圓媽幫忙抽出幸運的朋友;雖然不是貴重的禮品,只希望大家開開心心,過一個快樂聖誕,滋潤一下肌膚,洗個白白,多謝各位來玩!
那些得獎的朋友們,我會另外發電郵留言給她們。沒得獎的,或許下次再有機會啊!到時再玩啦!


圓媽在閱報時好專心,被我拉來做聖誕老女人!

五顏六色的標貼,已藏了大家的名字。

圓媽好認真地抽籤啊!

哈!哈!遲來先上岸的靚靚煮飯婆呀!
禮物一號:「8杯水海洋全效呵護旅行裝」


果醬呀!禮物二號:「白雪牛奶三重潤肌套裝」

ケロン星小公主獲得SKINFOOD呀!
禮物三號:「苦艾草舒活身體精華乳和香橙薄荷gift set」

我會另外發電郵留言給你們啊!

留言

  1. 我無份, 唔開心呀!
    下次要買通圓媽....

    回覆刪除
  2. 傻婆,哈哈!圓媽都係撞手神架咋!

    回覆刪除
  3. 估唔到我收到第1份聖誕禮物係圓圓送比我呢!!
    好開心呀!! 多謝圓圓及圓媽的聖手抽到我呀!!

    回覆刪除
  4. 恭喜得奖者,呢个方法好洗得!

    回覆刪除
  5. 雞脾打人牙骹軟,
    一定有辦法o既,
    妳再比些禮物出來,
    試多次呀。

    回覆刪除
  6. 恭喜得獎的姊妹們呀 ~~~

    圓圓,
    圓媽媽有冇話你傻,
    咁都好玩一餐既 ??
    haahaa..........

    回覆刪除
  7. 靚太,
    哈哈!圓媽聖手!我話比佢知,
    笑到傻左!

    回覆刪除
  8. frozen Angel,
    夠古老又公正架!哈哈!

    回覆刪除
  9. ED 媽,
    圓媽媽話: 「乜咁兒戲既?搵我?我又唔係節目主持!」
    哈哈哈!我當堂死了!

    回覆刪除
  10. 哈哈, 圓媽就好似六合彩節目入面那位太平紳士!

    回覆刪除
  11. 圓圓,
    我一於說服圓媽抽我!

    回覆刪除
  12. 恭喜3位得獎者.

    圓媽閱報好有'文化人Feel'...

    回覆刪除
  13. Re:歡樂滿becca ,
    哈哈!形容得好好啊!

    回覆刪除
  14. Anna,
    我都覺得佢掂架!佢每日都好詳細睇架!

    回覆刪除
  15. VVVVVVVVVVVVVVVVVV
    冇我份,唔制呀!
    wahhaaaaaaahahahaaa

    回覆刪除
  16. 圓媽好型,識睇報紙,好多老人家尤其女人都唔識字架!
    圓媽係咪高材生黎架?
    好叻呀!

    回覆刪除
  17. 圓媽亮相 先跟她說聲 ”伯母 你好 !”
    替得獎的朋友高興  祝聖誕更愉快 ! ^-^

    回覆刪除
  18. reddy,
    點解在blogspot找不到妳o既?
    點妳個頭像都唔可以link up with 妳個blog?

    回覆刪除
  19. 謝謝圓圓,也謝謝圓媽呢!
    thank you.
    i like your hand-writing : )

    回覆刪除
  20. 嘩...........太開心喇.......
    一向我無抽獎運...居然中左....^^
    多謝圓圓,多謝圓媽........^^

    回覆刪除
  21. 今次無我份
    下次一定有既~~~~~

    回覆刪除
  22. chloe
    我重新設定了 
    你再試試 

    ^-^

    回覆刪除
  23. daidai,
    圓媽未正式讀過書架,不過我亞公係教書先生黎架!
    可能佢教緊書個陣, 係後面聽埋聽埋啦!

    回覆刪除
  24. Reddy,
    戥人高興, 好有心呀!

    回覆刪除
  25. Karin小公主,
    我既hand-writing,好核突喎!
    哈哈!抬舉抬舉!

    回覆刪除
  26. 果醬,
    圓媽好大公無私架!
    佢都唔識你地, 唔會偏心架!

    回覆刪除
  27. little ka,
    下次再玩!勿氣餒呀!

    回覆刪除
  28. reddy,
    入到去,但留唔到言呀!

    回覆刪除
  29. Chloe
    應該ok拉
    請你再試試 
    抱歉引起你的不便 ^^

    回覆刪除
  30. AHHAHHAHAHAHh

    圓媽 ..來握握手呀......第一次見面呀~~~~

    圓..這幾天好忙呀 , 一下子看完你和daidai的日記 @@ 暈

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!