受人所托

H2O公關姐姐Anna好有心,上星期送了兩份禮物來,吩咐圓圓送給大家;是一份H2O「8杯水海洋全效呵護旅行裝」,有齊皇牌產品8杯水加上王牌海洋脂糖、牛奶、海鹽的身體系列、和早陣子圓圓收到的「白雪牛奶三重潤肌套裝」,包括牛奶沐浴啫喱、牛奶潤膚露、牛奶潤手護甲霜。好開心呀!公關姐姐好體貼,好想大家都分享我試過的產品,快樂聖誕齊齊開心,浸個牛奶浴啊!

另外,圓圓加送skinfood「苦艾草舒活身體精華乳和香橙薄荷gift set」一套給大家,由於沒有郵費贊助,今次只限香港同胞博友,請大家給圓圓點子,教我如何送出這三份禮物,可以嗎?



禮物一號:「8杯水海洋全效呵護旅行裝」


禮物二號:「白雪牛奶三重潤肌套裝」



禮物三號:苦艾草舒活身體精華乳和香橙薄荷gift set」

留言

  1. I AM THE FIRST ONE(IN OFFICE NOW)~~~~~~

    回覆刪除
  2. 我要我要我要!
    我好乖架,一定寫comment

    回覆刪除
  3. skin food 的禮物盒好靚.......^^

    回覆刪除
  4. wakaka我上你office拎啦!
    不過我有的話我會分比d姊妹用,大家都開心!

    回覆刪除
  5. 咁究竟邊個要邊樣, 點分呀?

    回覆刪除
  6. 有關該產品的有獎問題~~

    回覆刪除
  7. 如果說先到先得應該合理丫 XD

    回覆刪除
  8. 寫紙仔抽籤決定 ?????
    ohohoho.........

    回覆刪除
  9. 圓圓,
    你知唔知 Clinique toner 個泵蓋
    係咪得又一城果 set 先有啊?
    唔知有冇得配呢 ^^''

    回覆刪除
  10. 哇,要問呀!聽日幫你問啦!

    回覆刪除
  11. 好啦, 等埋明天再決定, 你地留住言先!

    回覆刪除
  12. 只限香港…………………………
    睇下边个系幸运儿~

    回覆刪除
  13. 圓圓早, 妳提早做聖誕老人? MERRY X'MAS

    回覆刪除
  14. 抽籤決定啦!
    最簡單方便呀!

    回覆刪除
  15. Clinique toner 個泵蓋..........
    有特別版咩????

    回覆刪除
  16. ケロン星小公主,
    打過電話問了!係限量版set至有架!
    就黎有得賣啦!

    回覆刪除
  17. 公關姐姐真體貼呀 
    個盒既封面好可愛呢 

    回覆刪除
  18. 抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤
    抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤抽籤

    回覆刪除
  19. okok, 等埋今日, 我會抽架啦!
    比小小耐性呀哈!

    回覆刪除
  20. Anna,聖誕老人我冇份, 我要做聖誕女人...
    哈哈!

    回覆刪除
  21. daidai,
    真係未知呀!呵呵!可能有驚喜啊!
    到時話你知啦!

    回覆刪除
  22. h2o個盒好靚喎! 我咁遲先嚟會唔會無我份架!

    回覆刪除
  23. 今晚唔夜前截止啦!靚太, 等埋你!

    回覆刪除
  24. 圓圓,
    唔該晒你~~
    愛死你了<3

    回覆刪除
  25. 小公主...哈哈!傻豬來的!

    回覆刪除
  26. 你收左咁多美容禮物,睇怕 5 年都用唔完
    攞多 d 出黎送比大家啦
    特登要人爭餐死,傻豬來的!!

    回覆刪除
  27. 我在香港啦~
    日日都好忙呀~

    回覆刪除
  28. 圓圓
    之前在你的amy blog看了你的blog已有一段日子,雖然這當中我不知發生了什麼事,但我相信一個這麼愛與朋友分享的人一定是好人來的!
    飲食男女內的旅遊專輯是你有份做的嗎??我每期都有細心欣賞的,實在是做得太好了!

    回覆刪除
  29. 圓媽呀圓媽~~抽我la抽我la~~kakakakaaaa

    回覆刪除
  30. 圓媽媽~~
    大家都是人阿媽,
    你一定會抽中我既,
    呵呵呵呵............

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!