真正專業的美甲師,打救了圓圓!

早陣子,一時心急,胡亂上了間連鎖式的gel甲店,給流水作業式的美甲師磨薄了我的指甲,不單十指痛歸心,手指邊都給磨損了!剛巧Meling試造了近日在日韓流行的ICE Gel,介紹我去重新整理過,不用拆甲,只需用一般的 nail remover,就可以在不傷真甲表面之下卸除!才知道自己的第一次真不能胡亂托付的呀!

Meling 介紹我去弄的那間店子Cafe de Nail,在銅鑼灣蘭芳道,抬頭就見到在2樓,店主在美國受過正統訓練,有nail degree certificate,好專業,看到我受盡創傷的甲面,都慘不忍睹!她很小心的幫我清理去掉舊有的gel,用特別的工具幫我矯型,矯正蹺起的甲面,令手指甲位置變得修長,然後幫我去死皮、做甲托、上ICE Gel、上顏色、閃粉,每個步驟給圓圓解釋得一清二楚,給我這個美甲白痴上了一課,最重要的是,我見幾位在這裡做的客人,大家都跟美甲師有講有笑,分享自己的日常事,好舒服的環境,好健談的店主,W小姐,樣子有點像謝安琪,是位甜姐兒,不過低調的她堅持不上鏡,要看廬山真面目,就要直踩上去探過究竟了!

由於美甲過程很愜意,很鬆弛,有天 藍星雪 問我那間美甲店好,我就介紹了給她,她在去日本旅行前去造了,回來時跟我說,店主好專業,手藝也屬頂級,我在去吉隆坡前去了第一次,已經三個多星期了,昨天想弄過有節日feel的,便上去弄了,好bling bling,好美好美,從前可能工作關係,要畫畫、拿相機、好抗拒弄靚靚指甲,自己的甲面又細,想..造了也不會美,但原來,找對了跟自己合拍的美甲師,一切都能改變,我想我會繼續造下去。

店子開了近五個月,在金雀餐廳附近,抬頭就見到。

營業時間就晒打工一族,開中午12點,收晚上12點。

店主有許多熟客仔,一踫面就談過不停。


Café擺設和裝飾都令人有好輕鬆的感覺,有空偷閑上來鬆一鬆,好寫意。


走廊掛上了店主的作品,好有gallery feel。

好cosy的美甲環境。


韓國 ICE Gel有200多種顔色,幻彩、閃粉、淨色,要乜有乜。


這裡一般的修甲上色服務,是使用 O.P.I. 產品,不過店主說近期china glaze的表現也不俗,色多又易handle。

我專重她的專業,任W小姐為我自由創作,知我喜歡紫色就給我塗了這個,
 很自然又artistic的感覺。


哈哈!這個是店主昨天花了兩個多小時幫我造的,好閃、滿有節日氣氛。

店主專程從外國訂購按摩椅,把按摩及 foot bath合二為一。

好可愛的富貴犬,周圍巡邏,樣子好搞笑認真的。

PS. 對不起藍星雪,本來跟你相約一起去弄靚靚指甲,但圓圓等不及了,自己先去了,嘻嘻!下次再約你去過啦!


留言

  1. 向來不留手甲的我
    看了也想試試 

    回覆刪除
  2. 我也喜欢紫色,
    加了红色之后反而好有农历新年feel!

    回覆刪除
  3. 圓圓係咪除了美甲外還有cafe可以hea下?
    可否靜悄悄告訴我價錢?????

    回覆刪除
  4. 唔做gel甲唔知有冇普通修甲服務呢?

    回覆刪除
  5. 圓圓,
    你新做的甲好靚呀 ~
    I'loving it ~

    店子環境真的很不錯,
    看落地方蠻大的~

    回覆刪除
  6. 圆圆,
    我也没有做过甲,看到你的美甲我都好心动阿!

    回覆刪除
  7. Nice Nail!! '不用拆甲' sound so good! (我最怕磨薄甲面)...

    回覆刪除
  8. 真的只是用"nail remover" 便OK? 因我經常要出trip,未必KEEP到每3星期整一次,最怕甲面花了又來不及去重新再整(好唔靚)..

    回覆刪除
  9. 呢個好放便喎, 又唔傷甲!
    紅色個花好靚呀, 坐2個鐘都值番!

    回覆刪除
  10. 紫色那个好美哦..我喜欢它够简单...

    回覆刪除
  11. 我剛剛折了gel甲, 真的慘不忍睹, 你這個post正合時!!!
    聖誕前真想去試一試!!銅鑼灣很近我呀!! 下次可以約"整甲" 聚會喎!!

    回覆刪除
  12. 指甲真係做得好,但唔襯你.

    回覆刪除
  13. 又有得食,又可幫手腳扮靚靚,好多元化喎!

    回覆刪除
  14. 係呀~~ 我試過~~整甲同cheese cake 都好得~~ 下星期會再去~~

    回覆刪除
  15. 好漂亮啊 !
    你的心情我懂
    看到指甲亮晶晶
    好像很健康的樣子心情會很好 XD

    回覆刪除
  16. Reddy,
    我都估不到, 原來自己的指甲可以ok靚, 昨天乘車返家時, 坐在旁邊的少女問我在那裡做, 覺得很美, 哈哈!

    回覆刪除
  17. 若隐若现,
    紫色是上個月做的了, 今次的確有節日feel!

    回覆刪除
  18. Daidai,
    係啊!可以hea架, 幾cosy幾舒服!
    你呀!哈哈!又冇聽書啦!
    冇睇我caption「這裡一般的修甲上色服務,是使用 O.P.I. 產品,不過店主說近期china glaze的表現也不俗,色多又易handle。」

    回覆刪除
  19. ED 媽媽,
    店主好nice, 好好傾, 好專業!交比佢好放心!

    回覆刪除
  20. Boobo,
    哈哈!吉隆坡的應該都不錯啊!

    回覆刪除
  21. Anna,
    都要磨, 不過磨好表面咋!
    真的只是用"nail remover" 便OK架啦!

    回覆刪除
  22. 靚太,
    我都好少咁有耐性, 不過係呢度坐又唔覺得耐..

    回覆刪除
  23. 愛媽,
    而家做生意真係唔易呀!

    回覆刪除
  24. 藍星雪,
    你就好啦!有得食!我次次去到都賣晒!

    回覆刪除
  25. 小公主,
    係呀!雖然我今日心情唔多好!不過見到靚靚指甲就好開心!

    回覆刪除
  26. 我想把早前买的圣诞卡寄出
    可以给我,你家的地址吗?

    回覆刪除
  27. 阿雪,
    我都好surprise效果唔錯呀!

    回覆刪除
  28. Frozen Angel,
    我send了 email給你了..
    多謝晒呀!

    回覆刪除
  29. 圓圓~~仲咩心情唔好AR?我係維維AR...多謝妳介紹左個女仔比我...仲有超級多謝你的所有所有....我等緊妳黎食蛋糕仔哩!HEHE!!^^~~~((原諒我認真的說句:好高興認識到妳!!!祝你幸福快樂!!!!))

    回覆刪除
  30. 嗯,效果好靚呀,下次我地約上去飲野又得o者~

    回覆刪除
  31. 維維,
    好的我都會照實講架, 因為你真係好專業!
    nice to meet you too!

    回覆刪除
  32. Meling,
    多謝你介紹..我至得救呀!
    哈哈!好呀!改天去hea下!

    回覆刪除
  33. 圓圓,

    今天凍左好多呀 ~
    明天仲凍 d ,
    忙時忙,
    要小心身體呀 ~

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!