茶王、OL、品味、「和記餐廳」,老招牌老師傅新作風,一個承傳香港情的故事

講真,圓圓雖喜愛茶餐廳的奶茶、鴛鴦,但對於成間都係充滿男人味既茶記就有所保留,就算搵食都好快食完就走,地下有黏笠笠既就更加唔會入去,好簡單我只係想舒舒服服食番餐安樂茶飯之嘛!上星期去灣仔Mira Moon酒店探兩位鬼鬼朋友,佢地就話想食本土local野,落樓行向銅鑼灣方向,兩、三間鋪位,見有間新裝修茶記叫「和記餐廳」,裡面既凳,椅都好特別,吊燈好雅致,睇得出個老板係一個有品味既人,見間餐廳幾乾淨,正前方大牆係紙皮石階磚,有幅富有香港特式既畫作;鬼鬼朋友們即說Hey Why not here,佢地似乎好想係呢度食,於是我地就在近街的窗口位坐下。睇下餐牌,價錢竟然同我屋企附近茶記一樣,仲免費包埋即磨咖啡,加3蚊雞就有埋椰汁紅豆冰,灣仔有咁樣既價錢,正呀!好,一於叫茶記野睇下得唔得先!

叫左銀芽肉絲炒麵、印尼炒飯、XO醬豬頸肉炒公仔麵、瑞士雞翼配沙律、煙肉卷夾牛角包、碎蛋夾法包,西多士,飲品叫左椰汁紅豆冰、奶茶、滾水蛋,份量唔少,賣相企理,水準我會比9個讚,性價比相當高,原來全因有個嫌尖老板娘Cherry,叫佢老板娘好似又老得滯,因為佢屬於80後係做左20年既OL

當然識食唔係必然,要有班高人做後盾,Cherry有班勁姨媽,係主理西灣河「和記餐廳」班前輩,高峰時期,「和記餐廳」曾經有12間分店,不過始終茶記係辛苦困身行業,好多時都後繼無人,但Cherry就希望傳承下去,於是在家族幫忙底下,向各位阿姨們學師,由零知識,零經驗,到如今由食材、器具採購,收銀、招呼客人、外賣落單,事事都要落手落腳,親力親為,創業真不易,幸好,Cherry有個好幫手,係「金茶皇」比賽嘉賓評判之一既陳貴生師傅,30多年水吧經驗,令我地呢種有要求既食客就有機會飲到正奶茶。聽老板娘講,在附近工作的酒店員工,落場時候都會來歎杯即磨咖啡,吃個套餐,有時早、午、黃昏都見到同一班人,可想而知食物有相當質素。
80Cherry令茶記的形象改變不少,Cherry話玩social media係其一,另外餐牌飯名又可以搞搞新意:「好似平日午市套餐既粟米肉粒飯,我就叫佢做Show Me Your Love,人人都估係乜野黎,於是好奇之下個日既《粟米肉粒飯》就第一時間賣晒!又好似下午茶時段,有個叫《寂寞的雞扒包》,因為,無敵是最寂寞,即係超級無敵好味道啦!」



 牆身係紙皮石階磚,有幅富有香港特式既畫作,有香港情味。

銀芽肉絲炒麵、印尼炒飯、XO 醬豬頸肉炒公仔麵都係 $48,大大碟,足料又抵食。
印尼炒飯有西班牙臘腸、爽滑蝦仁、蟹柳,那天食唔晒,拎左返屋企比印尼工人姐姐食,差 打爛佢個無豬砵添!

XO 醬豬頸肉炒公仔麵肉質彈牙

奶茶飲落喉嚨,係舌頭之中有回甘既感覺,果然茶王水準,我呢個對奶茶有極高要求既人都好滿意呀!

無敵是最寂寞的《寂寞的雞扒包》

食得出係冇味精豉油的瑞士雞翼


脆口肉香既《和記特式牛角包》

邪惡勁厚西多士$25

叫套餐3蚊雞就有埋椰汁紅豆冰

老板娘Cherry以貼地價錢,將姨媽創立既老字號注入新意,好似那《芝士麵餐》的芝士麵就係跟那正宗韓國品牌入貨,好多OL、女生們呀都愛order這個。

滾水蛋可以係呢度搵都到呀

新思維做港式餐廳生意,跟支付寶、八達通、係FoodPanda合作,面書 update餐單。

早餐唔再只係得唔健康既選擇,有鮮奶麥皮,仲有用幾十斤蕃茄煲出黎既通心粉湯底。

上面書專頁可以睇到即日餐單
Facebook專頁:和記餐廳-灣仔店
營業時間:早七至晚七
地址:灣仔謝斐道392-402號維新大廈地下E


其中餐牌




留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!