圓圓明天飛英國, 兩星期後見!

明早又飛了!要去Oxford, Yorkshire, Brighton,, London,  回程順道到新加坡探探新朋友, 住靚靚Capella酒店, 返來才跟大家見面了!那天聚會送了閃令令玻璃瓶Godiva朱古力給大家吃, 原來我一粒都冇吃得到啊!嗚!

果醬小姐已經帶了你回家了, 你要好好聽姐姐話啊!

回來再見!我會記掛住大家的!

留言

  1. 圓圓,
    祝你旅途平安,英國玩的開心哦!!有時間到溫哥華來玩 :)

    回覆刪除
  2. brigton!! 難得在英國都見到海的地方~ take care 呀你!

    回覆刪除
  3. 上左機未呀你?
    小心呀!
    期待你回來~
    p.s.我比你好d,我吃了一粒朱古力~

    回覆刪除
  4. 圆圆,一路顺风!
    其实我比较期待你写游记呢!

    回覆刪除
  5. 係呀係呀......
    已經響我手上....呵呵...^^
    多謝圓圓........^^

    祝一路順風......
    玩得開心呀....^^
    返黎找我地呀....^^

    回覆刪除
  6. 会不会在新加坡的某条大街上,
    和圆圆擦身而过呢?

    回覆刪除
  7. 55555......一粒也沒吃。
    玩得開心D!!

    回覆刪除
  8. 玩得開心D啦~~等你番黎啦。

    回覆刪除
  9. 一路平安,滿載而歸!

    回覆刪除
  10. 圓圓
    一路順風 !
    我要出門口了 又係時候返學 

    我地一齊努力去 

    回覆刪除
  11. 圆圆来新加坡哦 不知道有机会见面没. 你啥时候会在新加坡呢? email联络我... xiao3mei4@gmail.com

    回覆刪除
  12. 旅途愉快:)

    LINGLING

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!