優雅童話與熱情感性

春天可以是花花草草的,很girlish的,好夢幻的。

春天可以是繽紛熱情的,活潑爽朗,好型好酷的。

昨天在Café de Nail的bloggers聚會,見好友們看見我拿出來給大家看,尖叫聲,驚喜聲震天,在這裡跟老板娘說聲對不起,大家都不淑女了,沒多大的矜持,見笑、見笑。
跟大家分享今個春季,兩款圓圓的至愛…優雅童話與熱情感性的代表。
 
PAUL & JOE DISNEY COLLECTION 2010 [ALICE IN WONDERLAND] (限量產品) $520
2010迪士尼卡通人物系列 [愛麗斯夢遊仙境] 包括兩款設計,
FANTASY 及 DAYDREAM

・卡通原畫包裝設計
・保濕修護唇膏LIP TREATMENT STICK
[迪士尼卡通人物] (兩色)

・面油紙BLOTTING PAPER [迪士尼卡通人物]
・面油紙BLOTTING PAPER(REFILL)
[迪士尼卡通人物]

3月15日 (今天起) 公開發售


PAUL & JOE PROTECTIVE FOUNDATION PRIMER UV SPF40-02 (全新產品)

・UV防曬隔離霜SPF40-02 (1色) $280
・PAUL & JOE PROTECTIVE POWDER COMPACT FOUNDATION SPF22 PA++
・高效清透防曬兩用粉餅SPF22 PA++ (8色) $380
3月22日公開發售

Anna, 下次等我從英國返來時請我食飯, 唔好唔開心啦!


M.A.C Spring Colour Forecast 春色預告

 
重點潮流為四大色彩,主題:橙紅、粉紅/淡紫、黃/金以及紫紅/葡萄紅,跟今季2010的fashion trend,玩strong color,玩character,另今季有新限量版妝物,Crush Metal Pigment閃粉以及Blush Ombre胭脂,我想..當make-up artist的都會很雀躍,又多了輔助的tools玩型妝了!

香水 $200 / 指甲油 $90 / 唇膏 $125 / 唇彩 $125 / 眼影 $130 / 閃粉 $300 / 睫毛膏 $125 / 胭脂 $210 / 指甲油 $90
 
最愛那不同色系的唇膏和那set紫色東東,愛死了它!

留言

  1. oh...the MAC cosmetics are making me crazy!! all nice colors!

    回覆刪除
  2. paul & Joe 的嘢成日都整得咁靚, 叫人點可以唔買佢呢!

    回覆刪除
  3. 點解係anna請你食飯?
    唔係你請咩?
    唔係食左咩?
    (唔好意思,我多口問...)
    anna唔好唔開心,實有大把靚野等你用既~^o^

    回覆刪除
  4. 嘩~圓圓,真係好令人心動呀!!愛麗絲呀~~真係好中意童話的東東~我看完電影還要看埋原著小說,好夢幻呢~

    仲有mac的眼影組合,指甲油d色好靚~見到ba搽,又心動,仲出埋香水,破產都似!

    回覆刪除
  5. 有天去Q-POT看到愛麗絲的CROSSOVER,有條陀錶頸鍊真係勁靚,不過勁貴!!!!!!!!!!!!!!!!!

    圓圓,你有冇睇我個BLOG呀?

    回覆刪除
  6. 比著我見到
    都無可能唔尖叫呀 

    回覆刪除
  7. 圓圓早, 不用擔心我冇唔開心, 見到'靚野'失左魂,我久不久都會發生。 星期日的產品真是好靚.... 等妳回來我們食飯再慢慢傾....

    回覆刪除
  8. 重有,你真是要代我們向老板娘講聲 "唔好意思",星期日我地真是好嘈....(哈哈哈...) 期待我們下次的聚會....

    回覆刪除
  9. 原來,Paul & Joe 的愛麗斯系列仲有粉紅色呢組 ga ??
    好令令令令令呀............

    回覆刪除
  10. 愛麗斯系列真係好靚、好吸引...... :)
    希望下次能一齊聚聚。
    yuen yuen你去英國,是休息還是工作?

    回覆刪除
  11. Paul & Joe的包裝真係好靚,
    但係M.A.C.的紫色東東先至令我眼前一亮,
    我要買EYESHADOW & 指甲油, 今晚就去。

    回覆刪除
  12. P&J 真係超靚
    我都打算入面油紙
    唔知買唔買到呢 set

    回覆刪除
  13. 個SET紫色的。真鬼令人心癢癢!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!