Ferragamo的優雅時代降臨!

圓圓很久沒跟大家分享時裝了!今天收到2010-11的米蘭時裝週的runway pictures!很欣慰地看見Ferragamo的神韻返來了!Salvatore Ferragamo今季換走了Cristina Ortiz,身為品牌男裝設計師的 Massimiliano Giornetti 臨危受命,連踩兩邊,但竟然有莫大的驚喜!帶點三十年代優雅時代的線條、剪裁,比之前的Ferragamo女人更女人!

麂皮絨背心、短夾克、雙面駱駝外套、迷你短褲,似不經意但酷極了!

有褶寬長褲、絲綢襯衫、印花領巾、針織、飄逸的真絲長裙、偶爾放一排金屬在身上;硬朗之中便帶柔情!

珠寶首飾帶雕刻的腰圍、仿麂皮、鱷魚皮手袋、軟皮,草綠、泥土色;再沒有另一種更好的方式帶出Ferragamo女性的韻味,自信但謹慎、優雅帶豪華,有時裝評論員看罷show,跟傳媒說:「這才像樣,這才似Ferragamo應有的模樣!」

一個字,「型」!

留言

  1. 無一件係唔好睇既 都係我鍾意既style
    累了 我去睡了 

    回覆刪除
  2. 嘩嘩嘩.....
    我正幻想緊自己著上這些靚衫個樣....
    哈哈哈哈......

    回覆刪除
  3. 這季衣服,優雅之中帶點COOL... 容易CARRY的一季...
    (冷帽好靚..要留長頭髮今年冬天帶冷帽...)

    回覆刪除
  4. 天氣開始熱,但咁快又出A/W~~~
    時裝真係快........

    回覆刪除
  5. 圓圓,你有冇試CLINIQUE/BONNI BLOWN/LANCOME 新的美白精華??? 我想知邊隻好呀!
    或者近期有冇美白的好介紹????

    回覆刪除
  6. SOFINA都出左美白,好多牌子都出美白了~~~~~~~

    回覆刪除
  7. reddy,
    就係因為靚, 所以我至即刻寫出來介紹大家!

    回覆刪除
  8. ED mama,
    你著乜都咁靚啦!咁fit既身材!

    回覆刪除
  9. Anna,
    我諗住今年冬天玩駁髮, 哈哈!

    回覆刪除
  10. daidai,
    唔好咁心急啦!我都要試下先至講, 試緊clinique同Estee Lauder..

    回覆刪除
  11. BIOTHERM 今季的 美白精華不錯哦~
    我買 Elle 送左支 5ml 試用裝,
    塗左 1 week, 膚色明亮了~

    好想試試 Lancome 今年新出的 美白精華,
    佢講到可以 去黃 + 增加皮膚彈性,
    好似好正咁.
    不過, 舊年用左 Lancome的美白精華敏感,
    今年呢隻唔知會唔會呢~

    Estee Lauder 的 cyber white 都試過,
    (唔記得是去年 or 前年 ??)
    但效果就一般.

    回覆刪除
  12. clinique 的 美白,就一直都未試用過,
    唔知work 唔work呢 ???
    好心急想看你的美白 products 文章呀 ~

    不好意思,講左太多不是關於 這篇的東東.

    回覆刪除
  13. Angel,
    哈哈!我都好想穿得到呀!

    回覆刪除
  14. ED mama,
    我上星期才去BIOTHERM發佈會, 用緊啦!
    哈哈!做乜你地今次咁渴呀?
    哈哈哈!

    回覆刪除
  15. 我都想知今期邊隻美白係work 架喎!

    回覆刪除
  16. 靚太,
    好好, 比多兩日我..
    試完話你地知!

    回覆刪除
  17. 好喜歡看fashion的東西!!

    回覆刪除
  18. 咖喱,
    咁第日見到好看的就給大家再介紹啦!

    回覆刪除
  19. 呢D high fashion,應該都冇乜機會著,不過睇下都好! XD

    回覆刪除
  20. 圓圓,
    真的超超超超超超超超超超超想買美白淡斑精華
    我用哂支shiseido了,真係白到,兼且好貴,
    想試下其他,等你好介紹!!!!!!!

    回覆刪除
  21. 你識時裝??????????
    睇你對襪.-------
    就知無啦!

    回覆刪除
  22. 圓圓,
    你做styling的時候,
    那些無知的都不知在那裡..
    this is call personal style.
    哈哈, 看見這人不知所謂的留言,
    真的得啖笑!
    waiwai

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!