美白的要訣

東方人酷愛白,未到夏天美白東東出了大截產品,品牌研發進展至多了水潤滋養成份,不再像已前用後會覺得乾爭爭甚至敏感的情況會出現,其實要做到淡斑、均勻膚色、亮澤;是要做好每一個步驟,潔膚、爽膚、護膚、防曬等等;不是單一的程序就可以很全面地使膚質白滑通透的,美白並非只塗上精華素就可以,請各位先做好心理調整,才開始在自己的臉上搞美白動作。

尤其是當大家看見廣告不斷推出,陽光乍現就已經心理上迫使要快快去買美白東東的時候,聽見別人說某某牌子怎樣好,姊妹們,要清楚究竟那款才合自己的膚質至是最重要呀!

美白的小知識:
潔膚的重要性
美肌之始在於先要把臉上污垢清除,去除黑色素的老化角質後,才能令肌膚真正吸收到美白養份。

爽膚水的角色
不單只是收細毛孔,質優的爽膚水可以軟化死皮,協助吸收美白產品。

精華素是美白行動的主角
真正深入膚層,抑制黑色素、淡化色斑;從前一般的精華素偏乾,如今 (尤其是今季) 特別多了美白品牌用葡萄糖胺、高濃度Pitera、尿囊素,或植物萃取精華等,就不再害怕為了白,就冇得滑,這個情況的出現了。

面霜不可決
大家常常塗完精華素就完成美白情序,事實是,cream、emulsion可以作屏障的功用,慢慢吸收兼保護。今季的許多品牌的面霜,不單做到美白,更有抗氧化功效,有些成份矜貴一點的,更可使細胞更生活膚,美白兼修護,一舉數得。

防曬令美白功夫不會前功盡廢
這個相信大部份的姐姐妹妹都知了,不想白花心機與金錢,做了潔膚、爽膚、護膚,才一下子給紫外線摧毀淨盡,就要視乎自己的膚質選合適的不同SPF指數的防曬液。記得不要一種度數走天崖啊!

近日圓圓試過又覺得質感效果不錯的兩項東東!

CLINIQUE全新Derma White Clinical Brightening Essence 肌本透白科研亮肌精華素 HK$520 (30ml) 特點:用後不乾,好水潤好爽!

效用嫓美醫學治療的配方,蘊含嶄新的CL-302 複合劑,加上維他命C及其他有效成分,能逆轉肌膚舊有損傷,效果迅速溫和。CL-302 複合劑以先進技術從植物提煉而來,經臨床証實能明顯均勻膚色、亮化肌膚,現在首次被用於美白亮膚產品。
CL-302 複合劑:
南亞的山菅蘭、維他命C 配糖體、酵母萃取液、乙酰氨基葡萄糖、水楊酸,能夠達致醫學治療級別的成效,四星期有效擊退色斑、色素沉澱,明顯均勻膚色。

全新Derma White C10 Brightening Anti-Aging Serum肌本透白亮肌緊緻精華組合 HK$820 (6.3ml x 6pcs)
可同時擊褪色斑、色素沉澱及衰老現象,是先進的高效護理產品,能激活天然細胞的活動,促進骨膠原自然生長,減褪幼紋及皺紋,同時減淡老人斑,增強肌膚對環境侵襲的抵禦能力。啫喱配方性質輕盈清爽,塗抹順滑容易,而且迅速被皮膚吸收;持續使用,可改善整體膚質及透明度,令肌膚變得更緊緻及富彈性。
全新Derma White Brightening Hand Cream肌本透白亮肌護手霜SPF 18/PA+++  HK$200 (75ml)
能迅速滲入皮膚,即時及持久滋潤肌膚,減淡因日常紫外線與環境侵害引致的色斑和色素沉澱。為雙手形成一層滋潤保護,蘊含SPF18防曬度,有效抵擋UVA/UVB紫外線,同時增強肌膚屏障功能,有助預防色斑及衰老現象。持續使用,可保護雙手抵禦未來損傷,膚色亦變得更明亮。

CLINIQUE Derma White Bright-C肌本透白彩妝系列推出兩款全新化妝品,能助締造明亮嬌膚:
全新Derma White Bright-C Liquid Makeup肌本透白無瑕粉底液SPF 38/PA+++  HK$260 (13g)
締造細緻無瑕、膚色均勻的妝容。其高度防曬SPF/PA+++系數可保護肌膚免受環境侵襲而使膚色變深。配方中混合多種維他命,包括維他命E、維他命P及維他命C衍生物,令肌膚充滿健康生機。不含油脂配方帶來持久妝效,感覺清爽舒適,可重覆塗以達至理想的遮瑕效果,但妝容仍保持自然透薄。這款全新的亮膚粉底可防汗防潮,控制油脂分泌,減少礙眼的油光。
全新Derma White Bright-C Stick Makeup 肌本透白修護粉條SPF 15/PA++   HK$260 (30ml)
先進的二合一粉底膏同時具備上妝與亮膚兩項功用。配方注入了高濃縮的強效維他命 C及維他命 E,能即時亮化及舒緩受損肌膚。中央以外的其他部份則為輕盈滋潤的粉底,令塗抹時倍感順滑,輕易締造透薄至中度遮瑕的妝容。唇膏狀包裝方便攜帶,可隨時輕鬆補妝,並遮蓋臉上油光。乾爽的配方不受潮濕天氣和汗水影響,妝效長達8小時。

詳細可瀏覽 CLINIQUE 香港網址:http://www.clinique.com.hk

全新 ESTÉE LAUDER CyberWhite EX突破亮白系列
特點:好濕、好潤,有抗敏功能
全新CyberWhite EX Advanced Performance Brightening Essence突破亮白高效精華 (HK$610 / 30ml),能淡化與預防頑固、表皮、潛藏、死灰復燃等四種色斑。
全新CyberWhite EX Extra Intensive Purifying Treatment突破亮白深層淨膚面膜(HK$450 / 100ml),能自行發泡的面膜,可淨化毛孔黑色素,展現真正的淨透膚質,同時去除小型的表面色斑。
全新CyberWhite EX Extra Brightening Rich Moisture Crème 突破亮白盈白潤保濕霜 (HK$500 / 50ml),能密集保濕肌膚,同時預防形成極細微色斑。

不只是護膚,美白方面也可在美妝方面入手,Estée Lauder把突破性亮白科技融入妝品系列,推出三款全新化妝產品:
Advanced Brightening GelCreme Makeup SPF 21/PA+ 突破亮白保濕乳霜粉底 SPF 21/PA+ (HK$330 / 30ml)
CyberWhite EX Extra Brightening Loose Powder SPF 15/PA++ 突破亮白碎粉SPF 15/PA++ (HK$310 / 15g)
CyberWhite EX Extra Brightening Concealer SPF35/PA++突破亮白遮瑕霜 SPF35/PA++ (HK$210)

官方資料:
這全新美妝系列,由日本及中國科研中心攜手開發,配合CyberWhite EX 突破亮白系列護膚產品一併使用,發揮極致協同效應,輕易締造搪瓷般雪膚瑩妝。CyberWhite EX 突破亮白系統 是最全面的美白方案,無論從第一步基本護膚到進階美白淡斑,以至修飾美化膚色的底妝步驟,盡符渴求澄澈素肌的亞洲女士需要。
詳細可瀏覽 Estée Lauder 香港網址: www.esteelauder.com.hk

PS. 圓圓會陸續正試用Origin、mtm、Biotherm,過兩天再給大家介紹。

留言

  1. 等你其他既用後報告!!

    圓圓,好慘呀我,呢排受盡濕疹既煎熬...好痕,痕到瞓唔到...今個星期又病過...唉!! :(

    回覆刪除
  2. 先吃龜靈膏降下熱毒, 再用溫水沖涼, 千祈唔好沖熱水呀!

    回覆刪除
  3. 買包片糖開水沖涼啦!快D好, 又唔痕架啦!

    回覆刪除
  4. 都很專業的樣子!
    好多哇~

    回覆刪除
  5. 對於疹子,已經有點半放棄的狀態。
    在等待天氣回暖中_-_ 哈

    回覆刪除
  6. 小公主, 我做過research, 問過doctor架, 唔係亂咁講架!
    我唔咁話我專業, 不過我有做功課架, babe :)

    回覆刪除
  7. 小知識是 PR 寫的嗎?
    有學到

    回覆刪除
  8. 小知識係我寫架, 只有product info係press release.

    回覆刪除
  9. 因為上星期回暖, daidai, ed mama, Chloe, 都想我講美白, 所以我做左一點research, 諗住當feature咁寫, 希望大家唔只係一心要白, 希望大家多點beauty knowledge之嘛!

    回覆刪除
  10. ICIC thank you 圓圓的用心!
    有收到 estee lauder 的試用(未取)
    好開心喔 ^^

    回覆刪除
  11. 乜「美白的小知識」似PR寫咩?真慘!好傷心呀!等我花左咁多時間心機..
    諗住寫得詳盡些...哭呀!

    回覆刪除
  12. 哭、哭、哭呀!嗚!嗚!嗚!唔制呀!

    回覆刪除
  13. 圓圓,因為你寫得太pro,太詳盡喇,似PR寫囉!! 唔好喊啦!!

    回覆刪除
  14. 咁或者第日唔寫咁長......

    回覆刪除
  15. 圓圓,唔似PR呀,D文係你的作風!!!
    所有都好有興趣呀!!!
    心思思都唔知CLINIQUE 定 E.L.好
    但E.L.的碎粉我諗會去買,之前試過佢既碎粉都唔錯~~~
    有好多BEAUTY野要入貨了~
    尤其防晒& BASE,又唔知選邊款好了?!?!?!

    回覆刪除
  16. daidai,
    你係我腸條...哈哈哈!

    回覆刪除
  17. 全新Derma White C10 Brightening Anti-Aging Serum肌本透白亮肌緊緻精華組合 HK$820 (6.3ml x 6pcs)<<貴呀!!!!
    但唔知啱唔啱自己用??!?!?!?

    回覆刪除
  18. 傻豬, 你未使要用anti-aging喎!

    回覆刪除
  19. 各位姊妹,聽日又凍返LA
    你地要小心身體呀!~~~~
    似乎我又要睇多次E生了...
    555555555555555555555

    回覆刪除
  20. 我聽日入機場嘆spa....hehee!

    回覆刪除
  21. 圓圓
    不要哭~
    我有學到,謝謝你的用心 !!

    回覆刪除
  22. 你去機場?好近我WOR~~有冇得痴餐??KAKAKKAAKA

    回覆刪除
  23. 小公主, 我在撒你的嬌啊!哈哈!

    回覆刪除
  24. 哈哈!daidai,
    我今次試spa免費, fee lunch, but dinner, pay by myself...hhee!

    回覆刪除
  25. 美白產品,用下用下都無咩特別感覺囉。呢排靜係鍾意用夏士蓮,我好耐無點護膚品囉。

    回覆刪除
  26. dearwater,
    回歸基本都係好事呀!

    回覆刪除
  27. 剛剛鼠鼠上演一幕被棉花纏住腳
    衝出屋行唔到嚇死我
    兩頭燒哈哈

    回覆刪除
  28. 好深呀!小公主, 呵呵!抱抱啊!

    回覆刪除
  29. 我見好多人用完CLINIQUE 支美白精華都話效果唔錯, 令我心思思想敗呢, 但又唔知啱唔啱自己, 因佢都唔平呢! 係呢最近你有試sofina 美白產品嗎, 我好想知2隻的比較, 那款會顯著d!

    回覆刪除
  30. 靚太,
    clinique今次好特別, 唔係一般美白所用的ingredient,好effective,
    星期四會去發佈會..
    到時試左話你知啦!

    回覆刪除
  31. 圓圓,
    我一直很喜歡你的blog,你好可愛。我今年21嵗,在看到你的blog之前,對cosmetics完全沒有概念。你知不知道在我這個年齡應該做一些什麽樣的皮膚保養?聽到很多人說過20嵗後,要用眼霜,你可以建議幾個嗎?

    回覆刪除
  32. 琛,
    多謝你, 我只是一個直腸直肚的熊貓...哈哈!
    用眼霜和用其他護膚品的原理一樣,
    視乎你的肌膚是否有需要, 而不是視乎你的年齡,
    生活習慣...最近覺得origins的新GinZing refreshing eye cream, ettusais的eye zone massaging essense, Ultima II 的Hydra Botanic total hydrating eye gel cream都屬我心水, 用後有細紋減淡了, 你可以試試。
    origins的新GinZing refreshing eye cream只是二百餘元, 好抵用!

    回覆刪除
  33. 圓圓 morning,
    今季美白,CLINIQUE 及 LANCOME 都好吸引..... 但是ESTÉE LAUDER CyberWhite 聽說又幾有效...重有 SKII 及Biotherm....都是喜歡的牌子...女人有時都幾花心(我講我)....

    回覆刪除
  34. anna,
    kisses to u!
    我今天入機場酒店, 明晚見!

    回覆刪除
  35. pls enjoy .....
    see u (明晚見..哈哈..)

    回覆刪除
  36. 等緊妳其他的試用報告。

    好心急呀!

    回覆刪除
  37. 圓圓,
    如果好似你咁講,
    要做到真正全效的美白,
    咪要成條 ine 買晒 ???
    oooooo..........

    見你你話 "clinique今次唔係一般美白所用的ingredient,好effective"
    好想試試係唔係真係咁effective.

    回覆刪除
  38. 哎呀~
    你又約Anna have dinner 啦 ?
    55555..........

    回覆刪除
  39. ED mama, 好久沒有見妳更新blog, 最近好嗎(好忙)? 星期日妳有空來聚聚嗎(miss u)??

    回覆刪除
  40. 圓圓,
    點解我成日搽完防曬再搽粉底我有一粒一粒既東東???

    回覆刪除
  41. 謝謝圓圓!你是做什麽工作的?看起來好Cool!!

    回覆刪除
  42. 我較少用美白產品,之前都無點樣用過(只集中保濕),近幾年才開始用防曬護膚產品咋!
    我想EL可能較啱我用,不過Clinique都好吸引。

    回覆刪除
  43. Anna,

    星期日我仲未 confirm 到.
    我都好想出席~

    至於寫 blog....
    hahaha.....
    因為懶...所以呢排冇更新.
    而且, 攪緊 d 手作 野.
    多謝你關心.

    回覆刪除
  44. 我係你粒倉呀
    我都知係你手筆啦
    estee lauder 我都覺得正

    回覆刪除
  45. 圓圓早,妳的人氣真是'好勁!! 妤利害!'....(那麼多人眼紅妳....)
    其實都是一件好事(証明妳受歡迎),恭喜!! 恭喜!! 哈哈哈!!!

    回覆刪除
  46. 不受歡迎而又常神出鬼神沒的人又出現了,哪些人真不要臉,你說對不對?

    回覆刪除
  47. 一個嘴歪的,
    一個三白眼的,
    一個鼻孔朝天的,
    加埋過百歲
    唉....

    回覆刪除
  48. 其實都唔係好明,
    點解咁唔鍾意人,
    又要成日留意住人,
    真係好無聊o羅!

    回覆刪除
  49. Chloe,
    或者...
    佢有自虐和虐人傾向....
    就正如巴士阿叔般,
    "你有壓力,我有壓力"
    唔咁做,
    佢d 壓力無處發洩.

    回覆刪除
  50. 各位請不用回應無聊的留言,本人的祕書小姐自會刪除,多謝各位關愛!

    回覆刪除
  51. ed mama,
    我覺得一個品牌起碼會有一、兩件重點產品需要用的, 當然如果有未用完的product, 係冇理由丟掉..
    但都要夾番美百product 一齊用, 效果至會好架!

    回覆刪除
  52. 琛,
    我...以前做過好多有關的工作...一匹布咁長...
    哈哈!多謝你繼續來傾下, 吹下水!

    回覆刪除
  53. 果醬,
    你sunday來嗎?到時了解再跟你說啦!

    回覆刪除
  54. 愛媽,
    保濕和防曬都好緊要架!

    回覆刪除
  55. 同意daidai『尤其防晒& BASE,又唔知選邊款好了?』
    我都想搵防晒base~~圓圓有好介紹嗎???

    回覆刪除
  56. 今日試了shu umeua and Sofina,都好好!

    回覆刪除
  57. 終於考完呢個學期既試了
    但慣左咁耐 而家太早訓唔著

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!