做Facial填額上深坑紋

前幾天從海上極樂行程回來,畢竟年紀不小了!晚晚開心暢飲又睡得少,乾紋就出來了,不習慣睡在空調房間的我,額上的那條深坑紋又更凹陷了!曬得黑黑的我去了銅鑼灣信和廣場上面的Pearl de Beaute做facial,一試開張不久的Pearl de Beaute最新的嫩膚療程。

無敵海景的美容spa room

Pearl de Beaute的前身是瑞士高級護膚品牌Pearl de Noir旗下的美容院。專玩珍貴精華成份和高科技療程,圓圓試了價值三千大元的日本CO2 光激轉化再生療程,借公關提供的資料給大家一個粗略的介紹,因為圓圓聽完都不大明白,高科技這門東東真的佢識我,我唔識佢啊!

日本CO2 光激轉化再生療程
首先根據各人皮膚調配不同的精華及不同的份子,再使日本最新CO2 光激轉化能量技術,將肌膚中有害的游離基轉化成無害物質,更將所需的養分及二氧化碳瞬間溶入肌膚細胞,激發紅血球自我釋放大量氧氣,促進細胞膠原蛋白自我增生及合成 ,令皮膚瞬間白滑緊緻, 回復水潤,更有收毛孔提升面部輪廓等功能。

完成了這個treatment,更即時敷上了Gary Chung早陣子介紹的日本醫藥品牌Mediplorer AA CO2 Mask,這個面膜是運用傷口復原技術(波爾效應Bohr Effct),把二氧化碳傳送到皮膚底層細胞,平衡皮膚水份和油份,改善暗啞膚色及過敏問題,同時,促進膠原蛋白合成,進一步改善細紋、鬆弛等問題,令肌膚回復健康狀態。老實說在萬寧賣$1,800/盒10片裝,並不太便宜,但效果比一般的mask好顯著,和快速,是急救殘樣的好幫手,做完有重生的感覺!講真,良久..沒這般的感受了!我樣衰衰的進去,精精神神的出來,額上深坑紋也便了淺坑紋!

公關姐姐更讓圓圓帶了內有抗氧化全效修護晚霜 30ML、水凝注氧保濕精華 15ML、Micro-collagen Firming Rejuvenate Eye Masks 2片的Pearl De Noir Facial Care Box set返家作修護用,

這套東東在LCX可找到,盛惠千八大元,相信包含矜貴的成份的好東東,平常用慣大賣廣告的品牌產品,試試把成本都放在科研和成份上的產品上又何妨呢。

著數消息:在農曆新年前後期間推出全新概念的星座幸運Spa,等各位辛苦了美女美太太們在大掃除之後全身沾上運氣。
星座幸運Spa:選取不同珍貴材料配合天然花朵,在一個舒適無敵海景前享受25分鐘全身磨砂,再配合與別不同的45分鐘香薰按摩。做完一次spa,不但令妳疲勞盡消,更可令妳帶來好運,而只須HK$288。當然因為每個月的幸運顏色及幸運花都隨著地球的轉動而有變,所以下次再來的時候,材料也會作出更改。
預約電話:
Causeway Bay : 3520 2300    TST  : 3904 1064

留言

  1. $288咁著數!! (請告知預約電話....)

    回覆刪除
  2. 預約電話:
    Causeway Bay : 3520 2300
    TST : 3904 1064

    回覆刪除
  3. 好吸引喎!!
    我係FB search到你,但add唔到你嘅?
    圓圓今日心情如何?下次唔好玩咁high喇,傷身!
    等我去北海道買D巧克力給你sweet番,好唔好?:)

    回覆刪除
  4. 愛媽,
    你add我個chowyuenyuen@yahoo.com.hk,
    應該ok ga!

    回覆刪除
  5. 肥痺又來囉

    我也要做做facial至得

    回覆刪除
  6. 圓圓,
    我需要我極之需要
    現在帶病的我樣衰衰
    頭髮蓬鬆
    眼腫面腫
    口角生瘡
    面色暗啞
    似乎冇乜運行
    快帶我執返正個樣啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  7. 愛媽....
    你地去北海道......
    我又要 巧克力......

    回覆刪除
  8. 圓圓,

    我 在 fb add 左你啦~
    睇左你好多 sweet sweet 相呀 ~~~

    回覆刪除
  9. 呢間我之前有興趣, 有試做價又有我近期偶像jessica c 代言..haha, 不過佢有好多唔同選擇, 唔知點揀, 我比較想做body多過facial呢~

    回覆刪除
  10. Didi,
    Facial係要做既, 揀選合適自己的啦!

    回覆刪除
  11. daidai,
    唔要緊, 你天生麗質, 好快會靚番架啦!
    飲多點水!

    回覆刪除
  12. ed mama.
    好開心, 也好痛苦..

    回覆刪除
  13. Rebecca,
    我最近做左好多spa, 遲點跟大家分享!

    回覆刪除
  14. 圓圓,

    新年有咩攪作 呀 ???
    好想見見大家呢~

    回覆刪除
  15. ed mama,
    好呀!去你屋企?

    回覆刪除
  16. 如果初七人日(星期六)你 ok嗎 ???
    等我 打電話問問大家先~

    回覆刪除
  17. 去我 home 最好~
    等我包餃子,弄糖水給你們吃啦~

    回覆刪除
  18. 圆圆,新年快乐哦~
    高科技的美容技术,真得他认识我,我不认识他哦~哈哈~

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!