入海洋公園吃團年喜宴

老實說很久沒入海水公園了!對圓圓來說太大,因為除非不去,進去了就想樣樣都玩個夠,玩完又會周身骨痛。想玩又怕辛苦,這就是懶懶的熊貓圓圓了。

好友們整鬼做馬!
濃濃的節日氣氛啊!

前天,進了海洋公園,參與了公園安排的求婚服務宣傳活動,也見証了在園內工作的兩位員工,當著在場的傳媒和遊客,即時進行的求婚儀式,任職節目監督的永基哥哥,向大熊貓訓練員詠思姐姐送上九十九支紅玫瑰求婚,雖然有點預早安排的感覺,但仍然好sweet!


馬仔和李詩韻送一對椰子給準新人呀!
求婚服務,只要三日前通知,就可配合在園內任何景點,炮製驚喜難忘的求婚過程。
今年的賀年玩偶,好可愛呀!

老板盛智文Alan好有心、又比面,跟傳媒朋友吃團年飯,又玩遊戲、又送熊貓公仔,吃完一餐像婚宴那麼豐盛的團年飯,再去山上打個轉,吃得飽飽的我拒絕好友玩越礦飛車,真怕甚麼南乳吊燒雞、乳豬也嘔了出來!哈哈!唯有充當攝影師,看他們喊到聲沙!慶幸沒有一齊坐上去呢!

去海水公園,當然要探大熊貓,踫到樂樂發情,纏著盈盈,又擒又咬,好搞鬼!

大熊貓訓練員都說這些情況絕無僅有,lucky us! 那天回家,這陣子睡眠質素很差,竟一覺睡到天亮!真的要去多點戶外活動呀!

留言

  1. HAHAHA, 真係好開心喎, 我都好鐘意海洋公園, 我阿妹有張coupon, 遲d希望一家人再去!!
    我呢排睡眠質素都好差,搞到要睇醫生, 醫生話我有壓力, 耳水不平衡....都唔知搞咩, 你知我, 開開心心無咩壓力o架ma

    回覆刪除
  2. 哎呀!要少心呀!耳水不平衡, 手尾好長架!

    回覆刪除
  3. 圓圓玩得好開心呀!!!!!!!!!!!
    你去探大熊貓呀!!!!!!!!!!!
    你去海洋公園可以一篇出哂呀!!!!!!!!!!!!
    但係...我病左呀!!!!!!!!!
    (頭昏腦漲ing)

    回覆刪除
  4. daidai,
    新年啦!快D好返啦!好多好野等住食呀!
    哈哈!我去海洋公園探我自己呀!

    回覆刪除
  5. 我在電視見過這介紹。
    我老公玩越礦飛車時,阿女驚到喊呢!
    這兩篇blog D相出唔哂嘅?是太多還是size太大呢?

    回覆刪除
  6. 圓圓,
    成 2-3年冇去過 ocean park 啦~
    不過,我是心血少那類人,
    我係唔敢玩任何機動遊戲的~
    hahaha.....

    呢排忙著在家大掃除,辦年貨,
    好鬼忙呀 !!!!!!!

    回覆刪除
  7. 喺ocean park求婚,好創新喎!

    回覆刪除
  8. ed mama,
    大家咁話啦!年紀大左...嚇破膽呀!

    回覆刪除
  9. 圓圓,去樂園真的可以暫時抽離一下現實,感覺真是唔錯.....
    祝願: 新的一年新的開始,萬事如意! 幸福甜蜜!!!
    (不要想太多,爭取休息,靚靚過年!!!)

    回覆刪除
  10. 預祝圓圓身體健康, 青春常駐, 心想事成!

    我都唔敢玩個部越礦飛車,我實嚇破膽呢!

    回覆刪除
  11. 靚太, 多謝你呀!你都係要一直做靚太呀!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!