在天堂一樣的AYANA行婚禮

如果有一天,我真的結婚了,有三個地方我會選;一是法國南部的海灣 (馬賽),二便是夏天的瑞士 (洛桑)、三便是峇里,都算是陽光充沛、熱情奔放的地方,海或湖,總給我無限的想像空間,心情也會豁然開朗起來!

今次來到這個面對印度洋的阿雅娜度假村(AYANA Resort and Spa),更加感受到臨海的自在空氣。AYANA ─ 梵文解作 「避世處」。在裡面住了兩晚,已充份領會到這處私隱度極高,像去了世外桃源一樣;整個度假村位於印度洋石灰石懸崖上,離海平線30米高。

全個resort佔地77公頃,擁有私人海灘,4個淡水游泳池〈包括一個兒童泳池〉和1個海水泳池、海水浴溫泉中心、219間客房和套房、77幢私人別墅和內有3間臥室的豪華別墅,09年度更獲得世界旅遊獎(World Travel Awards 2009)「亞洲最佳豪華度假村」,講口碑、講設施,沒有甚麼可挑剔。

其實,圓圓最喜愛的是那綠色玻璃建成的三角教堂。
在AYANA,可以製造令人一世難忘的浪漫婚禮,有專人幫你找合適的婚紗,就算玩即興結婚都無相干,一樣可以弄得好好睇睇,濃重而優雅,鮮花鋪滿草地。
租間專為honeymoon新人設的蜜月villa,享受絕無騷擾的二人世界,想幾sweet有幾sweet,圓圓一係唔嫁,哈哈!要嫁一定在這種一世都記得的情況下嫁!
多謝公關部陽光男孩 Taofiq「拖肥」小弟給我安排了舒服到暈的spa treatment、海水療養按摩池水療、伴我吃好美味的意大利餐廳午飯,
晚上又伴我去型到爆的Rock Bar飲cocktail〈建在懸崖石,要搭乘特製索道電梯落去〉,邊看日落邊呷酒,我真的忘了我是來幹甚麼的了!
圓圓住的雙人套房,雖然不及私人villa那麼私密,但那紗帳很有殖民地感覺,好像去到另一個國度裡,現實….離開我很遠、很遠。


留言

  1. 新年快樂!
    身體健康!
    心想事成!
    早日找個如意郎君!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 呢度好靚呀~快D嫁啦~~~~:>

    回覆刪除
  3. 好靚, 好正呀! 自己嫁咗都想再係這裡舉行多次婚禮呢!
    恭喜發財! 祝你身體健康, 心想事成呀

    回覆刪除
  4. 靚太,
    你都要繼續靚落去呀!

    回覆刪除
  5. 咦, 好似未有人覺我改左個日誌名同相喎!

    回覆刪除
  6. 嘩!真是靚到'dum'一聲!!!

    回覆刪除
  7. vava,
    要嫁真係要去escape to paradise ah !

    回覆刪除
  8. 我見你改名呀~
    不過唔記得講...HEHE
    華麗變優悠呀!

    回覆刪除
  9. daidai,
    其實一路以黎, 我都係追求呢樣東東...
    只係工作行頭, 家下想調較一下!

    回覆刪除
  10. 我都好想……
    [一係唔嫁,要嫁一定在這種一世都記得的情況下嫁!]

    呢度好浪漫啊,灵魂飞了进去

    回覆刪除
  11. 我終於都得閒 上黎啦~
    日日都唔0係 home,
    今日先至得閒 d .
    見到你 d 相,
    精神為之一振呀 !!!!!!!!
    人日見啦~

    回覆刪除
  12. 圓圓,如果妳在 '綠色玻璃三角教堂' 舉行婚禮,我一定要參加...好浪漫!!! (我最愛綠色...)

    extremely happy to share the time with u this afternoon!!!

    回覆刪除
  13. Frozen Angel,
    我都唔想返黎呀!

    回覆刪除
  14. ED 媽媽,
    有家室係忙D架啦, 明白架;)
    哈哈, 所以放假最好同你地分享好玩又開心既經歷啦!

    回覆刪除
  15. Anna,
    如果我真係有咁既一日, 我一定邀請你去!

    回覆刪除
  16. 很漂亮呢~ 我也在这样的地方结婚呢 XD
    新年快乐丫 圆圆~

    回覆刪除
  17. 好美的地方~
    圆圆,新年快乐!虎年行大运!!

    回覆刪除
  18. Stecia,
    你也要開心啊!结婚記得請我飲, 哈哈!

    回覆刪除
  19. 花花,
    心想事成啊!記掛著你啊!

    回覆刪除
  20. 圆圆,
    有机会的话一定会 =)

    回覆刪除
  21. 新春愉快!
    当你在写这篇《优悠日记》的时候,
    我和另一半也正在巴厘岛度假呢!
    我们住的是Harris Kuta,
    没那么浪漫!
    谢谢你介绍这么好的地方,
    不知价钱如何?

    回覆刪除
  22. 若隐若现,
    那麼巧啊!哇!好玩啊!
    价钱方面, 可以上一些booking hotel的網站,, 會有優惠package的..

    回覆刪除
  23. 唔知點解D相依然出唔哂嘅......
    係女仔都想係咁有feel嘅地方行禮,幸好我都有在教堂行禮!
    我鍾意間房張床,my dream bed!!

    回覆刪除
  24. W00.個個姐妹都好嚮往^^哈哈~~圓圓,新年快樂,身體健康!心想事成。祝你早日去個度行禮啦~XD哈哈~~

    回覆刪除
  25. 圓圓
    上黎透下氣 just to say HI

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!