AEON台灣食品節解我台思念

見到咁大個芒果好興奮啊!

三年沒去過台灣掛念台灣的食品和夜市的小食,遲遲未有得去寶島,慶幸本地超市久不久有台灣食品運來,以解口福之欲。今次由AEON搞的〔台灣食品節〕展銷多達二百六十多款台灣食品,只是芒果就有六種,在熟食攤檔更有不少的夜巿美食,昨天去逛了一轉,嫌搜購不夠,下轉要拎車仔去入貨。

大大個的金煌芒只售$29.9

溫湯愛文芒及水蜜桃芒果好多選擇呀

小玉西瓜細嫩爽口果皮薄

台灣水果最吸引

一踏進水果區,整個大攤檔都是芒果,有當造的愛文芒,口感滑滑的水蜜桃芒果,甜度都達13度之多!大大個的金煌芒,清甜的夏雪芒,還有首次到港的溫湯愛文芒及榴槤芒,向進口商了解過,原來來自屏東的溫湯愛文芒,摘取後要經過浸泡攝氏57至65度溫泉的溫湯處理,果肉會比起普通的更甜,而把芒果種在榴槤樹隔鄰,會把榴槤的香氣傳播過來,有了榴槤的特質。另有汁多無渣的小玉西瓜,和重手的金鑽鳳梨。

鼎泰豐首度登場AEON

鼎泰豐食品包羅萬有

一向款式多多的鼎泰豐,今趟首度登場,鼎泰豐急凍包裝食品好齊全,有18摺小籠包、紅燒牛肉麵、水餃,今次更運來全新的鳯梨酥,聽聞由於小籠包因儲蓄期僅30日,只有康怡、黃埔和屯門店有售,有買趁早!

阿姐未遞到埋黎都聞到蔥香。

感受台灣夜市美食

在熟食攤檔可以品嚐到蔥燒大餅/黑胡椒燒餅、鴛鴦地瓜球,另即場可購買芋頭酥餅、大腸包小腸、旗魚天婦羅等,滋味無窮。

凍冰冰嘅愛玉飲,自己整都得。

台灣愛玉籽

想飲一杯凍冰冰嘅愛玉飲,青檸係最佳配搭,消暑一流!今次AEON展銷嘅愛玉籽,做法簡單,將愛玉子30公克倒入紗布袋,放入有2000cc水的盆中,用手搓洗 7-10分鐘。過程中愛玉子會滲出膠質,使水顏色變黃,有黏滑感。然後將愛玉水靜置30分鐘,直到凝固成愛玉凍。提醒:不可用逆滲透的水,手和鍋不可有油,搓洗時愛玉子是保持在水裡便可。

爆米花用頂級玉米粒,低脂低熱量。

大頭叔叔爆米花系列

採用非基因改造玉米粒,灑上濃醇可可和濃郁焦糖兩種大人小孩都愛的風味,最啱係夜晚睇波睇戲時嘆。

甜味清新嘅氣泡麥汁。

手工釀製氣泡麥汁

唔係啤酒嘅麥汁擺明用啤酒樽裝,有百香果、檸檬同荔枝三種口味,好醒胃嘅飲品。

唔使係大廚都弄到好味滷味。

台灣調味料

出色的金蘭陳年醬油,以至最新推出的十三香滷味醬,足足十三種香料,唔係巧婦都煮得入味滷味。

AEON台灣食品節

日期:2022年6月10日至22日

網址:https://www.aeonstores.com.hk

#aeon #aeonsupermarket #shopping #taiwanesefood #taiwanesefruit #台灣美食 #台灣水果 #台灣夜市

留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!