貴價地區 平價食好西

呢排市度頗低迷,但工作辛苦都想食餐好,但budget有限,想慳啲,老細叫你去見客,要體面又唔可以失禮;最近友人介紹,在近金鐘與中環之間麥當奴2號半山服務式酒店中的餐廳 Cafe Bar on 8,話舒服又抵,最煞食係個中環靚景,個沙律吧buffet HK$138,有齊質素高,自家醃製嘅三文魚,仲有有大蝦、青口、白蜆等嘅海鮮冷盤。小編圓圓至鐘意飲中湯,嗰日個足料清保涼,我就飲左三碗!甜品估佢唔到有Movenpick雪糕,我地呢啲容易食飽嘅中女就最啱嘞!

不過如果係請客想有主菜體面一點,可以在main course menu度揀由HK$20-60不等嘅菜式,中、西、粥麵、意粉、扒類都有。當天的餐單有西冷牛扒、燒春雞、蒸盲曹、pasta。小編圓圓去完歐洲成兩個月,梗係點個蒸盲曹配飯啦!只係睇個樣就知掂,魚質嫩滑,平時冇飯癮嘅我竟然KO左成碗飯,我極力推薦。
餐廳現時更推出新優惠,透過官方網站預約,可以獲7折優惠。

另客人惠顧滿HKD250,憑的士收據可以報銷HKD50嘅士車費,好體貼呀!


酒店環境唔錯,有台灣朋友想來玩,我都提意呢間,價錢上官網check下,平到你唔信,仲有open kitchen可以煮飯仔,唔使餐餐出街食。

電話: 2132 2688

#semibuffet #性價比高 #中環靚景 #cafebaron8 #twomacdonnellroad #central #lunch


留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!