再看西西里...Sicily more pictures !

為了遷就圓圓在旅行時認識的海外西人朋友, 小妹博的名加了英文題目...希望不太兀突。回來後心情也平復了..一切回復正常。
那天Connie在Facebook問我, 可否再出一次關於這次西西里旅程的照片, 所以圓圓再找一些...我在上岸外出時拍下的...給姊妹們觀賞。

從駁船回看郵輪..蠻宏偉漂亮!
從圓圓露台看出去Sorrento的古舊建築遺跡..
跟新相識好友一起逛Taormina...西西里的一部份.
意大利的舊城..滿有趣味..韻味..人情味..
看那窗台外的兩座頭顱雕塑, 跟建築物一樣有超過200年歷史.
最愛樓與樓之間的內街

舊城內的教堂

陽光底下喝泉水, 真爽!
在無敵海景下吃最簡單的Tomato Spagetti, 無求矣!
到了法國的Calvi, 但當地人多數稱自己是意大利人
在不同的Calvi山頭, 都有年代久遠的古城
西西里最著名的Citrons大檸檬
山頂上的圓圓和船上朋友
充滿南歐風情的cafe..
這教堂讓我想起教父那齣戲
離開了...向尼斯出發..
終於..到了法國尼斯了...
除了近海的遊客區, 尼斯的舊城區是閒逛的好地方。

留言

  1. D相映得好好呀 ~
    好喜歡最後一張~
    你最後為自己拍的一張好得呀 ~^v^

    回覆刪除
  2. ED媽媽,
    我都覺得好有氣質呀!哈哈!
    笑死中...

    回覆刪除
  3. It's simply marvelous~~~ Tooooo stunning to be true~

    回覆刪除
  4. d 相影出嚟好靚呀,攪到睇完都想去玩下!

    回覆刪除
  5. 藍星雪,
    definately gorgeous is those places!
    those cities, those areas, those people...
    dark ink color sea water...
    just made the mixture..stunning lol :)

    回覆刪除
  6. 靚太,
    好幸運有咁多機會周圍去..
    真的要感恩啊!

    回覆刪除
  7. 羨慕死了! 一磗一瓦都很有性格,圓圓可以坐着豪華遊輪去那麼多城市超幸福﹗要多拍些照片﹗也許多拍點人像吧﹗<3有沒有意大利型男?

    回覆刪除
  8. 開心就好了 人生苦短 
    啱啱交左功課 透下 又要忙第二 三....份 (苦笑)
    哈哈 !

    回覆刪除
  9. reddy,
    係呀!我明白,所以我珍惜每一次既旅程架 :)

    回覆刪除
  10. love it like it!!!!!!!!!
    and i miss u so much!

    回覆刪除
  11. 喜氣兒,
    babe, i miss u too :))
    we'll meet on Friday lol !

    回覆刪除
  12. 生活在这城市里的人,
    想必都过得很悠闲吧!

    回覆刪除
  13. 若隐若现,
    相信是吧..都是好享受日子的樣子..

    回覆刪除
  14. 圓圓,你拍的照片超美~ 藍天碧海白雲~~~
    我和BB只有眼睛去旅行............

    回覆刪除
  15. 嘩,好靚呀,如果住係嗰度就好啦。

    回覆刪除
  16. daidai,
    所以我家陣咪幫你去囉!

    回覆刪除
  17. dearwater,
    我都想..
    會係與世無爭個種...
    搵個Italian guy留低我先!哈哈!

    回覆刪除
  18. Taormina我有上去啊!教堂和海景有d熟口熟面。
    見唔見到我留低嘅汗毛...哈哈哈!!

    回覆刪除
  19. 愛媽,
    咁你要打個手印至得喎!

    回覆刪除
  20. 圓圓
    如果我去既話 留低個嘴印 哈哈哈 .....!

    回覆刪除
  21. reddy,
    你既珠唇, 好呀!I like it!

    回覆刪除
  22. 呵呵 ! 多謝呀 !
    我諗住係豬唇only hehe

    回覆刪除
  23. 係珠唇...唔係豬唇呀, 哈哈!
    莫非你係....哇哈哈!

    回覆刪除
  24. 再次來看看你
    昨日太忙
    沒時間留言
    家下補返條腳毛

    d相真係好令令

    回覆刪除
  25. 要呢~而且佢仲令你整個旅程都咁好天喎!!

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!