在文華東方倫敦海德公園酒店…住上夢一樣的房間

各位周末好!從英國回來兩星期了,忙這忙那的,今早起來,想起曾應允給大家看圓圓在英逗留過的酒店,首先給大家看看酒店中的大品牌文華東方 (Mandarin Oriental Hyde Park),由外面建築至內部裝潢,都可以用glamorous華麗來形容,也感謝這次幫圓圓安排的美女們,一切都令人滿意稱心;美得像詩一般的玫瑰紫色梳化,最爽的按摩體驗,最快的internet server,最醒目的housekeeper,最舒服的Queen size bed,最relaxing的浴鹽、最高檔的shampoo、bath gel,很多的「最」,可看圖感受一下…
Mandarin Oriental Hyde Park就在Knightsbridge地鐵站,Harrods百貨公司就在同一條街上。
外型滿好有氣質的歐洲式建築風格
有Art Deco feel的金屬招牌
門口的兩位帥哥
客人一到達房間,電視屏已打出歡迎的字樣
圓圓的房間外...面向海德公園景致
先坐下自拍一幅
夢一樣的公主房
房間之大...由門口行到房尾會覺得累
那公主帳篷印花絲綢
熊貓看見超特大床, 當然要飛撲上來透一透!
床頭櫃上的座檯燈, 那銅馬增添了東方味
 
最愛那華麗又雅致的吊燈
迎賓的moet香檳
蘭花是圓圓的最愛的花卉
有中國味的紫色絲絹梳化
像鋼琴一樣的梳洗雲石檯
用來浸浴的浴鹽
頂級的水療品牌Aromatherapy
漱口用的水晶玻璃杯
花灑是大蓮蓬頭
好貼心又精美的迎賓卡
圓圓獲邀翌晨享用文華酒店最出色的水療桉摩
在衣櫃內為客人準備的瑜珈地蓆
為客人預備的中國茶
酒店在黃昏時給客人預備的糕點
拉開小櫃桶, 原來內有乾坤...朱古力, 乾果, 等..

好一個瑰麗的夢..

留言

  1. 100%公主套房啊,好梦幻好富贵!!

    回覆刪除
  2. 太強勁了!!!!!!!!!!!!!
    你張床超大
    我去日本張床......超細......
    仲要兩個人訓,好逼呀~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  3. 吊燈實在好美呢 ^^

    回覆刪除
  4. 你的笑容更美 
    讓人感受到那份愉悅  ^-^

    回覆刪除
  5. 果醬,
    可惜我只逗留一晚, 翌日早上6:30am便要落去spa拍照, 再做spa treatment, 再趕乘火車去Yorkshire..
    那天晚上還要趕稿, 只睡得四小時, 你睇我好...我睇你好咋!

    回覆刪除
  6. 花花,
    好耐没妳啊!好想妳呀!!
    那套房超正!超華麗!

    回覆刪除
  7. daidai,
    我係張床轆咗5下都冇趺落地呀!
    你有人陪瞓, 我就冇陪, 仲惨啦!

    回覆刪除
  8. reddy,
    你考完試啦?
    吊燈好有氣質!
    我都有小小!哈哈!

    回覆刪除
  9. 哇哇哇~~做左幾多晚公主呀??^^

    回覆刪除
  10. 我只逗留一晚!
    不過去到yorkshire都住到另一間靚靚酒店啊!

    回覆刪除
  11. 間房好大好靚呀, 張床超大呀!

    回覆刪除
  12. 未考呀 下個月考
    但呢兩個月 好多樣功課纏身 
    個頭好大 大 大 大 大 .............

    回覆刪除
  13. 你形容得好好呀
    吊燈有氣質 讚成 !

    回覆刪除
  14. 好靚嘅水晶燈~~~好華麗嘅浴室~~~好一個令人羨慕嘅房間....你就好啦圓圓.....我真係好羨慕呢~~~~

    回覆刪除
  15. 好豪华哦。。。。感觉自己想贵宾呢,如果能够住进这样的地方 :) lingling

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!