食暖笠笠「奇華」切肉臘腸、鮮鴨膶腸煲仔飯大滿足

只看賣相,未吃先給十個讚啦!

圓圓近日大病初愈,手凍脚凍,夜晚嗰餐飯最好食完暖笠笠!朋友知我煮野食麻麻地,特意為我預備了一大𦉘煲仔飯給小妹吃,好手藝都要有好食材配合,佢知道我係「奇華餅家」鐵粉,於是專登去買秋冬最啱食嘅切肉臘腸、鮮鴨膶腸給我吃。「奇華切肉臘腸」係用上好的優質豬肉作材料,由經驗豐富的師傅以香醇玫瑰露酒和頂級醬油自家調配,再灌入天然豬腸衣入面,煮熟後口感濃郁有嚼勁。而我最鐘情嘅係「奇華鮮鴨膶腸」,佢係澳洲進口嘅鴨肝新鮮炮製,食時鴨肝油香流在口腔裡,甘味酒香四圍飄,有咁正嘅食材,配合埋我老友嘅手勢,粒粒飯被臘腸、鮮鴨膶腸嘅油脂包滿,在十幾度嘅夜晚,真係裝滿一碗飯都食得哂㗎!

「奇華切肉臘腸」(四條裝)及「奇華鮮鴨膶腸」(四條裝)試食套裝
肥瘦比例剛好的「奇華切肉臘腸」
朋友知我家有老人家,切細粒容易入口。
真係三扒兩撥就食清光啊,好彩相機食先。
每粒飯都稔上雙腸油份,香氣、濃味一煲過!
烹調「奇華切肉臘腸」貼士:
將臘腸放於米面與米同時蒸煮,熟後臘腸口感軟硬適中,飯帶油香,更添美味。
烹調
「奇華鮮鴨膶腸」貼士:
當飯煮至將近乾水(俗稱雞眼水)時,將膶腸放於飯面,熟後膶腸口感軟腍,飯更甘香馥郁。

網店獨家限時「秋冬優惠套裝」免運費 
「奇華餅家」在這個冬日推出網店獨家優惠套裝。即日起至12月31日,顧客可於奇華網店以優惠價港幣298元正選購「秋冬網店優惠套裝」,套裝包括「奇華切肉臘腸禮盒」(10條裝)一盒(或「奇華切肉臘腸禮盒」(10條裝) 禮券一張)和「奇華極上珠姐XO醬」(大)一盒(原價港幣333元),優惠期間買套裝更享免運費服務,真係暖意窩心滋味速遞到家中啊!

網店獨家限時「秋冬優惠套裝」免運費  速遞窩心暖意
「奇華極上珠姐XO醬」特別選用頂級瑤柱、金華火腿、蝦米及蝦籽等多種矜貴材料,提取其精華。

奇華餅家查詢電話: 2785-6066

留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!