【奇華 x 海洋公園】海獅「威威」我鍾意

復活節又將來到,我呢個 海洋公園  + 奇華餅家 鐵粉,最開心就係收到佢地嘅 crossover海獅「威威」陪同佢班 friend 大熊貓「包包」和小熊貓「小紅熊」,一齊坐威威列車,個盒靚不單只,裡面仲有代表佢地嘅小紅莓牛油曲奇」腰果牛油曲奇」杏仁片朱古力曲奇」。買呢盒曲奇禮盒」,附送一張海洋公園門票 88 折優惠券,可以一家大細一去玩。
海洋公園限定曲奇禮盒「威威與好友」造型別致精美(每盒港幣88元正)

海洋公園「威威與好友」造型曲奇,包括海獅「威威」的小紅莓牛油曲奇」、大熊貓「包包」的腰果牛油曲奇」及小熊貓「小紅熊」的杏仁片朱古力曲奇」,每款各有8片及獨立包裝。

買「曲奇禮盒」,附送一張海洋公園門票 88 折優惠券

節日限定「復活節禮盒套裝」   與您歡度繽紛佳節(每盒港幣82元正)

粉綠色的復活兔罐裝禮盒,載著香脆鬆化的杏仁片朱古力曲奇。

禮盒內有濃郁堅果香的杏仁小紅莓鳥結糖,酸甜清新;亦備有杏仁朱古力鳥結糖,幼滑香濃,口感煙韌。

節日限定「復活節禮盒套裝」  
另外復活節嘅雞仔同兔仔,今年就喺奇華餅家撮合之下,成為「復活節禮盒套裝」嘅主角,兩款超級可愛嘅罐罐,個蓋分別係雞仔同兔仔嘅得意樣,連埋   春日花花草草,顏色靚到大人細路都鍾意。粉黃色嘅雞仔罐罐載著堅果香濃嘅杏仁小紅莓鳥結糖煙韌嘅杏仁朱古力鳥結糖,我嘅母親大人無乜牙都覺得好好食!至於香脆鬆化的杏仁片朱古力曲奇,就放喺粉綠色嘅復活兔罐裝禮盒,兩個罐都超靚啊!
個罐罐真係好cute呀

食完 D 節日限定曲奇,可以用黎放我 D 濕星野,好似係髮圈就至正。

而且,買一套「復活節禮盒」, 奇華餅家就會捐贈港幣十元正給「國際培幼會」作公益用途,幫助盧旺達難民營女孩接受教育,等佢地可以喺呢個充滿希望嘅節日中,送上我地嘅關懷和祝福。

奇華餅家查詢電話: 2785-6066

#奇華餅家 #keewahbakery #復活節 #海洋公園 #威威與好友 #WhiskersandFriends
#復活節禮盒套裝 #威威與好友


留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!