在幾乎係全港最靚維港景高地嚐爸爸節的法菜浪漫

我的老爸早已魂歸天國,但我的男性朋友幾乎都已為人夫兼人父,佢地更係成日問圓圓去邊度慶祝乜節乜節,閨蜜亦一到節日,頭都大埋,早前我真係介紹了間位置極佳,氣氛極好,位於酒店頂樓嘅西餐廳給朋友和太太慶祝結婚周年,太太感動得哭了!這處令我從此收為秘密武器,有甚麼諗唔通的,我就打這張皇牌出去,大讚的屬多數,永無失禮!

下星期日爸爸節,圓圓先嚐正到無朋友嘅法菜,由真正法國大廚主理,在北角油街的海逸君綽酒店41樓Le 188,鵝肝、牛柳、黑松露弄嘅菜色,代天上的父親試菜。
半自助午餐先淺嚐芝士乾果
頭盤吃牛肉清湯配鴨肝Beef Consumme with Minestrone and Duck Liver
Royale of Foie Gras and Mushroom
Chicken Ballotine, Foie Gras and Apricot
Mini Deep Fried Ravioli Foie Gras and Figs
Brioche Toast Foie Gras and Apple Jelly
半自助午餐有6款主菜供選擇,其中心得我心的是「Beef Tenderloin Foie Gras and Madeira Sauce 牛柳配鴨肝及馬德拉紅酒汁」
Father’s Day Set Dinner以「韃靼牛肉配法國 Gillardeau 生蠔」為頭盤
「French Onion Soup 法式洋蔥湯配芝士多士」濃香的牛肉湯底配焦糖洋蔥及 Emmental Cheese,但並不覺膩。
「Roasted Cod Fish 燒鱈魚配青口忌廉汁及意大利番茜焗蟶子」,賣相之美,真係捨不得吃。
「The Classic French Beef Parmentier 傳統法式牛肉餡餅配黑松露薯蓉」傳統法式家鄉菜。
「Tiramisu, Black truffle ice cream 意大利芝士蛋糕配黑松露雪糕」,輕甜啱爸爸吧。

Le 188° 餐廳及酒廊
地址:香港北角油街23號港島海逸君綽酒店41樓 (港鐵炮台山站A出口) 
電話:2121 2693
網站:www.harbourgrand.com/hongkong 






留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!