平常的日子享靚景食好西

過了今個星期,自己接了個新 project,平時歎慣的我,都要重新投入全日八小時工作,趁未番工,跟公關大員 weekdays 吃了個 lunch buffet,仲要係在 Ritz Carlton 嘅 Café 103。

向著無敵維港景唔在講,平時星期一至五 HK $388 可以食到最高級的酒店自助午餐,就性價比合理了!來到見到許多穿著西裝的行政人員,亦有一副像老板相的,舒舒服服的傾下食下,搞到我諗起那位高爾夫大聯盟召集人劉性男士論述,若收回球場,銀行和投資者將失去傾生意嘅地方,真係笑死我隻貓!計我話,坐喺呢個 103 樓 Ritz Carlton 嘅 Café 103 仲舒服,環境清靜,人人都好有禮貌,唔會好大聲講話,兼唔會曬親,真係唔知啲人讀咩書,用咁嘅理據黎死撐。

講番個 Café 103 ,以前多在呢處食 Afternoon Tea,點知自助午餐原來款式好多,尤其係個車仔麵檔,可以自己揀料同麵比師傅𤀼,另外有炆好嘅豬手任你食,我揀左魚蛋、墨魚仔同帶子,件帶子成吋厚,爽口又鮮味,質素真係比一般酒店唔同,材料屬高檔,咬落就知係好東西。另我最愛嘅係甜品,款多又時常添新蛋糕、果凍,布甸,拿破倫餅,總之我就每樣試小小咁,捧著個肚走。
中午來說,選擇好多,並不時有新款菜推出。
魚生、蟹脚、鮮蝦、扇貝,冷盤也好豐富。

冷盤最緊要新鮮,高級優質嘅鮮蝦、扇貝,確保唔會食壞人。

見到粒帶子成吋厚,就知道用料闊卓。

炆豬手,軟稔適中。

這一餐坐得舒服又滿足。

烤好的牛柳和羊脾好 juicy。

海鮮酸辣湯,好飲過在上海食肆水準參差。

老撾辣魚、鴨胸、由印度廚師弄的 curry beef,好惹味。

芒果小布甸和乾果蛋糕,絕對記得要吃。

芝士蛋糕等甜點好出色。

咁舒服嘅環境傾生意一流。

來吃中午自助餐可額外以每位港幣 $100享用無限供應的指定有氣葡萄酒、紅酒、白酒、橙汁及汽水,同朋友來就可以繼續坐得舒適又可以傾下計食好西!

Café 103 – 103樓
時間: 星期一至五(下午12時至下午2時)

價錢:
☆成人每位 HK $388 加 10% 服務費
☆成人每位 HK $488 加 10% 服務費 – 包括指定有氣葡萄酒,紅酒,白酒,橙汁和可樂無限添飮
☆小童每位 HK $288加 10% 服務費
         
時間: 星期六至日及公眾假期(下午12時至下午2時30分)
價錢:
☆成人每位HK$588 加 10% 服務費
☆成人每位HK $688 加 10% 服務費 – 包括指定有氣葡萄酒、紅酒、白酒、橙汁和可樂無限添飮
☆小童每位 HK $368加 10% 服務費

#ritzcarlton #cafe103 #lunchbuffet #ritzcarltonhk #theritzcarltonhk #香港麗思卡爾頓酒店

留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!