圓遊三亞文華東方﹝活動萹﹞

二月尾, 同時有三個單位請圓圓去旅遊trip, 地點分別是...海南島三亞、日本輕井澤及泰國;由於一早應允了公關姐姐, 所以決定到三亞文華東方酒店…坐港龍航空, 只是一小時多, 便到了椰林樹影的海南島, 過了四天三夜開心無憂的快樂旅程, 吃的是最好的, 住也是相當舒適的特大套房, 嚐了雞有雞味, 兼質感彈牙的「文昌雞」, 在cooking class學弄海南雞, 跟師傅學喝茶之道。

今趟的fam trip, 全女班, 跟幾位來至不同媒體的美女們大吃大喝, 嘆SPA, 在酒店的私人沙灘玩獨木舟, 大伙兒登上遊艇遊海南, 好愜意的初春, 在和暖的三亞...真以為自己去了芭島呢!論環境、服務、食物, 三亞文華東方酒店都屬一等, 這趟旅程...正好為我即將到仍然是非常寒冷的歐洲, 注進了溫馨和暖意。

其中的五位美女, 哈哈哈, 我也包括在內呀!
我們住的Ocean View Suite
酒店周圍都是一遍綠.
我入住房間的客廳
為客人預備的茶和朱古力..
好舒服的床
大得很的浴室
往酒店私家海灘的路
上了酒店為我們預備的遊艇
遊艇上的小吃
公關和美女們
海南島...貌似杜拜的建築物
新認識的好朋友..Tungsten, I miss you already lah!
酒店的私家海灘水清沙幼啊!
像去了東南亞...
大伙兒玩獨木舟..
搞鬼又可愛的Olivia
酒店為家庭設計了的親子活動
多樣化的活動大人小孩都照顧到, 跟少林大師耍太極
跟印度師傅學瑜珈
學冥想
學茶道
學弄海南雞飯
學斬雞
排得靚靚的雞
好開心認識了幾位文華的好員工...跟英國威廉王子的名字一樣的William,
美麗又醒目的Serena, 一位好漂亮但很努力工作的女性...她原本是讀法律的啊!

值得一提是, 出發前參觀了港龍的機場貴賓室的「爾雅堂」, 貴賓室分為五個區域,分別是接待處、互聯區、津味坊、健怡吧及休閒區, 方便乘客登機前使用, 港龍的服務員表現出專業, 地勤和機艙服務員很慇勤周到。

三亞3日2夜套票   三亞文華東方酒店 港元3,199
(連早餐)
出發日期︰ 2011210日至429

詳情請瀏覽:http://www.cxholidays.com/chl/zh/r/pack/SV0SYX12HKGK

留言

  1. 我4月就去!Weekend retreat補番下先!

    回覆刪除
  2. 附近係唔係有得玩wakeboard? 酒店入面有埋, 我就懶唔搵了~~~

    回覆刪除
  3. reasonable price wor,
    see if can join during easter......

    btw, u look like hving soooo much fun very cool

    回覆刪除
  4. super girl,
    sure sure, i miss u too!
    i have fun coz those PR friend very helpful ah!

    回覆刪除
  5. 圓圓,
    好羡慕你時常可以到處去..好美的相片..

    回覆刪除
  6. 又去玩啦?
    哈哈...海南島又好似唔錯喎!
    我成日都想說服我honey去, 有你這呢萹..
    我諗我會引到佢去.
    多謝晒你!
    錫錫!

    回覆刪除
  7. 哇, 等到我頸長啦..圓圓,
    咁耐至寫一萹..久旱逢甘露!
    我要你寫多D呀!
    babe

    回覆刪除
  8. hey girl,looks like very cool there! I wanna go too, and seems not expensive at all!
    Richard

    回覆刪除
  9. 圓圓, 我好認同Babe所言..你可唔可以寫密D呀, 等死我囉!

    回覆刪除
  10. honey,你幾時帶我去呀?
    唔好子係顧你D 粉絲至得架喎!

    回覆刪除
  11. 圓圓, 可否當我行李般..帶我周圍去呢?
    羡慕中..

    回覆刪除
  12. 多謝各位...希望大家喜歡我給大家所寫的.

    回覆刪除
  13. so envy u yuen yuen!

    回覆刪除
  14. we are so lucky ... we don't have earthqake, or anything..god bless us!
    angel

    回覆刪除
  15. 第一次見內地也有得玩COOKING CLASS,挺不錯﹗

    回覆刪除
  16. 一边旅游一边学习,
    太充实了。
    特别想学冥想和茶道呢。

    回覆刪除
  17. 若隐若现,
    很久沒見你啦..
    miss u !

    回覆刪除
  18. suki,
    好似去了泰國或芭里呀!

    回覆刪除
  19. ching ching, angel,
    thanks a lot for ur comments !

    回覆刪除
  20. 海南島d渡假酒店真係好有水準喎!
    學斬雞都幾有用...^O^

    回覆刪除
  21. 愛媽,
    講真, 我唔係真係好夠膽用刀..
    都係影多過我做..哈哈!

    回覆刪除
  22. Hi Phyllis, my name is Sin. 我是某鞋子品牌的公關,我的同事早排應該跟你聯絡過, 想送一對鞋子給你試穿。現在希望提供更多有關資料給你,如有興趣可以留下你的e-mail or contact no. 給我嗎?

    回覆刪除
  23. ho (sin),

    Thanks.
    my email is chowyuenyuen@yahoo.com.hk
    thanks for ur contact.

    yuen yuen

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!