SK-II 出化妝品! 好LIKE!


上星期去了SK-II COLOR彩妝系列發布會, 次出彩妝系列的SK-II , Pitera™粉末、維他命E等珍貴護膚成分加入化妝品之中, 上妝唔怕傷害肌膚兼有護膚功效, 就只是那支中心部份為「Pitera™-in護膚層」的唇膏, 有齊Pitera和維他命E, 八種色調, HK$340好抵好水潤呀!
SK-II COLOR Clear Beauty Eye Shadow, HK$430, 除了有眼影仲有加入海茴香複方的Complex 「光澤彩妝層」, 遮掩暗沉膚色, 好貼好正!
SK-II COLOR Clear Beauty Blusher HK$430, 左面的霜狀肌膚保養層, 有長效保濕的效用, 我試過本來很累的樣子, 塗上了竟然遮掩到憔悴的膚色, 面頰的亮度及透明感都增多了, 3D感更明顯。

家陣去街街比以前懶得多, 出門最緊要快, 那天在發布會化妝小姐幫我揀選了金啡色調的眼影, 這幾天扮靚靚時發覺先抹上啡色打眼線位, 掃開成半蛋形, 再在上面中間位做highlight, 快、靚、正呀, 好易blend, 色好貼, 粉好幼細, 色好出。
好多色呀!
想揀多種色呀!

好美又細心的化妝小姐
那天好累啊, 不過抹上霜狀肌膚保養層, 精神了!
台灣著名化妝師Kevin哥哥即席示範最新SK-II COLOR彩妝系列
大會在現場準備了好精緻的下午茶
小小杯湯
爽口帶子
美味朱古力甜品

其他的眉筆、眼線筆、睫毛液, 都是水準之作, 睫毛液有Pitera™, 維他命E和維他命原B5, 做到滋養保護功能, 眉筆、眼線筆則有Clear Radiant Complex E*配方,能滋潤眼部脆弱肌膚, 保持肌膚水潤。護膚品牌出的化妝品果然有料到。

大會送給傳媒的禮物

SK-II COLOR Clear Beauty Lengthening Mascara睫毛液 HK$ 250/支
SK-II COLOR Clear Beauty Liquid Eye Liner眼線筆HK$ 200/支
SK-II COLOR Clear Beauty Eye Brow Liner眉筆HK$ 200/支

聖誕又到了, SK-II特意 找來時尚品牌agnès b. DÉLICES,攜手推出以 SK-II & agnès b. DÉLICES聖誕限定套裝, 其中一款雪凝緊緻修護組合(售價HK$3,840,價值HK$5,360

包括 :
Facial Treatment Essence護膚精華(215ml)
Skin Signature Cream全效活能再生素(80g)
Skin Signature Melting Rich Cream瞬效修護雪凝霜(50g)
Wrinkle Specialist極效抗皺修護精華(25g)
Skin Signature 3D Redefining Mask全效活能3D面膜(6片)
Signs Up-lifter彈性活膚精華(30g)

留言

  1. 利害呀..SK-II 出化妝品!
    ming

    回覆刪除
  2. yuen yuen,

    so guess the eye shadow good, right?
    i wish i can come and get one.

    Venesaa (singapore)

    回覆刪除
  3. 朋友在1號賣的時候埋左了, 送左eye shadow比我.
    係..真係好貼.
    skincare出既..都真係幾好.

    回覆刪除
  4. Kevin哥哥? 聽聞好叻教人的..

    回覆刪除
  5. 聖誕限定套裝, 我有興趣趣喎!

    回覆刪除
  6. I always love SKII,
    but never know they have cosmetic, so i guess is a new series, would like to try.
    Pheobe

    回覆刪除
  7. 哇, 好想買呀..
    好似好好用咁...
    圓圓你個妝好好呀..
    唔似好累呀.
    韋芯

    回覆刪除
  8. 圓圓你氣色好好呀..幾時出書呀!
    Betty

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

La Famille戚風蛋糕專門店 新店進駐 旺角朗豪坊 中環IFC

努力賺錢買mtm

周瑩最愛甑糕 香港有得食啦!